Pokud váš ohřívač Philips náhle přestal fungovat, možné příčiny a řešení naleznete v článku níže.
Ohřívač Philips nabízí možnost přednastavit vypnutí, a to pomocí časovače na přístroji nebo plánovače v aplikaci. Po jejich nastavení se ohřívač ve stanovenou dobu vypne. Zkontrolujte nastavení časovače vašeho přístroje nebo plánovače v aplikaci.
V automatickém režimu se ohřívač vypne, když dosáhne cílové teploty, a opět se zapne, když okolní teplota klesne pod cílovou teplotu. V režimu s nízkou nebo vysokou rychlostí se ohřívač vypne, když teplota dosáhne 37 °C (98,6 °F), a opět se zapne, jakmile teplota klesne.
Ohřívač Philips automaticky vypne napájení, když teplota překročí prahovou hodnotu tepelné pojistky. Před opětovným použitím nechte ohřívač Philips na několik minut vychladnout a ujistěte se, že na vstupu/výstupu vzduchu nejsou žádné překážky.
Ohřívač Philips má funkci automatického vypnutí. Když je ohřívač v nepřetržitém provozu po dobu 16 hodin, aniž byste provedli nějaké změny, automaticky se vypne.
Pokud dojde v připojené zásuvce k přetížení, může ohřívač Philips přestat fungovat. Po přetížení napájení se spustí ochrana proti přetížení jističe.
Odpojte všechna zařízení v blízkosti, která mají vysokou spotřebou energie, od stejné elektrické zásuvky a znovu zapněte ohřívač. Pokud se váš ohřívač Philips po připojení k funkční elektrické zásuvce znovu nezapne, kontaktujte nás pro další pomoc.
Pomohla vám výše uvedená řešení? Pokud ne, obraťte se na nás a požádejte o pomoc.