Níže naleznete výběr nejčastějších dotazů. Všechna řešení a podpůrná videa se vztahují na kompletní řadu plně automatických kávovarů Philips, jako jsou Philips 5000 Latte Go, řada Philips 5000, řada Philips 4000, řada Philips 3000, řada Philips 2100 a řada Philips 2000.
To může mít dvě příčiny:
1. Nesestavili jste správně dvě části napěňovače LatteGo
Pokud jste dvě části řádně nesložili, může z otvoru ve spodní části napěňovače mléka Philips LatteGo unikat mléko. Připojte oba díly k sobě, dokud neuslyšíte **kliknutí**. Uvědomte si, že to může vyžadovat nějakou sílu.
2. Neodstranili jste přepravní svorku napěňovače LatteGo.
Po vybalení systému LatteGo musíte před použitím napěňovače mléka odstranit přepravní svorku.
Malý otvor v dolní části umožňuje, aby mléko proudilo do napěňovací komory kanálkem tvořeným nádobou na mléko a těsněním na rámu LatteGo.
Je normální, že po použití zůstane v nádobě na mléko trochu mléka. To je nezbytné pro zajištění dokonalého napěnění a zabránění nasátí vzduchu na konci procesu napěňování.
Pokud je množství zbývajícího mléka v nádobě na mléko větší než obvykle, zkontrolujte následující.
1. Upravili jste délku mléka pomocí funkce paměti de memo?
Pokud jste tak učinili, nemůžete indikace na rámu použít jako referenci, protože jste si přizpůsobili množství mléka pro nápoj.
2. Pokud jste neupravili délku mléka pomocí funkce paměti de memo.
Po napěnění se v nádobě na mléko nachází více mléka, protože jste naplnili nádobu nad požadovanou úroveň nápoje. Dbejte na to, abyste nádobu na mléko naplnili na požadovanou úroveň pro jeden nebo dva šálky kávy cappuccino nebo latte macchiato.
Systém LatteGo lze použít pouze na přístrojích, se kterými se prodává. Nelze jej zaměnit s jinými systémy pro napěnění mléka.
Pokud se vám nedaří spařovací jednotku vyjmout, přístroj není v neutrální pozici. Postupujte podle pokynů níže a podívejte se na podpůrné video*, ve kterém naleznete podrobnější pokyny. 1. Vraťte na místo nádobku na mletou kávu, nádobku na odkapávání a zavřete servisní dvířka. 2. Stisknutím tlačítka ON/OFF vypněte přístroj. Počkejte, až bude zcela vypnutý a nebudou slyšet žádné zvuky. 3. Přepněte hlavní vypínač na zadní straně do polohy VYPNUTO (0). Pokud přístroj není vybaven hlavním vypínačem, odpojte jej ze sítě. 4. Přepněte hlavní vypínač na zadní straně do polohy ZAPNUTO (-). Pokud přístroj není vybaven hlavním vypínačem, odpojte jej ze sítě. 5. Pomocí tlačítka ON/OFF přístroj opět zapněte. Počkejte, až bude zcela zapnutý a nebudou již slyšet žádné zvuky. Poznámka: Než bude přístroj připraven k použití, neprovádějte žádné akce, jako například otevírání servisních dvířek, odebrání nádobky na odkapávání nebo nádobky na mletou kávu. 6. Vyjměte nádobku na mletou kávu a nádobku na odkapávání a otevřete servisní dvířka. 7. Zkuste znovu vyjmout spařovací jednotku. Zatlačte úchyt na stranu, podržte jej a vytáhněte spařovací jednotku směrem k sobě. Spařovací jednotku nikdy nevyjímejte během odstraňování vodního kamene. Vždy nejprve dokončete proces odstranění vodního kamene. *Podpůrné video není relevantní jen pro zmíněné modely, ale pro všechny plně automatické espresovače.
