Ovládání kuchyňského spotřebiče Philips prostřednictvím aplikace HomeID nefunguje
Zveřejněno dne 19. 2. 2024
Pokud nemůžete ovládat své kuchyňské zařízení Philips pomocí aplikace HomeID, zde naleznete několik možných příčin a řešení.
Pokud se vyskytnou problémy s připojením, odpojte kuchyňské zařízení od sítě. · Počkejte 30 sekund, než jej znovu zapojíte a zapnete. · Ujistěte se, že se vaše kuchyňské zařízení připojuje k domácí síti, což je indikováno stálým rozsvícením kontrolky Wi-Fi. · Zkontrolujte, zda se vaše kuchyňské zařízení páruje s aplikací HomeID ve vašem telefonu. Stav párování můžete zkontrolovat v aplikaci HomeID. · Vaše kuchyňské zařízení by nemělo být příliš daleko od směrovače (nejlépe ve vzdálenosti do 1 metru). · Zkontrolujte, zda nejsou ostatní spotřebiče příliš blízko, protože blokují signál.
Zajistěte připojení svého chytrého telefonu k internetu. Pokud používáte připojení VPN, vypněte jej, protože by mohlo způsobit potíže. · Zavřete a znovu otevřete aplikaci HomeID. Ujistěte se, že máte nainstalovanou nejnovější verzi aplikace HomeID (zkontrolujte v obchodě App Store). Vymažte mezipaměť aplikace HomeID v nastavení. Odstraňte vaše spárované kuchyňské zařízení na kartě spotřebičů HomeID a znovu spusťte proces párování.
Jako poslední krok můžete provést obnovení továrního nastavení kuchyňského zařízení a odstranit zařízení z aplikace HomeID v nastavení. Poté kuchyňský spotřebič odpojte a znovu připojte. Znovu spusťte proces připojování a párování. Upozorňujeme: Resetováním kuchyňského zařízení dojde k jeho odpojení od domácí sítě Wi-Fi a spárovaných chytrých zařízení a z kuchyňského zařízení bude vymazán veškerý personalizovaný obsah, například uložené oblíbené položky. Pokud ani jedno řešení nezabírá, kontaktujte oddělení péče o zákazníky, kde dostanete další analýzu.
Jako poslední krok můžete provést obnovení továrního nastavení kuchyňského zařízení a odstranit zařízení z aplikace NutriU v nastavení. Poté kuchyňský spotřebič odpojte a znovu připojte. Znovu spusťte proces připojování a párování.
Upozorňujeme: Resetováním kuchyňského zařízení dojde k jeho odpojení od domácí sítě Wi-Fi a spárovaných chytrých zařízení a z kuchyňského zařízení bude vymazán veškerý personalizovaný obsah, například uložené oblíbené položky.
Pokud všechny výše uvedené pokyny nepomohou, obraťte se na místní oddělení péče o zákazníky, které provede další analýzu.