Potřebujete radu ohledně kartáčku Philips Sonicare DiamondClean Smart? Odpovědi získáte v našich praktických videonávodech a nejčastějších dotazech, které poskytují pokyny a věnují se nejčastějším problémům. A pokud se vám nedaří najít, co potřebujete, můžete nás snadno kontaktovat. Ve společnosti Philips jsme vždy připraveni vám pomoci.
5 kroků na cestě za zdravým úsměvem s aplikací Philips Sonicare
Návod na čištění zubů za pomoci aplikace Philips Sonicare
Návod na čištění kartáčku Philips Sonicare.
Návod na propojení kartáčku Philips Sonicare DiamondClean Smart a aplikace Philips Sonicare.
Návod na vypnutí upozornění v aplikace Philips Sonicare.
Propojit kartáček Philips Sonicare DiamondClean Smart a aplikaci Philips Sonicare je zcela jednoduché. Stačí si stáhnout aplikaci Philips Sonicare a postupovat podle pokynů. Pokud máte potíže s připojením Bluetooth, můžeme vám pomoci. Kliknutím na tlačítko níže získáte podrobnou podporu.
Kartáček Philips Sonicare DiamondClean Smart lze propojit s aplikací Philips Sonicare a využít rad při čištění zubů. Postupujte podle těchto pokynů a propojte kartáček Philips Sonicare DiamondClean Smart s aplikací Philips Sonicare.
K aplikaci Philips Sonicare lze připojit pouze kartáčky Philips Sonicare DiamondClean Smart a Philips Sonicare FlexCare Platinum Connected. Tyto kartáčky Philips Sonicare označují ikony na těle.
Zapněte kartáček stisknutím tlačítka režimu nebo vypínače. Na těle kartáčku se rozsvítí světla. Pokud k tomu nedojde, dejte kartáček nabíjet alespoň na 24 hodin a zkuste to znovu. Kartáček Philips Sonicare musí být stranou od jiných zařízení Bluetooth, protože ta narušovat spojení Bluetooth mezi kartáčkem Philips Sonicare a aplikací Philips Sonicare.
Vyzkoušejte připojení Bluetooth smartphonu. Vypněte Bluetooth a znovu jej zapněte nebo se zkuste připojit k jinému zařízení Bluetooth. Pokud to půjde, spusťte aplikaci Philips Sonicare a znovu se pokuste připojit ke kartáčku Philips Sonicare DiamondClean Smart.
Aplikace Philips Sonicare je optimalizována pro systém Android 4.4.2 a novější nebo iOS 9.1 a novější. Zkontrolujte, zda váš operační systém splňuje tyto požadavky a zda smartphone využívá aktuální software. Pokud problémy s připojením přetrvávají, kontaktujte zákaznickou podporu Philips.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueYou are about to visit a Philips global content page
ContinueYou are about to visit a Philips global content page
Continue