Philips 2200 Series
Philips 2200 Series LatteGo
Philips 3200 Series
Philips 3200 Series LatteGo
Pokud se vám nedaří vložit spařovací jednotku, nejsou přístroj a spařovací jednotka v neutrální poloze. Postupujte podle pokynů níže a podívejte se na podpůrné video*, ve kterém naleznete podrobnější pokyny. 1. Vraťte na místo nádobku na mletou kávu a nádobku na odkapávání. Zavřete servisní dvířka, ale spařovací jednotku ponechte venku. 2. Stisknutím tlačítka ON/OFF vypněte přístroj. Počkejte, až bude zcela vypnutý a nebudou slyšet žádné zvuky. 3. Přepněte hlavní vypínač na zadní straně do polohy VYPNUTO (0). Pokud přístroj není vybaven hlavním vypínačem, odpojte jej ze sítě. 4. Přepněte hlavní vypínač na zadní straně do polohy ZAPNUTO (-). Pokud přístroj není vybaven hlavním vypínačem, odpojte jej ze sítě. 5. Stisknutím tlačítka ON/OFF přístroj znovu zapněte. Počkejte, až bude zcela zapnutý a nebudou slyšet žádné zvuky. 6. Nastavte spařovací jednotku do neutrální pozice podle podpůrného videa. Jinak ji nelze vložit. 7. Vyjměte nádobku na mletou kávu a nádobku na odkapávání, otevřete servisní dvířka a zasuňte spařovací jednotku zpět na kolejnice. Při vkládání spařovací jednotky nemačkejte tlačítko. 8. Vraťte na místo nádobku na mletou kávu, nádobku na odkapávání a zavřete servisní dvířka *Podpůrné video není relevantní jen pro zmíněné modely, ale pro všechny plně automatické espresovače.
Philips 2200 Series
Philips 2200 Series LatteGo
Philips 3200 Series
Philips 3200 Series LatteGo
Pokud karafa na mléko nenapěňuje mléko, může to mít různé příčiny i řešení.
1. Součásti karafy na mléko jsou znečištěné.
2. Dávkovací hubička karafy na mléko není zcela vysunutá.
• Zkontrolujte, že je zcela vysunutá.
3. Trubička na mléko není řádně spojena s napěňovací jednotkou.
• Trubičku na mléko řádně připojte k napěňovací jednotce.
4. Nepoužíváte mléko správného typu.
Při používání espresovače je zvuk normální. Pokud uslyšíte neobvyklé zvuky, zde se dozvíte, co mohlo tento problém způsobit a jak jej snadno vyřešit. Filtr nebyl před umístěním řádně připraven nebo může být ucpaný. Vypněte přístroj. Vyjměte filtr a zkuste znovu připravit kávu. Pokud tak kávu lze připravit, před vložením filtru zpět se ujistěte, že je řádně připraven – viz video s návodem, jak připravit filtr AquaClean. Vložte připravený filtr zpět a připravte kávu. Pokud problém stále trvá, filtr může být ucpaný a je třeba jej vyměnit.
Hlasitý zvuk během mletí může být způsoben:
1. Zablokovaným otvorem na kávu.
Odblokování otvoru na kávu může tento problém vyřešit. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu* o čištění přístroje.
2. Mletím nastaveným na nejjemnější mletí.
Nastavení mletí upravte na hrubší mletí. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu* o prvním použití a přizpůsobení nastavení.
Hlasitý zvuk během proplachování nebo spařování může být způsoben:
1. Zachycením kávových zrn nebo jejich zbytků pod nádržkou na vodu a nasáváním vzduchu
Vyjměte nádržku na vodu a odstraňte z ní veškeré zbytky kávových zrn. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu* o čištění přístroje.
2. Spařovací jednotka je ucpaná nečistotami nebo není dobře promazaná
Vyjměte spařovací jednotku, opláchněte ji pod tekoucí vodou a podle potřeby promažte. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu pro čištění, vložení a vyjmutí spařovací jednotky.
