Co dělat, když se aktualizace softwaru na televizoru Philips nezdařila?
Zveřejněno dne 2019-02-25
Situace
Poté, co je na televizoru zahájena aktualizace softwaru, se přeruší a zobrazí se chybové hlášení se zprávou, že aktualizaci softwaru nebylo možné dokončit (text samotného hlášení se může lišit v závislosti na modelu televizoru), nebo že aktualizace softwaru vyžaduje 1,5 hodiny.
Kontrolní seznam
Ujistěte se, že:
• Software televizoru je zastaralý a je třeba ho aktualizovat
Přijmout
Pro obnovu aktualizace softwaru vyzkoušejte následující postup
1. Znovu spusťte aktualizaci
• Odpojte od televizoru všechna připojená zařízení
• Odpojte napájecí kabel televizoru a po přibližně 1 minutě jej znovu zapojte
• Restartujte televizor
• Znovu spusťte aktualizaci
2. Aktualizace pomocí USB
• Vyzkoušejte jinou jednotku USB flash
• Je-li to možné, aktualizujte televizor prostřednictvím internetu pomocí následujících kroků:
Kliknutím na odkaz opustíte oficiální web společnosti Philips Electronics Ltd. ("Philips"). Jakékoli odkazy na webové stránky třetích stran, které se mohou objevit na těchto stránkách, jsou poskytovány pouze pro vaše pohodlí a v žádném případě nepředstavují žádné spojení nebo podporu informací poskytovaných na těchto propojených webových stránkách. Společnost Philips neposkytuje žádná prohlášení ani záruky jakéhokoli druhu s ohledem na jakékoli webové stránky třetích stran nebo informace na nich obsažené.