• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Můj kávovar Saeco zobrazuje zprávu „vyprázdnit nádobu na mletou kávu“, ale ta je již prázdná

    Zveřejněno dne 2021-09-07
    Pokud kávovar Saeco na displeji zobrazuje zprávu „vyprázdnit nádobu na mletou kávu“, ale nádoba je prázdná, můžete to snadno vyřešit sami. Přečtěte si informace uvedené níže.
    Počkejte přibližně 5 sekund, než umístíte nádobu na mletou kávu zpět. Tím se počítadlo namleté kávy resetuje na nulu.
    Nádobu na mletou kávu vyprazdňujte pouze tehdy, když je kávovar Saeco zapnutý. Tím umožníte resetování počítadla namleté kávy.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.