3. Z přístroje je třeba odstranit vodní kámen.
Pokud jste nějakou dobu přístroj neodvápňovali nebo jste čištění několikrát odložili, je nyní čas odstranit vodní kámen z vašeho přístroje. Vodní kámen z přístroje odstraňujte pouze odvápňovacím prostředkem Philips/Saeco. Na stránce o odstraňování vodního kamene naleznete konkrétní pokyny pro váš přístroj.
4. Používáním filtru AquaClean/Brita
*Podpůrné video není relevantní jen pro zmíněné modely, ale pro všechny plně automatické espresovače.
Pokud se objeví servisní chybový kód 1, 3, 4, 5, 14 nebo 19, přístroj nelze nadále používat. Podpůrná videa* vám pomohou problém vyřešit. Pokud se zobrazí jakýkoli jiný kód, doporučujeme obrátit se na naši zákaznickou podporu.
Servisní chybový kód 1 Značí, že otvor na kávu je blokován mletou kávou. Odblokování otvoru na kávu může tento problém vyřešit. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu. 1. Vypněte přístroj. 2. Vyjměte spařovací jednotku. 3. Pomocí rukojeti lžičky otvor na kávu odblokujte. 4. Umístěte spařovací jednotku zpět. 5. Přístroj znovu zapněte. 6. Nastavení mletí změňte na hrubší mletí. *Podpůrné video není relevantní jen pro modely zmíněné v názvu, ale pro všechny plně automatické espresovače.
Servisní chybový kód 3/4 TSpařovací jednotka je ucpaná, není řádně promazaná nebo nesedí bezpečně na místě. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu a problém vyřešte. 1. Vypněte přístroj. 2. Vyjměte spařovací jednotku a omyjte ji vodou. 3. Namažte spařovací jednotku podle pokynů v podpůrném videu. 4. Vložte spařovací jednotku zpět a ujistěte se, že bezpečně sedí na místě. Při správném vložení a zajištění uslyšíte tiché cvaknutí. 5. Přístroj znovu zapněte. *Podpůrné video není relevantní jen pro modely zmíněné v názvu, ale pro všechny plně automatické espresovače.
Servisní chybový kód 5 Tento kód může mít různé příčiny. Jedno z následujících řešení může váš problém vyřešit. Podrobnější pokyny naleznete v podpůrném videu*. 1. Do vodního okruhu se dostal vzduch nebo došlo k zachycení kávových zrn pod nádržkou na vodu.
Vypněte přístroj. Vylijte vodu a zkontrolujte, zda je nádržka na vodu čistá a neobsahuje zbytky kávových zrn. Poté přístroj. znovu zapněte. Zkuste nechat protéct 2–3 šálky horké vody.
2. Pokud používáte filtr AquaClean/Brita
Filtr nebyl před umístěním řádně připraven nebo je ucpaný.
Vypněte přístroj. Vyjměte filtr a zkuste znovu připravit kávu. Pokud tak kávu lze připravit, před vložením vodního filtru zpět se ujistěte, že je řádně připraven. Vložte připravený filtr zpět. Pokud problém stále trvá, filtr může být ucpaný a je třeba jej vyměnit.
3. Spařovací jednotka je ucpaná
Vypněte přístroj. Vyjměte spařovací jednotku, opláchněte ji pod tekoucí vodou a podle potřeby ji promažte. Vložte spařovací jednotku zpět a přístroj znovu zapněte.
4. Částice vodního kamene blokují okruh systému.
Přístroj na několik hodin vypněte. Přístroj znovu zapněte a pokud chybový kód zmizí, odstraňte vodní kámen z přístroje. Pro odstraňovaní použijte odvápňovací prostředek Philips/Saeco. V oddíle odstraňování vodního kamene naleznete konkrétní pokyny pro váš přístroj.
