• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Můj bezdrátový vysavač Philips nelze zapnout

    Zveřejněno dne 26. března 2024
    Pokud se vám bezdrátový vysavač Philips nedaří zapnout, přečtěte si níže uvedený článek o možných příčinách a řešeních.
    Baterie je vybitá
    Chcete-li baterii nabít, připojte spotřebič k nabíjecí stanici nebo připojte rukojeť (s nainstalovanou baterií) přímo k napájecí zástrčce adaptéru.
     
    Spotřebič má vnitřní poruchu
    Když má spotřebič vnitřní poruchu, tlačítka nereagují a obrazovka zůstává prázdná. Problém můžete vyřešit podle následujícího postupu:
    1. Připojte spotřebič k nabíjecí stanici nebo připojte rukojeť přímo k adaptéru. Pokud se na displeji zobrazí chybový kód (viz obrázek), jeho význam naleznete v informačním článku „Můj bezdrátový vysavač Philips řady 8000 zobrazuje chybový kód“ nebo „Můj bezdrátový vysavač Philips řady 7000 zobrazuje chybový kód“ nebo se podívejte do uživatelské příručky.
    2. Pokud se problém nedaří vyřešit, vyjměte baterii, počkejte 10 sekund a potom baterii znovu vložte.

    Pokud se problém nepodařilo vyřešit pomocí uvedených postupů, odneste spotřebič do servisního střediska společnosti Philips nebo nás kontaktujte na adrese http://www.philips.com/support.

    Spotřebič je stále připojený k adaptéru
    Před restartem spotřebič odpojte od adaptéru.
     
    Teplota spotřebiče je příliš vysoká nebo příliš nízká.
    Spotřebič uchovávejte a nabíjejte při teplotě od 5 °C do 40 °C.
     
    Pokud se problém nepodařilo vyřešit pomocí uvedených postupů, odneste spotřebič do servisního střediska společnosti Philips nebo nás kontaktujte na adrese http://www.philips.com/support.
     
    Baterie je vybitá
    Když je baterie vybitá, na displeji bliká ikona „00“. Chcete-li baterii nabít, připojte spotřebič k nabíjecí stanici nebo připojte rukojeť přímo k magnetu na nabíjecí stanici. 

     Spotřebič má vnitřní poruchu
    Když má spotřebič vnitřní poruchu, tlačítka nereagují a obrazovka zůstává prázdná.
    Připojte spotřebič k nabíjecí stanici nebo připojte rukojeť přímo k magnetu na nabíjecí stanici a zkontrolujte displej. Jakmile se přístroj začne nabíjet, můžete přístroj používat jako obvykle.
    Pokud se na displeji zobrazí chybový kód, můžete jeho význam najít ve znalostním článku „Můj bezdrátový vysavač Philips řady 8000 zobrazuje chybový kód“ nebo „Můj bezdrátový vysavač Philips řady 7000 zobrazuje chybový kód“ nebo se podívejte do uživatelské příručky.

    Teplota spotřebiče je příliš vysoká nebo příliš nízká
    Spotřebič uchovávejte a nabíjejte při teplotě od 5 °C do 40 °C.

    Pokud se problém nepodařilo vyřešit pomocí uvedených postupů, odneste spotřebič do servisního střediska společnosti Philips nebo nás kontaktujte na adrese http://www.philips.com/support.
     
    Vysavače SpeedPro Max řady 8000 nebo 7000
    Baterie je vybitá
    Chcete-li baterii nabít, připojte spotřebič k nabíjecí stanici nebo připojte rukojeť (s nainstalovanou baterií) přímo k napájecí zástrčce adaptéru.

    Teplota spotřebiče je příliš vysoká nebo příliš nízká
    Spotřebič používejte a uchovávejte při teplotě mezi 0 °C a 35 °C a spotřebič nebo baterii nabíjejte při teplotě mezi 10 °C a 35 °C.
    V přístroji je nadproud
    Vyčkejte 30 sekund a spotřebič restartujte.

    Spotřebič je stále připojený k adaptéru
    Před restartem spotřebič odpojte od adaptéru.

    Pokud se problém nepodařilo vyřešit pomocí uvedených postupů, odneste spotřebič do servisního střediska společnosti Philips nebo nás kontaktujte na adrese http://www.philips.com/support.
     
    Modely řady 5000
    Baterie je vybitá
    Když je baterie vybitá, spodní část displeje bliká červeně. Chcete-li baterii nabít, připojte spotřebič k nabíjecí stanici nebo připojte magnetický nabíjecí disk nabíjecí stanice přímo k rukojeti.

    Teplota spotřebiče je příliš vysoká nebo příliš nízká
    Spotřebič uchovávejte a nabíjejte při teplotě od 5 °C do 40 °C.

    Pokud se problém nepodařilo vyřešit pomocí uvedených postupů, odneste spotřebič do servisního střediska společnosti Philips nebo nás kontaktujte na adrese http://www.philips.com/support.
     
    Vysavače řady 5000 SpeedPro (Aqua)
    Baterie je vybitá
    Chcete-li baterii nabít, připojte spotřebič k nabíjecí stanici nebo připojte rukojeť (s nainstalovanou baterií) přímo k napájecí zástrčce adaptéru.

    Teplota spotřebiče je příliš vysoká nebo příliš nízká
    Ujistěte se, že spotřebič používáte při teplotě mezi 0 °C a 35 °C.

    V přístroji je nadproud
    Vyčkejte 30 sekund a spotřebič restartujte. 

    Spotřebič je stále připojený k adaptéru
    Před restartem spotřebič odpojte od adaptéru.

    Pokud se problém nepodařilo vyřešit pomocí uvedených postupů, odneste spotřebič do servisního střediska společnosti Philips nebo nás kontaktujte na adrese http://www.philips.com/support.
     
    Bezdrátové vysavače řady 3000 nebo 2000
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.