• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Mléko z mého rychlého ohřívače lahví Philips Avent je příliš horké nebo studené

    Zveřejněno dne 1. června 2023
    Existuje několik možných důvodů, proč mléko z vašeho rychlého ohřívače lahví Philips Avent nedosáhlo požadované teploty. Chcete-li vyřešit běžné problémy s teplotou mléka, postupujte podle pokynů níže.
    Pro dosažení co nejlepších výsledků při plnění ohřívače lahví doporučujeme používat vodu pokojové teploty. Hladinu vody a nastavení zvolte na základě množství mléka v lahvi, nikoli podle kapacity lahve.

    Ve většině případů stačí naplnit ohřívač lahví vodou tak, aby voda dosahovala mírně nad úroveň hladiny mléka v lahvi. Při ohřívání velkého množství mléka naplňte ohřívač lahví 1 cm pod okraj.
    Umístěte lahev do ohřívače láhví a poté jej naplňte vodou (pokyny naleznete v sekci výše). Ohřívač lahví zapněte až po tom, co provedete následující kroky.

    Vložíte-li lahev do zařízení až po jeho zapnutí, změní se konečná teplota mléka.
    Doporučené doby ohřevu uvedené v příručce k rychlému ohřívači lahví Philips Avent jsou založeny na polypropylenových lahvích. Skleněné lahve se zahřívají rychleji, zatímco silikonové lahve se zahřívají pomaleji.

    Pokud používáte silikonovou lahev, po skončení ohřívacího cyklu ji nechte zahřívat ještě další 3–4 minuty. 
    Možnost „Uchování teploty/rozmrazování“ používejte pouze, pokud mléko ohříváte v sáčku na mléko.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.