0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Bezdrátový vysavač Philips řady 2000/3000 zobrazuje chybovou hlášku

    Zveřejněno dne 15. září 2023
    Abyste zjistili, co znamená který chybový kód nebo LED signál vašeho modelu 3000 nebo 2000 bezdrátového vysavače, přečtěte si článek níže.
     
    Pokud tři LED diody 10krát bliknou dvakrát za sekundu, znamená to, že je okolní teplota příliš vysoká nebo příliš nízká. Přístroj skladujte při teplotách mezi 0 a 35 °C (32 °F–95 °F). Přístroj nebo baterii nabíjejte při teplotách mezi 10 a 35 °C (50 °F–95 °F).
    Pokud vnější dvě LED diody 15krát bliknou třikrát za sekundu, znamená to, že je zaseknutý nebo poškozený motor. Vyjměte baterii (viz obrázek níže), počkejte 10 sekund a poté ji vložte zpět. Pokud tento postup nepomůže, odneste přístroj do servisního střediska společnosti Philips nebo se na nás obraťte pro další pomoc na adrese http://www.philips.com/support.
    Pokud prostřední LED dioda 10krát blikne dvakrát za sekundu, znamená to, že je uvnitř hubice zaseknuté cizí těleso. Ujistěte se, že je přístroj vypnutý (obrázek 1). Sejměte trubici z těla přístroje a zkontrolujte, jestli je uvnitř v místě, kde je hubice napojena na trubici, zaseknuté cizí těleso. Pokud žádné těleso nenajdete, postupujte podle pokynů níže a vyčistěte hubici a kartáč:
    • Podržte tlačítko na straně a sejměte kartáč (obrázek 2). 
    • Rukou odstraňte veškeré viditelné nečistoty (obrázek 3) 
    • Odstřihněte či jinak odstraňte z kartáče všechny namotané vlasy (obrázek 4). 
    • Sejměte boční kryt (obrázek 5) a odstraňte vlasy mezi kartáčem a krytem (obrázek 6). 
    • Kartáč vložte zpět na místo. Vysavač je nyní připraven k použití (obrázky 7–8).
    • Pokud tento postup nepomůže, odneste přístroj do servisního střediska společnosti Philips nebo se na nás obraťte pro další pomoc na adrese http://www.philips.com/support.
    Pokud dvě levé LED diody 15krát blikne třikrát za sekundu, znamená to, že v hubici dochází ke zkratu. Sejměte hubici, odložte ji stranou, aby případně vyschla, a poté ji vraťte na přístroj. Pokud tento postup nepomůže, odneste přístroj do servisního střediska společnosti Philips nebo se na nás obraťte pro další pomoc na adrese http://www.philips.com/support.
     
    Pokud LED dioda 10krát blikne dvakrát za sekundu, znamená to, že používáte špatný adaptér. K nabíjení používejte pouze originální adaptér.
     

    Pokud levá LED dioda 20krát blikne čtyřikrát za sekundu, znamená to, že baterie není nabitá. Nabijte přístroj a restartujte zařízení. Pokud tento postup nepomůže, odneste přístroj do servisního střediska společnosti Philips nebo se na nás obraťte pro další pomoc na adrese http://www.philips.com/support.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.