Níže najdete návrhy řešení některých častějších problémů, ke kterým může občas u espresovačů Saeco docházet. Všechny návody i podpůrná videa lze použít na celou nabídku plně automatických kávovarů Saeco (Xelsis, PicoBaristo, PicoBaristo Deluxe, Incanto, GranBaristo, Exprelia, Energica, Intelia, Intuita, Minuto, Synthia, Xsmall a všechny ostatní).
Pokud se vám nedaří vložit spařovací jednotku, nejsou přístroj a spařovací jednotka v neutrální poloze. Postupujte podle pokynů níže a podívejte se na podpůrné video*, ve kterém naleznete podrobnější pokyny. *Podpůrné video není relevantní jen pro zmíněné modely, ale pro všechny plně automatické espresovače.
Pokud se vám nedaří vložit spařovací jednotku, nejsou přístroj a spařovací jednotka v neutrální poloze. Postupujte podle pokynů níže a podívejte se na podpůrné video*, ve kterém naleznete podrobnější pokyny. *Podpůrné video není relevantní jen pro zmíněné modely, ale pro všechny plně automatické espresovače.
Pokud karafa na mléko nenapěňuje mléko, může to mít různé příčiny i řešení. Odpojte všechny součásti systému na mléko, včetně trubiček, a vyčistěte je. Nejvhodnější je používat mléko přímo z lednice o teplotě 4 stupně. Testováno bylo polotučné a tučné kravské mléko, sójové mléko a mléko bez laktózy, u kterých bylo prokázáno, že dobře tvoří pěnu. 5. Dávkovací hubička karafy na mléko není zcela vysunutá (nevztahuje se na kávovar Xelsis).
1. Součásti systému na mléko jsou znečištěné.
2. Trubička na mléko není řádně spojena s napěňovací jednotkou nebo příslušenstvím cappuccinatore.
Trubičku na mléko řádně připojte k napěňovací jednotce nebo příslušenství cappuccinatore.
3. Mléko není studené.
4. Nepoužíváte mléko správného typu.
Zkontrolujte, že je zcela vysunutá.
Při používání espresovače je zvuk normální. Pokud uslyšíte neobvyklé zvuky, zde se dozvíte, co mohlo tento problém způsobit a jak jej snadno vyřešit. 4. Používáním filtru AquaClean/Brita Filtr nebyl před umístěním řádně připraven nebo může být ucpaný. Vypněte přístroj. Vyjměte filtr a zkuste znovu připravit kávu. Pokud tak kávu lze připravit, před vložením filtru zpět se ujistěte, že je řádně připraven – viz video s návodem, jak připravit filtr AquaClean. Vložte připravený filtr zpět a připravte kávu. Pokud problém stále trvá, filtr může být ucpaný a je třeba jej vyměnit. *Podpůrné video není relevantní jen pro zmíněné modely, ale pro všechny plně automatické espresovače.
Hlasitý zvuk během mletí může být způsoben:
1. Zablokovaným otvorem na kávu.
Odblokování otvoru na kávu může tento problém vyřešit. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu* o čištění přístroje.
2. Mletím nastaveným na nejjemnější mletí.
Nastavení mletí upravte na hrubší mletí. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu* o prvním použití a přizpůsobení nastavení.
Hlasitý zvuk během proplachování nebo spařování může být způsoben:
1. Zachycením kávových zrn nebo jejich zbytků pod nádržkou na vodu a nasáváním vzduchu
Vyjměte nádržku na vodu a odstraňte z ní veškeré zbytky kávových zrn. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu* o čištění přístroje.
2. Spařovací jednotka je ucpaná nečistotami nebo není dobře promazaná
Vyjměte spařovací jednotku, opláchněte ji pod tekoucí vodou a podle potřeby promažte. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu pro čištění, vložení a vyjmutí spařovací jednotky.
3. Z přístroje je třeba odstranit vodní kámen.
Pokud jste nějakou dobu přístroj neodvápňovali nebo jste čištění několikrát odložili, je nyní čas odstranit vodní kámen z vašeho přístroje. Vodní kámen z přístroje odstraňujte pouze odvápňovacím prostředkem Philips/Saeco. Na stránce o odstraňování vodního kamene naleznete konkrétní pokyny pro váš přístroj.
Pokud se objeví servisní chybový kód 1, 3, 4, 5, 14 nebo 19, přístroj nelze nadále používat. Podpůrná videa* vám pomohou problém vyřešit. Pokud se zobrazí jakýkoli jiný kód, doporučujeme obrátit se na naši zákaznickou podporu.
