• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Můj robotický vysavač Philips HomeRun se automaticky nevyprazdňuje

    Zveřejněno dne 6. prosince 2023
    Pokud se váš robot na vysávání a vytírání Philips HomeRun (modely XU7100, XU3100 a XU3110) po dokončení úklidu a návratu do stanice automaticky nevyprázdní, vyhledejte níže možné příčiny a řešení.
    modely stanic automatického vyprazdňování
    Modely Philips HomeRun XU7100, XU3100 a XU3110 jsou vybaveny stanicí automatického vyprazdňování. Po úklidu se u robota nádoba na prach automaticky vyprázdní do jednorázového sáčku ve stanici automatického vyprazdňování.  

    Chcete-li zajistit, že u robota dojde k automatickému vyprázdnění nádoby na prach do jednorázového sáčku: 
    • Ověřte, že je stanice připojena do zásuvky.  
    • Ujistěte se, že je jednorázový sáček na prach správně nainstalován. Tip: Podívejte se na video o používání stanice automatického vyprazdňování u vašeho modelu robota, které naleznete níže.
    • Zkontrolujte, že sáček na prach není plný.
    • Zkontrolujte, že je víko stanice zavřené.
    • V aplikaci Homerun vypněte tichý režim nebo režim Nerušit.

    Poznámka pro model XU7100 
    • Automatické vyprazdňování se nespustí, pokud robota přesunete zpět do stanice ručně. 
    • Automatické vyprazdňování se spustí pouze v případě, že se robot do stanice vrátí automaticky. 
    Chcete-li začít s automatickým vyprazdňováním po umístění robota ručně zpět do stanice, otevřete aplikaci Philips HomeRun a zvolte v seznamu „moji roboti“ svého robota. Poté klikněte na tlačítko hlavní nabídky v horním levém rohu a zvolte možnost „Nastavení automatického vyprazdňování“. Zde klikněte na tlačítko „Vyprázdněte nádobu na prach“. Upozorňujeme, že aby nedošlo k přehřátí motoru, lze automatické vyprázdnění provést pouze jednou za 10 minut.

    Pokud vám výšeuvedená řešení nepomohla problém vyřešit, obraťte se na nás.
    Play Pause
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.