1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    • Doprava zdarma na vše

    • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

    • Nákup přímo od Philips

    • Vrácení zboží do 30 dní

    Jak na rychlou a zdravou večeři

    airfryer

    Večeře rychle, zdravě a bez námahy

    Jak uvařit chutně, zdravě a rychle pro celou rodinu?
    Je to jednodušší, než si myslíte!


    Lámete si hlavu nad tím, jak připravit rychlou, ale přitom zdravou večeři? Nezahlcujte se nicneříkajícími informacemi o zdravé výživě a komplikovanými recepty. Raději vsaďte na pět základních pilířů, které si jednoduše osvojíte a díky kterým připravíte množství plnohodnotných, pestrých a vyvážených pokrmů do 30 minut.  

    5 tipů na rychlou a zdravou večeři

    1. Vyhoďte průmyslově zpracované potraviny a vraťte se k základním surovinám

       

    I když polotovary lákají rychlou a snadnou přípravou, v obchodě je raději obejděte velkým obloukem. V tomto případě je totiž rychlost vykoupena velice nízkými výživovými hodnotami a množstvím nezdravých a škodlivých aditiv. První a nejdůležitější poučkou zdravého vaření je proto používat pouze základní nezpracované suroviny.
    Smoothie

    2. Neztrácejte čas počítáním kalorií

     

    Zejména maminky často přemýšlí nad tím, jak a co vařit, aby jídlo chutnalo celé rodině, bylo zdravé a ony si navíc udržely figuru. Každodenní studium výživových hodnot potravin vám zabere spoustu času a je dlouhodobě neudržitelné. Raději se řiďte podle mnohem jednoduššího a přehlednějšího „zdravého talíře“. Ten vám říká pouze to, v jakém poměru mají být jednotlivé druhy potravin na vašem talíři zastoupené. Uvidíte, že si tyto zásady velice rychle osvojíte. 


    Princip je opravdu jednoduchý: polovinu vašeho talíře by měla tvořit zelenina a ovoce (s vyšším podílem zeleniny), druhou polovinu bílkoviny a sacharidy (ve zhruba stejném množství). Ideálním zdrojem bílkovin jsou ryby, drůbež, zakysané mléčné výrobky, luštěniny a vejce. Kvalitní sacharidy získáte nejlépe z ovesných vloček, žitného kváskového chleba, rýže nebo celozrnných těstovin. A tuky, ty omezte na nezbytné minimum a pro tepelnou úpravu pokrmů upřednostněte za studena lisované rostlinné oleje nebo třeba kvalitní farmářské máslo.

    2. Neztrácejte čas počítáním kalorií

     

    Zejména maminky často přemýšlí nad tím, jak a co vařit, aby jídlo chutnalo celé rodině, bylo zdravé a ony si navíc udržely figuru. Každodenní studium výživových hodnot potravin vám zabere spoustu času a je dlouhodobě neudržitelné. Raději se řiďte podle mnohem jednoduššího a přehlednějšího „zdravého talíře“. Ten vám říká pouze to, v jakém poměru mají být jednotlivé druhy potravin na vašem talíři zastoupené. Uvidíte, že si tyto zásady velice rychle osvojíte. 


    Princip je opravdu jednoduchý: polovinu vašeho talíře by měla tvořit zelenina a ovoce (s vyšším podílem zeleniny), druhou polovinu bílkoviny a sacharidy (ve zhruba stejném množství). Ideálním zdrojem bílkovin jsou ryby, drůbež, zakysané mléčné výrobky, luštěniny a vejce. Kvalitní sacharidy získáte nejlépe z ovesných vloček, žitného kváskového chleba, rýže nebo celozrnných těstovin. A tuky, ty omezte na nezbytné minimum a pro tepelnou úpravu pokrmů upřednostněte za studena lisované rostlinné oleje nebo třeba kvalitní farmářské máslo.

