Pokud se vám bezdrátový vysavač Philips nedaří zapnout, přečtěte si níže uvedený článek o možných příčinách a řešeních.
Baterie je vybitá Chcete-li baterii nabít, připojte spotřebič k nabíjecí stanici nebo připojte rukojeť (s nainstalovanou baterií) přímo k napájecí zástrčce adaptéru. Spotřebič má vnitřní poruchu Když má spotřebič vnitřní poruchu, tlačítka nereagují a obrazovka zůstává prázdná. Problém můžete vyřešit podle následujícího postupu:
Připojte spotřebič k nabíjecí stanici nebo připojte rukojeť přímo k adaptéru. Pokud se na displeji zobrazí chybový kód (viz obrázek), jeho význam naleznete v informačním článku „Můj bezdrátový vysavač Philips řady 8000 zobrazuje chybový kód“ nebo „Můj bezdrátový vysavač Philips řady 7000 zobrazuje chybový kód“ nebo se podívejte do uživatelské příručky.
Pokud se problém nedaří vyřešit, vyjměte baterii, počkejte 10 sekund a potom baterii znovu vložte.
Pokud se problém nepodařilo vyřešit pomocí uvedených postupů, odneste spotřebič do servisního střediska společnosti Philips nebo nás kontaktujte na adrese http://www.philips.com/support.
Spotřebič je stále připojený k adaptéru Před restartem spotřebič odpojte od adaptéru. Teplota spotřebiče je příliš vysoká nebo příliš nízká. Spotřebič uchovávejte a nabíjejte při teplotě od 5 °C do 40 °C. Pokud se problém nepodařilo vyřešit pomocí uvedených postupů, odneste spotřebič do servisního střediska společnosti Philips nebo nás kontaktujte na adrese http://www.philips.com/support.
Baterie je vybitá Když je baterie vybitá, na displeji bliká ikona „00“. Chcete-li baterii nabít, připojte spotřebič k nabíjecí stanici nebo připojte rukojeť přímo k magnetu na nabíjecí stanici.
Spotřebič má vnitřní poruchu Když má spotřebič vnitřní poruchu, tlačítka nereagují a obrazovka zůstává prázdná. Připojte spotřebič k nabíjecí stanici nebo připojte rukojeť přímo k magnetu na nabíjecí stanici a zkontrolujte displej. Jakmile se přístroj začne nabíjet, můžete přístroj používat jako obvykle. Pokud se na displeji zobrazí chybový kód, můžete jeho význam najít ve znalostním článku „Můj bezdrátový vysavač Philips řady 8000 zobrazuje chybový kód“ nebo „Můj bezdrátový vysavač Philips řady 7000 zobrazuje chybový kód“ nebo se podívejte do uživatelské příručky.
Teplota spotřebiče je příliš vysoká nebo příliš nízká Spotřebič uchovávejte a nabíjejte při teplotě od 5 °C do 40 °C.
Pokud se problém nepodařilo vyřešit pomocí uvedených postupů, odneste spotřebič do servisního střediska společnosti Philips nebo nás kontaktujte na adrese http://www.philips.com/support.
Baterie je vybitá Chcete-li baterii nabít, připojte spotřebič k nabíjecí stanici nebo připojte rukojeť (s nainstalovanou baterií) přímo k napájecí zástrčce adaptéru.
Teplota spotřebiče je příliš vysoká nebo příliš nízká Spotřebič používejte a uchovávejte při teplotě mezi 0 °C a 35 °C a spotřebič nebo baterii nabíjejte při teplotě mezi 10 °C a 35 °C. V přístroji je nadproud Vyčkejte 30 sekund a spotřebič restartujte.
Spotřebič je stále připojený k adaptéru Před restartem spotřebič odpojte od adaptéru.
Pokud se problém nepodařilo vyřešit pomocí uvedených postupů, odneste spotřebič do servisního střediska společnosti Philips nebo nás kontaktujte na adrese http://www.philips.com/support.
Baterie je vybitá Když je baterie vybitá, spodní část displeje bliká červeně. Chcete-li baterii nabít, připojte spotřebič k nabíjecí stanici nebo připojte magnetický nabíjecí disk nabíjecí stanice přímo k rukojeti.
Teplota spotřebiče je příliš vysoká nebo příliš nízká Spotřebič uchovávejte a nabíjejte při teplotě od 5 °C do 40 °C.
Pokud se problém nepodařilo vyřešit pomocí uvedených postupů, odneste spotřebič do servisního střediska společnosti Philips nebo nás kontaktujte na adrese http://www.philips.com/support.
Baterie je vybitá Chcete-li baterii nabít, připojte spotřebič k nabíjecí stanici nebo připojte rukojeť (s nainstalovanou baterií) přímo k napájecí zástrčce adaptéru.
Teplota spotřebiče je příliš vysoká nebo příliš nízká Ujistěte se, že spotřebič používáte při teplotě mezi 0 °C a 35 °C.
V přístroji je nadproud Vyčkejte 30 sekund a spotřebič restartujte.
Spotřebič je stále připojený k adaptéru Před restartem spotřebič odpojte od adaptéru.
Pokud se problém nepodařilo vyřešit pomocí uvedených postupů, odneste spotřebič do servisního střediska společnosti Philips nebo nás kontaktujte na adrese http://www.philips.com/support.