*Podpůrné video není relevantní jen pro zmíněné modely, ale pro všechny plně automatické espresovače.
Servisní chybový kód 14 Přístroj je přehřátý. Na 60 minut jej vypněte.
Servisní chybový kód 19
Pokud vyprázdníte nádobku na mletou kávu, když je přístroj vypnutý, počítadlo cyklů přípravy kávy se neresetuje a zpráva „Vyprázdnit nádobku na mletou kávu“ nezmizí. Nebo přístroj vyvolá zprávu, i když nádobka ještě není plná.
Jak zajistit, aby zpráva zmizela:
• Když je přístroj zapnutý, vyjměte nádobku na mletou kávu, počkejte alespoň 5 sekund a poté ji znovu vložte.
Pokud kontrolka odstranění vodního kamene stále svítí, s největší pravděpodobností jste po dokončení cyklu odstranění vodního kamene přístroj dostatečně nepropláchli vodou.
Propláchněte přístroj další plnou nádržkou vody.
Pokud jste postup odstranění vodního kamene zastavili vypnutím přístroje a nevíte, jak jej obnovit, požádejte o pomoc náš tým péče o zákazníky.
Kontrolky na espresovači vás informují o tom, co dělat, a také o stavu vašeho přístroje.
Uživatelská příručka obsahuje samostatnou kapitolu věnovanou významu kontrolek. Pomocí funkce vyhledávání si vyhledejte a stáhněte odpovídající uživatelskou příručku pro espresovač Philips a Saeco.
Poznámka: Pokud blikají všechny kontrolky současně, obraťte se na naše středisko péče o zákazníky, které vám poskytne pomoc.
Našli jsme {number} výrobků dostupných mimo vaši zemi, na které se nemusí vztahovat místní promo akce.
Zobrazit výrobkyNalezeno {number} produktů
Našli jsme váš model, ale…
Tento výrobek není ve vaší zemi dostupný, ale podařilo se nám ho najít v jiné zemi
Vyberte prosím svůj model na základě posledních 2 číslic čísla vašeho produktu zobrazených modře.
Našli jste svůj model!
foundation-catalog.se01c-prx-search.search-sub-heading7
foundation-catalog.se01c-prx-search.search-sub-heading8
Pokud je to ten správný, vyberte jej níže. V opačném případě hledejte znovu.
Pokud je káva příliš vodnatá, může to mít různé příčiny i řešení. Zde zjistíte, co mohlo problém způsobit a jak jej snadno vyřešit. 1. Při prvním použití Je normální, že káva z prvních šálků může být vodnatá, protože adaptibilní systém Saeco se stále nastavuje. Připravte ještě 5–7 šálků kávy. 2. Spařovací jednotka je ucpaná nečistotami nebo není dobře promazaná. Vyjměte spařovací jednotku, opláchněte ji pod tekoucí vodou a podle potřeby promažte. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu pro čištění, vložení a vyjmutí spařovací jednotky. 3. Objem kávy byl upraven pomocí funkce MEMO Pomocí tlačítka pro přípravu kávy upravte objem kávy. Stiskněte a podržte příslušné tlačítko, dokud se na displeji nezobrazí ikona „Memo“. Přístroj přejde do fáze programování a začne připravovat zvolenou kávu. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu* o prvním použití a přizpůsobení nastavení. 4. Otvor na kávu blokuje mletá káva Odblokování otvoru na kávu může tento problém vyřešit. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu* o čištění přístroje. 5. Mletí je nastaveno na hrubé mletí Nastavení mletí upravte na jemné mletí. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu* o prvním použití a přizpůsobení nastavení. *Podpůrné video není relevantní jen pro modely zmíněné v názvu, ale pro všechny plně automatické espresovače.
Pokud z přístroje vyteče pouze několik kapek kávy, může to mít různé příčiny i řešení. Zde zjistíte, co mohlo problém způsobit a jak jej snadno vyřešit. *Podpůrné video není relevantní jen pro zmíněné modely, ale pro všechny plně automatické espresovače.