    3. Nakupujte chytře a menu promyslete předem

       

    Zdravé a rychlé vaření začíná již nákupem. Pokud si předem naplánujete, co chcete během týdne vařit, velice si tím ušetříte čas. Než začnete sepisovat nákupní seznam, udělejte inventuru v lednici, zjistěte, co v ní máte, ale také to, co pro přípravu lehkých večeří chybí. Poté si sepište seznam všech potřebných potravin a položek ideálně v tom pořadí, jak se nacházejí v obchodě, kam pravidelně chodíte.

    Jestli budete mít menu promyšlené alespoň den předem, můžete navíc včas dát rozmrazit potraviny, anebo například namočit na noc luštěniny.
    Smoothie

    3. Nakupujte chytře a menu promyslete předem

       

    Zdravé a rychlé vaření začíná již nákupem. Pokud si předem naplánujete, co chcete během týdne vařit, velice si tím ušetříte čas. Než začnete sepisovat nákupní seznam, udělejte inventuru v lednici, zjistěte, co v ní máte, ale také to, co pro přípravu lehkých večeří chybí. Poté si sepište seznam všech potřebných potravin a položek ideálně v tom pořadí, jak se nacházejí v obchodě, kam pravidelně chodíte.

    Jestli budete mít menu promyšlené alespoň den předem, můžete navíc včas dát rozmrazit potraviny, anebo například namočit na noc luštěniny.
    Smoothie

    4. Pořiďte si pomocníky do kuchyně 


    Sekání, strouhání, mixování, hnětení, drcení, smažení, mytí nádobí… To vše a mnohem více za vás můžou udělat kuchyňské spotřebiče. Multifunkční kuchyňský robot je opravdu nezbytnou součástí každé moderní domácnosti a ušetří vám spoustu času, práce a mnohdy i poranění.
     

    Horkovzdušná fritéza Philips Airfryer Smart Sensing XXL HD9867/90 za vás rychle a bez námahy uvaří chutné a plnohodnotné pokrmy s minimem tuku. Zdravá večeře připravená stiskem jediného tlačítka je tak dnes již realitou.

    4. Pořiďte si pomocníky do kuchyně 


    Sekání, strouhání, mixování, hnětení, drcení, smažení, mytí nádobí… To vše a mnohem více za vás můžou udělat kuchyňské spotřebiče. Multifunkční kuchyňský robot je opravdu nezbytnou součástí každé moderní domácnosti a ušetří vám spoustu času, práce a mnohdy i poranění.
     

    Horkovzdušná fritéza Philips Airfryer Smart Sensing XXL HD9867/90 za vás rychle a bez námahy uvaří chutné a plnohodnotné pokrmy s minimem tuku. Zdravá večeře připravená stiskem jediného tlačítka je tak dnes již realitou.

    5. Udělejte z vaření příjemné chvíle s rodinou

       

    I přes všechnu snahu se nějakému času strávenému v kuchyni nevyhnete. I když samozřejmě každý (nejen) rodič touží domácí práce zkrátit na minimum a svůj volný čas věnovat rodině, nemusíte nutně vaření „protrpět“. Vezměte do kuchyně celou rodinu a zkuste z vaření udělat příjemný rodinný rituál.

     

    Děti můžou například z těsta vytvarovat různé figurky, ze zeleniny či ovoce vykrajovat hezké vzory, anebo kreativně připravit prostírání. A u toho vám vyprávět, jak se měly ve škole…

    Smoothie

    5. Udělejte z vaření příjemné chvíle s rodinou

       

    I přes všechnu snahu se nějakému času strávenému v kuchyni nevyhnete. I když samozřejmě každý (nejen) rodič touží domácí práce zkrátit na minimum a svůj volný čas věnovat rodině, nemusíte nutně vaření „protrpět“. Vezměte do kuchyně celou rodinu a zkuste z vaření udělat příjemný rodinný rituál.