Servisní chybový kód 1 Značí, že otvor na kávu je blokován mletou kávou. Odblokování otvoru na kávu může tento problém vyřešit. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu. Servisní chybový kód 1 Značí, že otvor na kávu je blokován mletou kávou. Odblokování otvoru na kávu může tento problém vyřešit. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu. 1. Vypněte přístroj. 2. Vyjměte spařovací jednotku. 3. Pomocí rukojeti lžičky otvor na kávu odblokujte. 4. Umístěte spařovací jednotku zpět. 5. Přístroj znovu zapněte. 6. Nastavení mletí změňte na hrubší mletí. *Podpůrné video není relevantní jen pro modely zmíněné v názvu, ale pro všechny plně automatické espresovače.
Servisní chybový kód 3/4 Spařovací jednotka je ucpaná, není řádně promazaná nebo nesedí bezpečně na místě. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu a problém vyřešte 1. Vypněte přístroj. 2. Vyjměte spařovací jednotku a omyjte ji vodou. 3. Namažte spařovací jednotku podle pokynů v podpůrném videu. 4. Vložte spařovací jednotku zpět a ujistěte se, že bezpečně sedí na místě. Při správném vložení a zajištění uslyšíte tiché cvaknutí. 5. Přístroj znovu zapněte. *Podpůrné video není relevantní jen pro modely zmíněné v názvu, ale pro všechny plně automatické espresovače.
Servisní chybový kód 5 Tento kód může mít různé příčiny. Jedno z následujících řešení může váš problém vyřešit. Podrobnější pokyny naleznete v podpůrném videu*. 1. Do vodního okruhu se dostal vzduch nebo došlo k zachycení kávových zrn pod nádržkou na vodu.
Vypněte přístroj. Vylijte vodu a zkontrolujte, zda je nádržka na vodu čistá a neobsahuje zbytky kávových zrn. Poté přístroj. znovu zapněte. Zkuste nechat protéct 2–3 šálky horké vody.
2. Pokud používáte filtr AquaClean/Brita
Filtr nebyl před umístěním řádně připraven nebo je ucpaný.
Vypněte přístroj. Vyjměte filtr a zkuste znovu připravit kávu. Pokud tak kávu lze připravit, před vložením vodního filtru zpět se ujistěte, že je řádně připraven. Vložte připravený filtr zpět. Pokud problém stále trvá, filtr může být ucpaný a je třeba jej vyměnit.
3. Spařovací jednotka je ucpaná
Vypněte přístroj. Vyjměte spařovací jednotku, opláchněte ji pod tekoucí vodou a podle potřeby ji promažte. Vložte spařovací jednotku zpět a přístroj znovu zapněte.
4. Částice vodního kamene blokují okruh systému.
Přístroj na několik hodin vypněte. Přístroj znovu zapněte a pokud chybový kód zmizí, odstraňte vodní kámen z přístroje. Pro odstraňovaní použijte odvápňovací prostředek Philips/Saeco. V oddíle odstraňování vodního kamene naleznete konkrétní pokyny pro váš přístroj.
*Podpůrné video není relevantní jen pro zmíněné modely, ale pro všechny plně automatické espresovače.
Servisní chybový kód 14 Přístroj je přehřátý. Na 60 minut jej vypněte.
Servisní chybový kód 19
Pokud vyprázdníte nádobku na mletou kávu, když je přístroj vypnutý, počítadlo cyklů přípravy kávy se neresetuje a zpráva „vyprázdnit nádobku na mletou kávu“ nezmizí. Nebo přístroj vyvolá zprávu, i když nádobka ještě není plná.
Jak zajistit, aby zpráva zmizela:
• Když je přístroj zapnutý, vyjměte nádobku na mletou kávu, počkejte alespoň 5 sekund a poté ji znovu vložte.
• Podpůrné video lze použít nejen pro modely zmíněné v názvu, ale pro všechny plně automatické espresovače.
Pokud kontrolka odstranění vodního kamene stále svítí, s největší pravděpodobností jste po dokončení cyklu odstranění vodního kamene přístroj dostatečně nepropláchli vodou.
Propláchněte přístroj další plnou nádržkou vody.
Pokud jste postup odstranění vodního kamene zastavili vypnutím přístroje a nevíte, jak jej obnovit, požádejte o pomoc náš tým péče o zákazníky.
Kontrolky na espresovači vás informují o tom, co dělat, a také o stavu vašeho přístroje.
Uživatelská příručka obsahuje samostatnou kapitolu věnovanou významu kontrolek. Pomocí funkce vyhledávání si vyhledejte a stáhněte odpovídající uživatelskou příručku pro espresovač Philips a Saeco.
Poznámka: Pokud blikají všechny kontrolky současně, obraťte se na naše středisko péče o zákazníky, které vám poskytne pomoc.
Našli jsme {number} výrobků dostupných mimo vaši zemi, na které se nemusí vztahovat místní promo akce.
