• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Můj robotický vysavač Philips HomeRun se zasekává

    Zveřejněno dne 6. prosince 2023
    Pokud se váš robot na vysávání a vytírání Philips HomeRun zasekává, přečtěte si níže, jaké jsou možné příčiny a řešení.
    modely homerun

    Robot Philips HomeRun může uvíznout kvůli nábytku. Může se například pokusit přejet přes základnu kancelářské židle a uvíznout. Takové situaci lze předejít tím, že v aplikaci Philips HomeRun nastavíte zakázané zóny, prostřednictvím kterých robotovi řeknete, kde nemá uklízet:

    Pro roboty z řad 7000 a 3000:

    1. Přejděte do hlavní nabídky (3 vodorovné pruhy) a klepněte na „Moje mapy“.
    2. Klepnutím na „Upravit mapu“ vyberte mapu podlaží.
    3. Klepněte na možnost „Nastavit zóny“.

    Pro robota řady 6000:

    1. Zvolte v aplikaci svého robota.
    2. Poklepejte na symbol zakázané zóny.

     
    Nastavte následující oblasti s omezeným úklidem:

    Virtuální zeď 
    Virtuální zeď je neviditelná bariéra, kterou můžete vytvořit například kolem schodiště, aby robot nespadl ze schodů. Robot je vybaven snímači proti pádu, které detekují schody a jiné poklesy podlahy, aby se jim mohl vyhnout. Pokud se však na podlaze vedle schodiště nebo na schodech nacházejí předměty, robot nedokáže rozpoznat rozdíl v úrovni podlahy a může spadnout.

    Zakázaná zóna
    Zakázané zóny můžete vytvářet, abyste:

    • Chránili křehké předměty. Robot nemůže detekovat lesklé, průhledné (např. sklo) nebo tmavé překážky či povrchy.
    • Zabránili tomu, aby robot při úklidu uvízl. Robot může uvíznout na kobercích s vysokým vlasem, kobercích s třásněmi nebo na velmi světlých kobercích, např. v koupelně. Robot také neumí detekovat kabely na podlaze a může uvíznout pod nízkým nábytkem s nerovnoměrnou výškou, jako je třeba pohovka.
    • Chránili robota. Udržujte robota ve vzdálenosti od tekutin a mokrých míst, jako jsou misky pro domácí zvířata a zásobníky na rostliny.


    Oblast bez vytírání
    Oblast bez vytírání zabrání robotovi vytírat koberce a běhouny.
    (Pouze řada 7000) V aplikaci lze zvolit následující možnosti pro oblast bez vytírání:

    • Vyhnout se oblastem bez vytírání, přičemž zbytek místnosti se vytírá.
    • Oblast bez vytírání pouze vysávat v režimu suchého čištění. Poznámka: mop může být stále vlhký.

    Šetrná oblast (Pouze řada 7000)
    Robot může s prázdnou nádržkou na vodu přejíždět překážky vysoké až 20 mm (15 mm s plnou nádržkou na vodu). Šetrnou oblast lze vytvořit pro místa, kde bude robot při jízdě opatrný. Robot se k nábytku opatrně přiblíží, kousek přejede a poté se otočí.

    Důležité:

    • Pokud chcete, aby robot stále vjížděl do jiných místností, ujistěte se, že se šetrná oblast nenachází příliš blízko dveří s prahem. Nastavte šetrnou oblast alespoň 1 metr od dveří s prahem.
    • Při vytváření virtuálních zdí a oblastí bez přístupu se ujistěte, že nebrání robotu v návratu do stanice.
    Váš robot zvládne čistit podlahy i koberce. Robot však může mít problémy s vysokými koberci, běhouny s třásněmi nebo velmi jemnými koberci, jako jsou ty používané v koupelnách. V takovém případě můžete nastavit zakázané zóny. Jak na to naleznete v sekci „Nábytek“.

    Tip: Chcete-li předejít tomu, aby se robot zasekával na třásních koberce, můžete třásně schovat pod koberec a přilepit koberec k podlaze oboustrannou páskou. 
    Robot neumí detekovat malé kabely, do kterých se snadno zamotají jeho kolečka. Před začátkem úklidu se ujistěte, že jsou z jeho cesty odstraněny všechny kabely a šňůry. Pokud to není možné, vždy můžete nastavit zakázané zóny. Jak na to naleznete v sekci „Nábytek“.
    Robot je vybaven pokročilými snímači, díky kterým se vyhne nábytku. Pokud se snímače znečistí, robot může mít problém s rozeznáním objektů a nevyhne se jim. Prach ze snímače setřete čistým, suchým, jemným hadříkem.

    Pokud vám řešení výše nepomohla problém vyřešit, kontaktujte nás.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.