• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Ovládání kuchyňského spotřebiče Philips prostřednictvím aplikace HomeID nefunguje

    Zveřejněno dne 19. 2. 2024
    Pokud nemůžete ovládat své kuchyňské zařízení Philips pomocí aplikace HomeID, zde naleznete několik možných příčin a řešení.
    Pokud se vyskytnou problémy s připojením, odpojte kuchyňské zařízení od sítě.
    · Počkejte 30 sekund, než jej znovu zapojíte a zapnete.
    · Ujistěte se, že se vaše kuchyňské zařízení připojuje k domácí síti, což je indikováno stálým rozsvícením kontrolky Wi-Fi.
    · Zkontrolujte, zda se vaše kuchyňské zařízení páruje s aplikací HomeID ve vašem telefonu. Stav párování můžete zkontrolovat v aplikaci HomeID.
    · Vaše kuchyňské zařízení by nemělo být příliš daleko od směrovače (nejlépe ve vzdálenosti do 1 metru).
    · Zkontrolujte, zda nejsou ostatní spotřebiče příliš blízko, protože blokují signál.
              
    • Zajistěte připojení svého chytrého telefonu k internetu.
      Pokud používáte připojení VPN, vypněte jej, protože by mohlo způsobit potíže.
      · Zavřete a znovu otevřete aplikaci HomeID.
      Ujistěte se, že máte nainstalovanou nejnovější verzi aplikace HomeID (zkontrolujte v obchodě App Store).
      Vymažte mezipaměť aplikace HomeID v nastavení.
      Odstraňte vaše spárované kuchyňské zařízení na kartě spotřebičů HomeID a znovu spusťte proces párování.
    • Jako poslední krok můžete provést obnovení továrního nastavení kuchyňského zařízení a odstranit zařízení z aplikace HomeID v nastavení. Poté kuchyňský spotřebič odpojte a znovu připojte. Znovu spusťte proces připojování a párování. Upozorňujeme: Resetováním kuchyňského zařízení dojde k jeho odpojení od domácí sítě Wi-Fi a spárovaných chytrých zařízení a z kuchyňského zařízení bude vymazán veškerý personalizovaný obsah, například uložené oblíbené položky. Pokud ani jedno řešení nezabírá, kontaktujte oddělení péče o zákazníky, kde dostanete další analýzu.
    Jako poslední krok můžete provést obnovení továrního nastavení kuchyňského zařízení a odstranit zařízení z aplikace NutriU v nastavení. Poté kuchyňský spotřebič odpojte a znovu připojte. Znovu spusťte proces připojování a párování. 

    Upozorňujeme: Resetováním kuchyňského zařízení dojde k jeho odpojení od domácí sítě Wi-Fi a spárovaných chytrých zařízení a z kuchyňského zařízení bude vymazán veškerý personalizovaný obsah, například uložené oblíbené položky.

    Pokud všechny výše uvedené pokyny nepomohou, obraťte se na místní oddělení péče o zákazníky, které provede další analýzu.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.