• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Můj robotický vysavač Philips HomeRun neuklízí správně

    Zveřejněno dne 6. prosince 2023
    Pokud robot na vysávání a vytírání Philips HomeRun neuklízí správně, možné příčiny a řešení naleznete v článku níže.
    modely homerun
    Následující informace se týkají modelů řady 7000.
    1. Podívejte se, zda nádoba na prach není plná a v případě potřeby ji vyprázdněte.
    2. Vyčistěte filtr vzduchu v nádobě na prach a ujistěte se, že je filtr do nádoby správně umístěn.  
    3. Podívejte se, zda se v kartáčích něco nezachytilo a ujistěte se, že jsou hlavní i vedlejší kartáče čisté a bez chlupů a nečistot. 
    4. Zkontrolujte, zda není třeba vyměnit omyvatelnou vytírací podložku. Pokud je podložka příliš opotřebovaná, nebude vytírat efektivně a je potřeba ji vyměnit. Novou podložku zakoupíte v aplikaci (hlavní nabídka > najít příslušenství > Náhradní sada pro podložku XV1470) nebo na webových stránkách Philips.
    5. Zkontrolujte, zda není nádržka na vodu prázdná nebo zda nepotřebuje doplnit.
    Níže se podívejte na video, která vám podle modelu robota ukáže údržbu krok za krokem.
    Play Pause
    Následující informace se týkají modelů řady 3000.
    1. Podívejte se, zda nádoba na prach není plná a v případě potřeby ji vyprázdněte.
    2. Vyčistěte filtr vzduchu v nádobě na prach a ujistěte se, že je filtr do nádoby správně umístěn.  
    3. Podívejte se, zda se v kartáčích něco nezachytilo a ujistěte se, že jsou hlavní i vedlejší kartáče čisté a bez chlupů a nečistot. 
    4. Zkontrolujte, zda není třeba vyměnit omyvatelnou vytírací podložku. Pokud je podložka příliš opotřebovaná, nebude vytírat efektivně a je potřeba ji vyměnit. Novou podložku zakoupíte v aplikaci (hlavní nabídka > najít příslušenství > Náhradní sada pro podložku XV1430) nebo na webových stránkách Philips.
    5. Zkontrolujte, zda není nádržka na vodu prázdná nebo zda nepotřebuje doplnit.  

    Níže se podívejte na video, které vám podle modelu robota ukáže údržbu krok za krokem.

    Pokud výše zmíněná řešení nepomohla problém vyřešit, kontaktujte nás a my vám zajistíme další pomoc.
    Play Pause
    Následující informace se týkají modelů řady 6000.
    1. Ujistěte se, že jsou filtr, boční kartáč a hlavní kartáč správně namontované. 
    2. Zkontrolujte nádobu na prach. Pokud je plná, vyprázdněte ji. 
    3. Vyčistěte otvor nádoby na prach od možných nečistot, které jej blokují. 
    4. Zkontrolujte, jestli nejsou v kartáčích zaseknuté předměty a odstraňte vlasy a nečistoty. 
    5. Pravidelně omývejte hlavní kartáč, boční kartáč, mopovací podložku a čistěte kolečka. Před opětným použitím je vysušte.
    6. Nahraďte díly, které jsou opotřebované, včetně hlavního kartáče, krytu hlavního kartáče, bočního kartáče, mopovací podložky a filtru.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.