0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Co znamenají chybové kódy na mém ohřívači Philips?

    Zveřejněno dne 19. září 2023
    Ve článku níže zjistíte, co znamenají chybové kódy na ohřívači Philips.
     
    Ovládací panel nefunguje správně. Vyžadujete-li další pomoc, obraťte se na nás.
     
    Snímač teploty nefunguje správně. Vyžadujete-li další pomoc, obraťte se na nás.
     
    Přístroj se přehřívá. Vypněte ohřívač a vypojte jej ze zásuvky. Nechte ohřívač chvíli chladnout a poté jej znovu zapněte.
     
    Toto znamená, že je přístroj nahnutý. Vypněte ohřívač, ujistěte se, že je na rovném povrchu, a poté jej znovu zapněte.
     
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.