• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Můj robotický vysavač Philips HomeRun se nevrací do stanice

    Zveřejněno dne 6. prosince 2023
    Pokud se váš robot na vysávání a vytírání Philips HomeRun nevrací do stanice automatického vyprazdňování, naleznete níže možné příčiny a řešení.
    Roboti série XU

    Robotický vysavač se vrátí do nabíjecí stanice a začne se automaticky nabíjet, jakmile dokončí úklid nebo jakmile se vybije baterie. Chcete-li zajistit, aby se váš robot vrátil do nabíjecí stanice:

    • Ujistěte se, že robot není blokován; otevřete všechny dveře na jeho trase a odstraňte všechny překážky v blízkosti stanice.
    • Ověřte, že je stanice připojena do zásuvky. Pokud tomu tak není, robot nemůže stanici najít.
    • Zkontrolujte, zda jste nevytvořili virtuální stěny nebo oblasti bez přístupu, které brání robotu v návratu do stanice.
    • Neumisťujte stanici na ostré sluneční světlo, do blízkosti schodiště nebo pod nábytek: tím zablokujete infračervený signál, který robotu pomáhá najít cestu zpět do stanice.
    • Nainstalujte stanici na místo s dobrým pokrytím Wi-Fi.
    • Zkontrolujte, zda máte po stranách a vpředu stanice dostatek prostoru. Po obou stranách stanice musí zůstat volný prostor 0,5 m a před stanicí 1 m.
    • Umístěte stanici na tvrdou podlahu, nikoli na měkké podlahy, jako jsou koberce nebo předložky.
    • Stanice musí stát na rovném povrchu u zdi.
    • Ujistěte se, že robot začíná úklid od stanice.
    • Ujistěte se, že kolečko neprokluzuje. Použijte suchý hadřík, kterým kolečko otřete a vysušte vodu u základny a na podlaze. 
    • Pokud se robot pokazí, vyřešte problém podle zvukových signálů a tipů v aplikaci. 
    • Zkontrolujte, zda nejsou hlavní kolečka, přední kolečko a malé kolečko vepředu zaseknutá a zanesená vlasy, pískem atd. Z koleček vyjměte cizí předměty a zkuste, jestli se správně otáčí. Poté vytáhněte přední kolečko a zkontrolujte, co je zaseklo. 
    • Pro roboty XU7000XU7100: Zkontrolujte, zda je na okénku na přední straně robota a na okénku infračervené signalizace stanice (oblast, kde se robot spojuje se stanicí) prach, a odstraňte jej hadříkem (viz obrázek níže).
    • Pro roboty XU3000, XU3100XU3110: Zkontrolujte, zda se na snímačích robota nebo na okénku stanice (oblast, kde se robot spojuje se stanicí) nenachází prach, a odstraňte jej hadříkem (viz obrázek níže).
    • Pro modely XU6500: Zkontrolujte, zda je na okénku na přední straně robota a na okénku infračervené signalizace stanice (oblast, kde se robot spojuje se stanicí) prach, a odstraňte jej hadříkem.

    Pokud řešení výše s problémem nepomohou, obraťte se na nás a zajistíme vám další pomoc.

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.