     

    Děti můžou například z těsta vytvarovat různé figurky, ze zeleniny či ovoce vykrajovat hezké vzory, anebo kreativně připravit prostírání. A u toho vám vyprávět, jak se měly ve škole…

    Smoothie

    Přijdejte se k Philips a získejte výhody

    * Toto pole je povinné
    *

    *
    Philips si váží Vašeho soukromí a rozhodně jej nebere na lehkou váhu. O našich zásadách ochrany osobních údajů se dozvíte více na následujícím odkazu: http://www.philips.cz/a-w/zasady-ochrany-osobnich-dat.html. O slevu 15 % na váš nákup v online obchodě Philips lze žádat pouze jednou.

    Horkovzdušná fritéza, která smaží, peče, griluje a opéká bez oleje


    Výhody zdravé i rychlé přípravy jídla vám poskytne horkovzdušná fritéza Philips Airfryer Smart Sensing XXL HD9867/90, která za vás myslí i vaří. Stiskem jediného tlačítka totiž zvolíte program pro přípravu jídla a o nic dalšího se už nemusíte starat.

     

    • Díky Smart Senzoru Airfryer sám nastaví ideální teplotu a čas smažení, pečení či grilování.
     
    • Díky okamžitému zahřátí a technologii proudění vzduchu vám tato horkovzdušná fritéza připraví jídlo 1,5krát rychleji než klasická trouba a oblíbená jídla si také můžete uložit do paměti. Čas nebudete ztrácet ani úklidem. Všechny odnímatelné části jsou totiž plně omyvatelné v myčce. 
     
    • Přestože se jedná o fritézu, nevyužívá Philips Airfryer Smart Sensing XXL HD9867/90 pro smažení olej, ale horký vzduch, a navíc ze surovin odstraňuje přebytečný tuk. Jídla připravovaná tímto způsobem jsou zvenku křupavá a uvnitř šťavnatá, a navíc zdravá. Vařit tak můžete bez výčitek opravdu pro celou rodinu – díky velkorysému XXL koši s objemem 7,3 l zvládnete najednou ugrilovat celé kuře nebo upéct 1,4 kg hranolků, takže budete mít vždy dost jídla pro každého.

    Jaké jsou další možnosti rychlého vaření?

     

    Rychlou večeři sice můžete připravit i v pánvi, ale musíte počítat s tím, že se během vaření většinou neobejdete bez použití oleje. Smažení na pánvi rozhodně není nejzdravějším způsobem přípravy jídla, jelikož v přepáleném oleji vznikají karcinogenní látky. Zdravější je pak vaření v páře anebo pečení v troubě, ovšem za předpokladu použití minima tuku. 

     

    S Philips Airfryer Smart Sensing XXL HD9867/90 připravíte zdravou večeři rychle a bez námahy.

    Jaké výhody Airfryer Smart Sensing XXL přináší?

    Rychlá příprava zdravého jídla. Až 1,5x rychlejší než trouba.

    Multifunkční zařízení, které smaží, peče, griluje, opéká a ohřívá.

    Příprava jídla bez oleje.

    Spotřebič si teplotu i délku vaření nastavuje a upravuje sám.

    Jednotlivé části lze umývat v myčce.

    XXL objem pro celou rodinu připraví i celé kuře nebo 1,4 kg hranolků.

    Chutné, zdravé a rychlé recepty pro horkovzdušnou fritézu 

    Philips Airfryer XXL
    Celé grilované kuře

    Pikantní kuřecí paličky


    Počet porcí: až 6

    Doba přípravy: 30 min

    Čas vaření: podle velikosti porcí

     

    Ingredience:

    • Česnek 11/2 stroužku
    • Hořčice 1/2 čajové lžičky
    • Mleté chili koření 11/2 čajové lžičky
    • Sůl 1 špetka

     

     

    • Pepř 1 špetka
    • Olivový olej 1 polévková lžíce
    • Kuřecí paličky asi 16 ks (2 kg)

     

    1. Prolisujte stroužky česneku

    a smíchejte s připravenou hořčicí, chili kořením, solí a pepřem dle vlastní chuti. Důkladně potřete všechny kousky kuřete a nechte alespoň 20 minut marinovat.