1. Spařovací jednotka je ucpaná nečistotami nebo není dobře promazaná
Vyjměte spařovací jednotku, opláchněte ji pod tekoucí vodou a podle potřeby promažte. Mezi podpůrnými videi* najděte příslušný návod s pokyny pro čištění nebo mazání a pro vložení a vyjmutí spařovací jednotky.
2. Hubička na kávu je ucpaná.
Otvory ve výpusti kávy zkuste opatrně vyčistit pomocí jehly.
3. Pokud používáte filtr AquaClean/Brita
Filtr nebyl před umístěním řádně připraven nebo může být ucpaný.
Vypněte přístroj. Vyjměte filtr a zkuste znovu připravit kávu. Pokud tak kávu lze připravit, před vložením filtru zpět se ujistěte, že je řádně připraven – viz video s návodem, jak připravit filtr AquaClean. Vložte připravený filtr zpět a připravte kávu. Pokud problém stále trvá, filtr může být ucpaný a je třeba jej vyměnit.
4. Z přístroje je třeba odstranit vodní kámen.
Pokud jste nějakou dobu přístroj neodvápňovali nebo jste čištění několikrát odložili, je nyní čas odstranit vodní kámen z vašeho přístroje. Vodní kámen z přístroje odstraňujte pouze odvápňovacím prostředkem Philips/Saeco. Na stránce o odstraňování vodního kamene naleznete konkrétní pokyny pro váš přístroj.
5. Nechte protéct horkou vodu.
Do systému se mohl dostat vzduch. Necháte-li přístrojem protéct horkou vodu, problém se tím odstraní.
Tento kód může mít různé příčiny. Jedno z následujících řešení může váš problém vyřešit. Podrobnější pokyny naleznete v podpůrném videu*.
1. Při prvním použití
Je normální, že káva z prvních šálků může být vodnatá, protože adaptibilní systém Saeco se stále nastavuje. Připravte ještě 5–7 šálků kávy.
2. Zachycení kávových zrn nebo jejich zbytků pod nádržkou na vodu a nasávání vzduchu
Vyjměte nádržku na vodu a odstraňte z ní veškeré zbytky kávových zrn. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu* o čištění přístroje.
3. Spařovací jednotka je ucpaná nečistotami
Vyjměte spařovací jednotku, opláchněte ji pod tekoucí vodou a podle potřeby promažte. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu pro čištění, vložení a vyjmutí spařovací jednotky.
4. Pokud používáte filtr AquaClean/Brita.
Filtr nebyl před umístěním řádně připraven nebo může být ucpaný.
Vyjměte filtr a zkuste znovu připravit kávu. Pokud tak kávu lze připravit, před vložením filtru zpět se ujistěte, že je řádně připraven – viz video s návodem, jak připravit filtr AquaClean. Vložte připravený filtr zpět a připravte kávu. Pokud problém stále trvá, filtr může být ucpaný a je třeba jej vyměnit.
5. Do vodního okruhu se dostal vzduch
Nechte vytéci 2–3 šálky horké vody.
6. Z přístroje je třeba odstranit vodní kámen.
Pokud jste nějakou dobu přístroj neodvápňovali nebo jste čištění několikrát odložili, je nyní čas odstranit vodní kámen z vašeho přístroje. Vodní kámen z přístroje odstraňujte pouze odvápňovacím prostředkem Philips/Saeco. Na stránce o odstraňování vodního kamene naleznete konkrétní pokyny pro váš přístroj.
