Co dělat, pokud se na obrazovce televizoru Philips zobrazují svislé nebo vodorovné pruhy?
Zveřejněno dne 2019-02-25
Situace
Na obrazovce televizoru se zobrazují svislé nebo vodorovné pruhy
Kontrolní seznam
Ověřte, zda: • Je software aktuální
Přijmout
Abyste zjistili více o povaze pruhů, ověřte, zda: • Jsou pruhy vidět i v nabídce televizoru. Stiskněte tlačítko „Menu“ na dálkovém ovladači televizoru • Jsou pruhy vidět také při zobrazení loga společnosti Philips na úvodní obrazovce
Resetujte televizor
• Odpojte televizor ze zásuvky • Odpojte od televizoru všechna zařízení • Po zhasnutí LED žárovky počkejte alespoň minutu • Televizor znovu zapněte
Pokud problém přetrvává i po resetování, obraťte se na speciální tým pro podporu televizorů Philips.
Kliknutím na odkaz opustíte oficiální web společnosti Philips Electronics Ltd. ("Philips"). Jakékoli odkazy na webové stránky třetích stran, které se mohou objevit na těchto stránkách, jsou poskytovány pouze pro vaše pohodlí a v žádném případě nepředstavují žádné spojení nebo podporu informací poskytovaných na těchto propojených webových stránkách. Společnost Philips neposkytuje žádná prohlášení ani záruky jakéhokoli druhu s ohledem na jakékoli webové stránky třetích stran nebo informace na nich obsažené.