Chcete vrátit zdarma zboží z online obchodu Philips?
1. Vrácené zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě.
2. Ujistěte se, že nám zasíláte zpět kompletní výrobek s veškerým příslušenstvím. Vyhrazujeme si právo ponížit vrácenou částku o hodnotu chybějících součástí výrobku a jeho příslušenství.
3. V našem obchodě prodáváme také výrobky našich partnerů. Informaci o vašem prodejci naleznete na faktuře.
- Pro vrácení výrobků z kategorie Osobní péče (holicí strojky, epillátory, elektrické zubní kartáčky apod.) a Péče o matku a dítě (značka Avent) zakoupených přímo od společnosti Philips Česká republika s.r.o. vyplňte náš online formulář: Vrátit zboží
- Pokud byl vracený výrobek z kategorie Výrobky pro domácnost (kávovary, žehličky, vysavače, apod.) zakoupen od společnosti Philips Domestic Appliances Česká republika s.r.o., kontaktujte zákaznickou podporu partnera: Podpora domácích spotřebičů
Pokud vracíte výrobky z obou kategorií, vratku výrobků je nutné provést odděleně dle výše popsaných kroků.
4. Potvrzení a instrukce k bezplatnému vrácení zboží obdržíte emailem následující pracovní den.
5. Do 10 pracovních dnů od obdržení zboží vám budou peníze vráceny zpět na účet vázaný k platební kartě, kterou byla zaplacena původní objednávka.