0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Můj ohřívač Philips po zapojení do zásuvky nefunguje

    Zveřejněno dne 28. srpna 2024
    Pokud ohřívač Philips po zapojení do zásuvky nefunguje nebo neohřívá vzduch, můžeme vám nabídnout snadné řešení. Zde zjistíte, jak problém vyřešit.
     
    Zkontrolujte, jestli je zástrčka správně zasunutá ve fungující elektrické zásuvce.
     
    Pokud je ohřívač Philips vybavený režimem ventilace, zkontrolujte, zda není tento režim zapnutý, pokud proud vzduchu nehřeje. V tomto režimu přístroj vytváří nezahřátý proud vzduchu. Pokud je přístroj v automatickém režimu, funkce zahřívání nebude aktivní, pokud je nastavená cílová teplota nižší než okolní teplota. Zkontrolujte nastavení teploty na zařízení.
     
    Váš ohřívač Philips je vybavený ochranou proti přehřátí. Ta se může aktivovat, když přístroj za provozu vypojíte ze zásuvky. Než se přístroj pokusíte znovu zapnout, nechte ho několik minut vychladnout.

    Pomohla vám výše uvedená řešení? Pokud ne, obraťte se na nás a požádejte o pomoc.
     
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.