• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Můj robotický vysavač Philips HomeRun se nenabíjí

    Zveřejněno dne 11. července 2024
    Pokud se robot na vysávání a vytírání HomeRun nenabíjí, možné příčiny a řešení naleznete v článku níže.
    Roboti série XU

    Pro řady 7000, 3000 a 2000:
    Když se robot vrátí do stanice, začne se automaticky nabíjet. Světla LED na robotu se rozsvítí bíle nebo oranžově na znamení, že se robot nabíjí. Bílé světlo LED na stanici modelu XU7100 se také rozsvítí. Pokud se robot nenabíjí, zkontrolujte následující:

    • Ověřte, že jste stanici připojili k zásuvce a robota zapnuli.
    • Ujistěte se, že je robot správně umístěn ve stanici. Pokud nejsou nabíjecí kontakty vyrovnané, nebude se robot nabíjet. Položte robota na podlahu před stanici tak, aby nádržka na vodu směřovala směrem od stanice, a stiskněte tlačítko domů. Robot zajede do správné pozice ve stanici. Pokud má robot vybitou baterii, umístěte ho přímo na nabíjecí kontakty.
    • Zkontrolujte, že nabíjecí kontaktní body na robotu a stanici nejsou znečištěné.
    • Možná bude nutné vyměnit baterii. Minimální životnost dobíjecí baterie je dva roky nebo 1 000 nabíjecích cyklů.
    Poznámka: Robota můžete vzít do servisního střediska Philips, kde dobíjecí baterii vymění.
     
    Pro řadu 6000:
    • Zkontrolujte, že je stanice zapojená do zásuvky a robot je zapnutý. 
    • Ujistěte se, že je robot správně umístěn na nabíjecí stanici. Pokud není robot přesně srovnaný s nabíjecími kontakty, nemusí se začít nabíjet. 
    • Ujistěte se, že nabíjecí kontakty robota i stanice jsou čisté. 
    • Pokud je teplota nižší než 8 °C, robot může aktivovat ochranu před nízkými teplotami. Před nabíjením vyčkejte, dokud nebude teplota zpět v normálu. 
    • Pokud vypršela životnost baterie, je potřeba ji vyměnit. 
    • Nesprávné dlouhodobé uskladnění může způsobit, že baterie nebude fungovat.

     
    Pokud výše zmíněná řešení nepomohla problém vyřešit, kontaktujte nás a my vám zajistíme další pomoc.

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.