     

    2. Rovnoměrně rozložte paličky do košíku a zasuňte ho do Airfryeru. Zapněte zařízení a zvolte program SMART CHEF určený k přípravě kuřecích paliček.

    Nyní potvrďte svou volbu stisknutím kolečka QUICK CONTROL.

     

    3. Zařízení vás samo zvukem upozorní, když bude potřeba otočit/protřepat připravované kuřecí kousky.

    Číst víceČíst méně
    Ratatouille

    Grilovaná ryba
     

     

    Počet porcí: až 4

    Doba vaření: podle velikosti porce

    Celkový čas přípravy: 5 min

     

    Ingredience:

    • Ryba (pražma) 1-4 ks
    • BIO citrón 1-2 ks
    • Rozmarýn 1-4 snítky
    • Sůl, hrubozrnná 1-4 špetky

     

     

    1. Nakrájejte citrón na dílky. Dovnitř každé ryby vložte 2-3 plátky citronu a snítku rozmarýnu. Kůži osolte špetkou hrubozrnné mořské soli.

     

    2. Dejte ryby do košíku vašeho Airfryeru. Pokud budete připravovat více než dvě ryby najednou, umístěte je do košíku tak, jak je vidět na obrázku.

     

    3. Zasuňte košík do Airfryeru a zapněte jej. Zvolte program SMART CHEF určený k přípravě ryb a potvrďte svou volbu stisknutím kolečka QUICK CONTROL.

    Číst víceČíst méně
    Perníkové muffiny

    Ratatouille – grilovaná zelenina


    Počet porcí: 6

    Doba vaření: 16 min

    Celkový čas přípravy: 36 min

     

    Ingredience:

    • Lilek
    • Rajčata 3 ks
    • Cibule 3 ks
    • Žlutá paprika 3 ks

     

     

    • Česnek 3 stroužky
    • Provensálské koření 3 pol. lžíce
    • Sůl 1 špetka
    • Pepř 3 špetky
    • Olivový olej 3 pol. lžíce
    • Ocet 3 pol. lžíce
    • Petržel 2 svazky
    • Strouhanka 3 pol. lžíce
    • Sýr 6 pol. lžic
    • Olivový olej 3 čajové lžičky
    • Pepř 3 špetky

     

    1. Nakrájejte si veškerou zeleninu na větší kousky. Vložte do misky, smíchejte s najemno nakrájeným česnekem, provensálskými bylinkami, solí a čerstvě namletým černým pepřem. Poté vmíchejte olivový olej a ocet.

     

    2. Nyní smíchejte jemně pokrájenou petrželku, strouhanku a oblíbený strouhaný sýr – dochuťte solí a pepřem. Do originálního Philips příslušenství  na pečení dejte ochucenou zeleninu a sýrovou strouhanku nasypte nahoru.

     

    3. Pekáček vložte do košíku Airfryeru a zasuňte. Zapněte zařízení a pečte po uvedenou dobu a při doporučené 

    teplotě 200 stupňů, 16 minut.

     

    4. Až bude grilovaná zelenina à la Ratatouille hotová, nechte ji ještě asi 3 – 4 minuty vychladnout než Airfryer otevřete a pokrm vyndáte z košíku a podáváte. 

    Číst víceČíst méně

    Philips Multifunkčný Airfryer Smart Sensing XXL

    HD9867/90
    Philips Airfryer
    TIP: Nejste si jistí, zda je Philips Airfryer Smart Sensing XXL HD9867/90 pro vás to pravé? Využijte možnost vyzkoušet si ho na 45 dní se zárukou vrácení peněz.
    Prodejní cena Philips

    Přijdejte se k Philips a získejte výhody

    * Toto pole je povinné
    *

    *
    Philips si váží Vašeho soukromí a rozhodně jej nebere na lehkou váhu. O našich zásadách ochrany osobních údajů se dozvíte více na následujícím odkazu:http://www.philips.cz/a-w/zasady-ochrany-osobnich-dat.html. O slevu 15 % na váš nákup v online obchodě Philips lze žádat pouze jednou.