Podpora Philips
Co znamenají chybové kódy na mém ohřívači Philips?
Zveřejněno dne 19. září 2023
Ve článku níže zjistíte, co znamenají chybové kódy na ohřívači Philips.
- Ovládací panel nefunguje správně. Vyžadujete-li další pomoc, obraťte se na nás.
- Snímač teploty nefunguje správně. Vyžadujete-li další pomoc, obraťte se na nás.
- Přístroj se přehřívá. Vypněte ohřívač a vypojte jej ze zásuvky. Nechte ohřívač chvíli chladnout a poté jej znovu zapněte.
- Toto znamená, že je přístroj nahnutý. Vypněte ohřívač, ujistěte se, že je na rovném povrchu, a poté jej znovu zapněte.
Hledáte něco jiného?
Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips
Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.