Zobrazit výrobkyNalezeno {number} produktů
Našli jsme váš model, ale…
Tento výrobek není ve vaší zemi dostupný, ale podařilo se nám ho najít v jiné zemi
Vyberte prosím svůj model na základě posledních 2 číslic čísla vašeho produktu zobrazených modře.
Našli jste svůj model!
foundation-catalog.se01c-prx-search.search-sub-heading7
foundation-catalog.se01c-prx-search.search-sub-heading8
Pokud je to ten správný, vyberte jej níže. V opačném případě hledejte znovu.
Pokud je káva příliš vodnatá, může to mít různé příčiny i řešení. Zde zjistíte, co mohlo problém způsobit a jak jej snadno vyřešit. 1. Při prvním použití Je normální, že káva z prvních šálků může být vodnatá, protože adaptibilní systém Saeco se stále nastavuje. Připravte ještě 5–7 šálků kávy. 2. Spařovací jednotka je ucpaná nečistotami nebo není dobře promazaná. Vyjměte spařovací jednotku, opláchněte ji pod tekoucí vodou a podle potřeby promažte. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu pro čištění, vložení a vyjmutí spařovací jednotky. 3. Objem kávy byl upraven pomocí funkce MEMO Pomocí tlačítka pro přípravu kávy upravte objem kávy. Stiskněte a podržte příslušné tlačítko, dokud se na displeji nezobrazí ikona „Memo“. Přístroj přejde do fáze programování a začne připravovat zvolenou kávu. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu* o prvním použití a přizpůsobení nastavení. 4. Otvor na kávu blokuje mletá káva Odblokování otvoru na kávu může tento problém vyřešit. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu* o čištění přístroje. 5. Mletí je nastaveno na hrubé mletí Nastavení mletí upravte na jemné mletí. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu* o prvním použití a přizpůsobení nastavení. *Podpůrné video není relevantní jen pro modely zmíněné v názvu, ale pro všechny plně automatické espresovače.
Pokud z přístroje vyteče pouze několik kapek kávy, může to mít různé příčiny i řešení. Zde zjistíte, co mohlo problém způsobit a jak jej snadno vyřešit. 1. Spařovací jednotka je ucpaná nečistotami nebo není dobře promazaná Vyjměte spařovací jednotku, opláchněte ji pod tekoucí vodou a podle potřeby promažte. Mezi podpůrnými videi* najděte příslušný návod s pokyny pro čištění nebo mazání a pro vložení a vyjmutí spařovací jednotky. 2. Hubička na kávu je ucpaná. Otvory ve výpusti kávy zkuste opatrně vyčistit pomocí jehly. 3. Pokud používáte filtr AquaClean/Brita Filtr nebyl před umístěním řádně připraven nebo může být ucpaný. Vypněte přístroj. Vyjměte filtr a zkuste znovu připravit kávu. Pokud tak kávu lze připravit, před vložením filtru zpět se ujistěte, že je řádně připraven – viz video s návodem, jak připravit filtr AquaClean. Vložte připravený filtr zpět a připravte kávu. Pokud problém stále trvá, filtr může být ucpaný a je třeba jej vyměnit. 4. Z přístroje je třeba odstranit vodní kámen. Pokud jste nějakou dobu přístroj neodvápňovali nebo jste čištění několikrát odložili, je nyní čas odstranit vodní kámen z vašeho přístroje. Vodní kámen z přístroje odstraňujte pouze odvápňovacím prostředkem Philips/Saeco. Na stránce o odstraňování vodního kamene naleznete konkrétní pokyny pro váš přístroj. 5. Pro přístroje Exprelia nebo Xelsis. Ovladač SBS je vypnutý. Otočte ovladač SBS do střední polohy a připravte si espresso. 6. Nechte protéct horkou vodu. Do systému se mohl dostat vzduch. Necháte-li přístrojem protéct horkou vodu, problém se tím odstraní. *Podpůrné video není relevantní jen pro zmíněné modely, ale pro všechny plně automatické espresovače.
Tento kód může mít různé příčiny. Jedno z následujících řešení může váš problém vyřešit. Podrobnější pokyny naleznete v podpůrném videu*.
1. Při prvním použití
Je normální, že káva z prvních šálků může být vodnatá, protože adaptibilní systém Saeco se stále nastavuje. Připravte ještě 5–7 šálků kávy.
2. Zachycení kávových zrn nebo jejich zbytků pod nádržkou na vodu a nasávání vzduchu
Vyjměte nádržku na vodu a odstraňte z ní veškeré zbytky kávových zrn. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu* o čištění přístroje.
3. Spařovací jednotka je ucpaná nečistotami
Vyjměte spařovací jednotku, opláchněte ji pod tekoucí vodou a podle potřeby promažte. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu pro čištění, vložení a vyjmutí spařovací jednotky.
4. Pokud používáte filtr AquaClean/Brita.
Filtr nebyl před umístěním řádně připraven nebo může být ucpaný.
