Můj robotický vysavač Philips HomeRun se automaticky nevyprazdňuje
Zveřejněno dne 6. prosince 2023
Pokud se váš robot na vysávání a vytírání Philips HomeRun (modely XU7100, XU3100 a XU3110) po dokončení úklidu a návratu do stanice automaticky nevyprázdní, vyhledejte níže možné příčiny a řešení.
Modely Philips HomeRun XU7100, XU3100 a XU3110 jsou vybaveny stanicí automatického vyprazdňování. Po úklidu se u robota nádoba na prach automaticky vyprázdní do jednorázového sáčku ve stanici automatického vyprazdňování.
Chcete-li zajistit, že u robota dojde k automatickému vyprázdnění nádoby na prach do jednorázového sáčku:
Ověřte, že je stanice připojena do zásuvky.
Ujistěte se, že je jednorázový sáček na prach správně nainstalován. Tip: Podívejte se na video o používání stanice automatického vyprazdňování u vašeho modelu robota, které naleznete níže.
Zkontrolujte, že sáček na prach není plný.
Zkontrolujte, že je víko stanice zavřené.
V aplikaci Homerun vypněte tichý režim nebo režim Nerušit.
Poznámka pro model XU7100
Automatické vyprazdňování se nespustí, pokud robota přesunete zpět do stanice ručně.
Automatické vyprazdňování se spustí pouze v případě, že se robot do stanice vrátí automaticky.
Chcete-li začít s automatickým vyprazdňováním po umístění robota ručně zpět do stanice, otevřete aplikaci Philips HomeRun a zvolte v seznamu „moji roboti“ svého robota. Poté klikněte na tlačítko hlavní nabídky v horním levém rohu a zvolte možnost „Nastavení automatického vyprazdňování“. Zde klikněte na tlačítko „Vyprázdněte nádobu na prach“. Upozorňujeme, že aby nedošlo k přehřátí motoru, lze automatické vyprázdnění provést pouze jednou za 10 minut.
Pokud vám výšeuvedená řešení nepomohla problém vyřešit, obraťte se na nás.