• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Přejděte na DVB-T2
    s Philips TV a 5letou zárukou!

    UKONČENO

    5 let záruka

    Získejte nyní prodlouženou záruku o další 3 roky v hodnotě až 10 000 Kč! Promoakce se vztahuje na Philips TV s technologií Ambilight u vybraných prodejců.

    Jak uplatnit prodlouženou záruku?

    Pro uplatnění záruky se musíte zaregistrovat na http://www.tvpromotion.eu/ do 1 měsíce od nákupu televize.

    Prodloužená záruka na televize platí k modelům s funkcí Ambilight.

    Prodloužená záruka na televize platí k modelovým řadám

    Ambilight TV: Televizor s obrazem větším, než je obrazovka


    Díky kompaktním světlům LED na zadní straně televizoru se vše z obrazovky přenáší na stěnu za televizorem. Televizor Philips Ambilight replikuje v reálném čase barvy, které vidíte v televizoru – a obraz se tak zdá větší než samotná obrazovka.

    Ambilight Logo transparent

    Všeobecné smluvní podmínky


    Společnost TP Vision Europe B.V., která se specializuje na licencovaný vývoj, výrobu a propagaci televizorů značky Philips v Evropě a která na území České republiky podniká prostřednictvím svého odštěpného závodu TP Vision Europe B.V., pobočka Česká republika, se sídlem: Jankovcova 1037/49, Holešovice, 170 00 Praha 7, IČ:

    02987031, zapsaného v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, v oddílu A, vložce 76643 (dále jen „TP Vision“), stanovuje následující smluvní podmínky programu rozšířené péče Extended Care Program (ECP):
     

    • Společnost TP Vision prodlouženou 5ti letou záruku na vybraný televizor uznává pouze v případě že byl zakoupen u prodejců uvedených na adrese www.tvpromotion.eu.
    • Program ECP se stává účinným 24 měsíců od data nákupu vybraného televizoru a končí uplynutím 60 měsíců od data nákupu.
    • ECP platí pouze pro koncové uživatele, a ne pro organizace (např. Podniky, instituce, vláda, atd.). Dále, ECP Zařízení je vyloučeno pro následující případy: elektronické zařízení je pronajato a použitá elektronika nebo výrobky, které byly předmětem opravy,byly opraveny, upraveny nebo nahrazeny.
    • Společnost TP Vision v rámci programu ECP zaručuje, že v případě závady daného výrobku (vybranéh televizoru) v průběhu standardního používání zprostředkuje opravu, výměnu za srovnatelný výrobek, nebo vyplacení reálné hodnoty zakoupeného výrobku, který byl registrován do programu ECP. V případě, že byl výrobek vyměněn za jiný nebo byla zákazníkovi vyplacena jeho reálná hodnota, stává se výrobek majetkem společnosti TP Vision. V případě výměny za jiný výrobek platí program ECP určený k původně zakoupenému výrobku.
    • Na vady, které nejsou kryty standardní zárukou podle záručních podmínek uvedených na záručním listu daného výrobku, se také nevztahuje program ECP. ECP zajistí opravu nebo výměnu a zaručí řádnou funkci elektronického zařízení zakoupeného uživatelem ECP Programu jenom v případě nepředvídatelných a náhle se vyskytnuvších závad nebo nedostatků krytých ECP Zárukou. Nepředvídatelné závady jsou takové, které uživatel včas nepředvídal nebo nemohl předvídat ani předpokládat při splnění požadavku na běžnou náležitou péči, a vyloučeny jsou jenom případy hrubé nedbalosti, kdy si ECP vyhrazuje právo odmítnout krýt škody spojené s nastalou škodní událostí.
    • Např. poškození zkratem nebo přepětím v elektrické síti či fyzické poškození (praskliny, škrábance aj.) nejsou pokryty programem ECP. Záruka se rovněž nevztahuje na vady vzniklé z použití software nebo hardware třetích stran.
    • Společnost TP Vision jistě nebude kompenzovat škodu nebo vzniklé náklady v důsledku:

    1. úmyslu nebo podvodu uživatele nebo libovolné třetí strany;

    2. sabotáže, terorismu, války, nepřátelských útoků, válečných operací nebo událostí podobných válce; revoluce, povstání nebo občanského nepokoje vzniklého v souvislosti s takovými událostmi; 

    3. selhání zařízení nebo součástí zařízení, které nejsou kryty zárukou výrobce nebo se považují za spotřební materiál (baterie, filtry, řemeny apod.);

    4. čištění zařízení, výměn filtrů, oprav bloků na zařízení;

    5. vad všech typů softwaru (včetně operačních systémů, operačního softwaru);

    6. vad způsobených během odstraňování nevýznamných závad, zejména poškrábání a jiných vad vzhledu, které nebrání technické použitelnosti zařízení, ani jiných estetických vad;

    7. vad vzniklých vlivem vlhkosti a vodního kamene;

    8. vad vzniklých vlivem tekutin, které jsou přímým nebo nepřímým důsledkem atmosférických srážek;

    9. koroze nebo polití zařízení kapalinami;

    10. následkem přírodních pohrom, jako je zemětřesení, povodeň, bouře, blesk a podobně;

    11. ztráty příjmu, pokuty, zpoždění apod.;

    12. výměny, školení a vylepšování výrobku;

    13. nešetrného zacházení se zařízením;

    14. opravy zařízení v zahraničí.

     

    Výrobek musí byt zaregistrován vyplněním platných údajů do databáze programu ECP (www.tvpromotion.eu). Během registrace dojde k vystavení certifikátu. Aby bylo možné uplatnit reklamaci v rámci programu ECP, je zapotřebí certifikát s přesnými údaji a odpovídající doklad o koupi. Sériové číslo výrobku musí být viditelné a dobře čitelné.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.