Vyjměte filtr a zkuste znovu připravit kávu. Pokud tak kávu lze připravit, před vložením filtru zpět se ujistěte, že je řádně připraven – viz video s návodem, jak připravit filtr AquaClean. Vložte připravený filtr zpět a připravte kávu. Pokud problém stále trvá, filtr může být ucpaný a je třeba jej vyměnit.
5. Do vodního okruhu se dostal vzduch
Nechte vytéci 2–3 šálky horké vody.
6. Přístroje Exprelia nebo Xelsis
Ovladač SBS je vypnutý. Otočte ovladač SBS do střední polohy a připravte si espresso.
7. Z přístroje je třeba odstranit vodní kámen.
Pokud jste nějakou dobu přístroj neodvápňovali nebo jste čištění několikrát odložili, je nyní čas odstranit vodní kámen z vašeho přístroje. Vodní kámen z přístroje odstraňujte pouze odvápňovacím prostředkem Philips/Saeco. Na stránce o odstraňování vodního kamene naleznete konkrétní pokyny pro váš přístroj.
*Podpůrné video není relevantní jen pro zmíněné modely, ale pro všechny plně automatické espresovače.
Přítomnost vody pod přístrojem může mít několik příčin, nemusí nutně znamenat technickou poruchu. Více informací naleznete níže a také v podpůrném videu*, které obsahuje podrobnější informace. V nádobce na odkapávání je voda Pokud je v nádobce na odkapávání voda, nemějte obavy, je to normální: Jedná se o vodu z cyklů samočištění, které přístroj během používání provádí. Ta vytéká přímo do nádobky na odkapávání. Nejde o unikání vody z přístroje. Hnědá voda / voda obsahující zbytky kávových zrn Pokud je voda pod přístrojem hnědá nebo obsahuje zbytky kávových zrn, zkontrolujte, zda to není způsobeno přetékající nádobkou na odkapávání, rozlitím, vyjmutím nádobky na odkapávání během používání nebo ucpáním spařovací jednotky/zásobníku na zbytky. Chcete-li problém vyřešit nebo mu předejít: – Nádobku na odkapávání vyprázdněte, když se na krytu nádobky na odkapávání zobrazí indikátor „Nádobka na odkapávání je plná“ – Než začnete z přístroje odstraňovat vodní kámen, zkontrolujte, jestli je nádobka na odkapávání prázdná – Přístroj umístěte na vodorovný povrch – Vyjměte spařovací jednotku a zásobník na zbytky kávy a opláchněte je pod tekoucí vodou. Čistá voda pod přístrojem Pokud je nádržka na vodu umístěna na přední straně přístroje, možná není zcela zasunuta. Zatlačte ji zpět co nejdále. Pokud se tímto problém nevyřeší, obraťte se zákaznickou podporu ve vaší zemi. Může docházet k úniku vody. Za výpustí kávy dochází k úniku kávy nebo vody Pokud má váš přístroj odnímatelnou výpust kávy, zkontrolujte, zda je umístěna ve správné poloze. Zatlačení výpusti kávy trochu více směrem k přístroji může tento problém vyřešit. Pokud výpust kávy vašeho přístroje není odnímatelná, obraťte se na zákaznickou podporu ve vaší zemi. Může docházet k úniku vody. *Podpůrné video není relevantní jen pro modely zmíněné v textu, ale pro všechny plně automatické espresovače.
Otvor na kávu blokuje mletá káva. Odblokování otvoru na kávu může tento problém vyřešit. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu*. *Podpůrné video není relevantní jen pro modely zmíněné v názvu, ale pro všechny plně automatické espresovače.
Pokud se espresovač po stisknutí vypínače nezapne, může to mít různé příčiny i řešení. 1. Zkontrolujte napájecí kabel a vypínač na zadní straně přístroje 2. Zapojte přístroj do jiné zásuvky Zkontrolujte, zda ke zdroji napájení není připojeno příliš mnoho zařízení. Zkuste přístroj zapojit do jiné zásuvky.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueChcete-li nalézt podrobné informace, zadejte název nebo číslo výrobku espresovače
Našli jsme {number} výrobků dostupných mimo vaši zemi, na které se nemusí vztahovat místní promo akce.
Zobrazit výrobkyNalezeno {number} produktů
Našli jsme váš model, ale…
Tento výrobek není ve vaší zemi dostupný, ale podařilo se nám ho najít v jiné zemi
Vyberte prosím svůj model na základě posledních 2 číslic čísla vašeho produktu zobrazených modře.
Našli jste svůj model!
foundation-catalog.se01c-prx-search.search-sub-heading7
foundation-catalog.se01c-prx-search.search-sub-heading8
Pokud je to ten správný, vyberte jej níže. V opačném případě hledejte znovu.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueYou are about to visit a Philips global content page
Continue