• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Káva připravovaná kávovarem Saeco je vodnatá

    Zveřejněno dne 2021-10-04
    Pokud kávovar Saeco připravuje vodnatou kávu, může to mít několik důvodů. Možné příčiny a řešení najdete níže.
     
    Pokud kávovar používáte poprvé, je normální, že jsou první připravené šálky kávy vodnaté, protože systém se stále nastavuje. Zkuste připravit ještě několik šálků kávy, aby se optimalizovala extrakce kávy vzhledem ke kompaktnosti mleté kávy.
    Je důležité jednou týdně vyplachovat spařovací jednotku, protože znečištěný filtr spařovací jednotky může způsobit nedostatečný průtok vody a ovlivnit chuť kávy. 

    Při čištění dodržujte následující postup nebo se podívejte na naše instruktážní video: 
    1. VYPNĚTE přístroj a počkejte, dokud nebude zcela vypnutý a přestane vydávat zvuky (trvá to zhruba 15–20 sekund). 
    2. Otevřete servisní dvířka a vyjměte spařovací jednotku tak, že stisknete tlačítko „PUSH“ na pravé straně, jednotku uchopíte a vytáhnete směrem k sobě. 
    3. Spařovací jednotku důkladně opláchněte vlažnou vodou a než ji vložíte zpět, nechte ji uschnout.
     
    Play Pause
    Je možné, že při úpravě nastavení mlýnku na jemnější mletí došlo k náhodnému převrácení a dva mlecí kameny se dostaly příliš blízko k sobě. To mohlo způsobit, že je káva namletá příliš jemně a neabsorbuje vodu. 

    Abyste problém vyřešili, jednoduše znovu upravte nastavení na hrubší mletí otočením knoflíku v přihrádce na kávová zrna na hodnotu označenou vyšším číslem nebo větším kávovým zrnem.
     
    Nastavení aromatu, objem šálku a nastavení mlýnku jsou nastavení přístroje, která mohou ovlivnit sílu kávy. Doporučujeme vám, abyste si s těmito nastaveními trochu pohráli. 

    Pokud chcete připravit silnější kávu, můžete například zvolit nejvyšší nastavení aroma, vybrat střední objem šálku a mlýnek nastavit na jemnější mletí.
     
    Otevřete víko přihrádky na mletou kávu a zkontrolujte, zda není ucpaná mletou kávou. V takovém případě můžete tuto oblast uvolnit podle následujícího postupu: 
    1. VYPNĚTE přístroj a počkejte, až bude zcela vypnutý. 
    2. Vyjměte z přístroje spařovací jednotku. 
    3. Otevřete víko přihrádky na mletou kávu a vložte do ní rukojeť lžíce. 
    4. Pohybujte rukojetí nahoru a dolů, dokud zablokovaná mletá káva nespadne dolů. Pokud tato řešení problém neodstraní, obraťte se na nás se žádostí o další pomoc.
     
    Play Pause
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.