Přítomnost vody pod přístrojem může mít několik příčin, nemusí nutně znamenat technickou poruchu. Více informací naleznete níže a také v podpůrném videu*, které obsahuje podrobnější informace. Pokud je v nádobce na odkapávání voda, nemějte obavy, je to normální: Jedná se o vodu z cyklů samočištění, které přístroj během používání provádí. Ta vytéká přímo do nádobky na odkapávání. Nejde o unikání vody z přístroje. Pokud je voda pod přístrojem hnědá nebo obsahuje zbytky kávových zrn, zkontrolujte, že příčinou není: Přetékající nádobka na odkapávání, rozlití, vyjmutí nádobky na odkapávání během používání nebo ucpání spařovací jednotka/zásobníku na zbytky. Chcete-li problém vyřešit nebo mu předejít: – Nádobku na odkapávání vyprázdněte, když se na krytu nádobky na odkapávání zobrazí indikátor „Nádobka na odkapávání je plná“ – Než začnete z přístroje odstraňovat vodní kámen, zkontrolujte, jestli je nádobka na odkapávání prázdná – Přístroj umístěte na vodorovný povrch – Vyjměte spařovací jednotku a zásobník na zbytky kávy a opláchněte je pod tekoucí vodou. Čistá voda pod přístrojem Pokud je nádržka na vodu umístěna na přední straně přístroje, možná není zcela zasunuta. Zatlačte ji zpět co nejdále. Pokud se tímto problém nevyřeší, obraťte se zákaznickou podporu ve vaší zemi. Může docházet k úniku vody. Obraťte se zákaznickou podporu ve vaší zemi. Může docházet k úniku vody. Za výpustí kávy dochází k úniku kávy nebo vody. Pokud má váš přístroj odnímatelnou výpust kávy, zkontrolujte, zda je umístěna ve správné poloze. Zatlačení výpusti kávy trochu více směrem k přístroji může tento problém vyřešit. Pokud výpust kávy vašeho přístroje není odnímatelná, obraťte se na zákaznickou podporu ve vaší zemi. Může docházet k úniku vody.
V nádobce na odkapávání je voda
Hnědá voda / voda obsahující zbytky kávových zrn
Pokud vidíte čistou vodu pod, za přístrojem nebo po stranách přístroje:
*Podpůrné video není relevantní jen pro modely zmíněné v textu, ale pro všechny plně automatické espresovače.
Otvor na kávu blokuje mletá káva. Odblokování otvoru na kávu může tento problém vyřešit. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu*. 1. Vypněte přístroj. 2. Vyjměte spařovací jednotku. 3. Pomocí rukojeti lžičky otvor na kávu odblokujte. 4. Umístěte spařovací jednotku zpět. 5. Přístroj znovu zapněte. 6. Nastavení mletí změňte na hrubší mletí. *Podpůrné video není relevantní jen pro modely zmíněné v názvu, ale pro všechny plně automatické espresovače.
Pokud se espresovač po stisknutí vypínače nezapne, může to mít různé příčiny i řešení.
1. Zkontrolujte napájecí kabel a tlačítko na zadní straně přístroje
2. Zapojte přístroj do jiné zásuvky
• Zkontrolujte, zda ke zdroji napájení není připojeno příliš mnoho zařízení. Zkuste přístroj zapojit do jiné zásuvky
You are about to visit a Philips global content page
ContinueChcete-li nalézt podrobné informace, zadejte název nebo číslo výrobku espresovače
Našli jsme {number} výrobků dostupných mimo vaši zemi, na které se nemusí vztahovat místní promo akce.
Zobrazit výrobkyNalezeno {number} produktů
Našli jsme váš model, ale…
Tento výrobek není ve vaší zemi dostupný, ale podařilo se nám ho najít v jiné zemi
Vyberte prosím svůj model na základě posledních 2 číslic čísla vašeho produktu zobrazených modře.
Našli jste svůj model!
foundation-catalog.se01c-prx-search.search-sub-heading7
foundation-catalog.se01c-prx-search.search-sub-heading8
Pokud je to ten správný, vyberte jej níže. V opačném případě hledejte znovu.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueYou are about to visit a Philips global content page
Continue