• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Logo aplikace HomeID

    Vylepšete si kuchyni, obývací pokoj i další prostory díky aplikaci HomeID

    Stáhněte si aplikaci HomeID a pozvedněte svoji domácnost na novou úroveň.

    Stáhněte si aplikaci HomeID

    Inspirativní a propojená domácnost. Zbrusu nová aplikace HomeID.

    Telefon s obrazovkou aplikace HomeID položený vedle šálku lahodné kávy

    Vaše brána k propojené domácnosti

    Vaše brána k propojené domácnosti

    • Spojte se s přístroji ve své domácnosti – ať jste kdekoliv!
    • Nadchněte se pro nejnovější pokrmy a recepty
    • Připojte se k početné komunitě amatérských i profesionálních kuchařů a objevte mnoho nového!

    Žena se dívá na chytrý telefon s komunitní částí aplikace HomeID

    Připojte se ke komunitě HomeID

    Připojte se ke komunitě HomeID

    Ať už si chcete najít nový oblíbený recept, podělit se o svůj nejnovější výtvor s dalšími fanoušky dobrého jídla, nebo se jen inspirovat, to vše je možné v naší komunitě.

    Aplikace HomeID nabízí ohromné množství nových funkcí, včetně:

    Aplikace HomeID nabízí ohromné množství nových funkcí, včetně:

    Logo aplikace HomeID

    Stáhněte si aplikaci HomeID a využijte potenciál své domácnosti skutečně naplno!

    QR kód aplikace HomeID

    Získejte více informací

    Ovlivní tato aktualizace můj účet registrovaný v aplikaci NutriU a/nebo Coffee+?

    Ne, do aplikace HomeID se můžete přihlašovat pomocí stejných údajů jako do aplikací NutriU a Coffee+.

    Je třeba znovu přidat všechny své přístroje?

    Ne, všechny přístroje z vašeho profilu budou v aplikaci HomeID automaticky dostupné, včetně připojených zařízení. 

    Budu si muset aktualizovat své nastavení a preference? 

    Ne, nastavení vašeho účtu ze staré aplikace budou v aplikaci HomeID již k dispozici, aktualizovat je tedy nebude nutné (pokud nebudete sami chtít).

    Co se stane s mými recepty, oblíbenými položkami a kuchařkami? 

    Jsou připravené a čekají na vás v aplikaci HomeID.

    Jaké nové přístroje budou dostupné? 

    Kromě přístrojů z aplikace NutriU jsme přidali všechny kávovary podporované aplikací Coffee+. Všechny tyto přístroje je možné přidávat do aplikace HomeID v závislosti na lokální dostupnosti. Brzy se také dočkáte uvedení aktualizací v kategorii nových produktů. 

    Dojde u aplikace k nějakým změnám zásad ochrany osobních údajů? 

    Ne, náš závazek zajistit bezpečnost vašich osobních údajů a účtu zůstává stejně silný jako vždy.

    Je možné změnu neprovést? 

    Ne, všichni uživatelé aplikací NutriU a Coffee+ při aktualizaci aplikace automaticky přejdou na aplikaci HomeID. Usilovně jsme pracovali na tom, abychom vám zajistili tu nejlepší uživatelskou zkušenost. 

    Ve kterých zemích bude aplikace HomeID k dispozici?

    Aplikace HomeID bude dostupná ve všech zemích, kde jsou nyní dostupné aplikace NutriU a Coffee+.  

    Proč dochází ke změně?

    Ve své snaze zajistit vám nejlepší možnou zkušenost s používáním aplikace pilně pracujeme na tom, abychom ji v každém ohledu zdokonalili. Nadcházející změny nejsou jen kosmetické – představují ohromný posun, co se týče fungování, designu a spokojenosti vás jako uživatele obecně.

    Proč aplikace HomeID?

    Spousta více i méně významných životních okamžiků se odehrává doma. Vaše domácnost, lidé, se kterými ji sdílíte, i způsob vašeho každodenního života jsou součástí vaší identity. 

     

    Domácnost (Home) a identita (ID) jsou vzájemně propojené, a proto jsme tato dvě anglická slova spojili v názvu nové aplikace. 

    A co komunita NutriU? 

    V aplikaci HomeID jsou dostupné všechny funkce komunity, včetně komentářů, sdílení a tvorby vlastních receptů a kuchařek. 

    Budou si muset uživatelé aplikace NutriU aplikaci stáhnout znovu?

    Ne, jedná se pouze o běžnou aktualizaci aplikace NutriU na aplikaci HomeID. 

    Bude po spuštění stále dostupná aplikace Coffee+? 

    Aplikace Coffee+ se zavře ihned po dokončení dvou kroků: 
     

    1. Aplikace HomeID bude dostupná všem uživatelům aplikace Coffee+. 

    2. Všichni uživatelé aplikace Coffee+ a jejich profily se přesunou do aplikace HomeID.  

    Musím si aplikaci HomeID stáhnout?

    Ano, všichni uživatelé aplikace Coffee+ by si měli stáhnout aplikaci HomeID, kde najdou nejnovější inspiraci a rady týkající se jejich přístroje. Odkaz ke stažení nové aplikace bude dostupný také v aplikaci Coffee+.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.