• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Parní žehlička Philips neprodukuje páru

    Zveřejněno dne 12. února 2024

    Pokud vaše žehlička Philips s parním generátorem přestala generovat páru, přečtěte si níže naše řešení.

     

    Pokud jste si prohlédli všechna řešení níže a přístroj stále nevytváří páru, kontaktujte nás na adrese www.philips.com/contact, kde vám pomůžeme. Váš parní generátor může zužovat technický problém, se kterým vám rádi pomůžeme.

    Pokud je v nádržce na vodu mál vody nebo pokud v ní voda vůbec není, přístroj nebude generovat páru. Ujistěte se, že je v nádržce na vodu dostatek vody nad ikonou MIN. Poté by žehlička měla opět fungovat.

    Parní generátor žehličky vyžaduje dvě minuty k rozehřátí, než je připraven generovat páru. Počkejte, až přestane modré/bílé světýlko, které indikuje, že „žehlička je připravena“, blikat a rozsvítí se.

    Chcete-li generovat páru, stiskněte spoušť páry: 

    • Pokud vlastníte žehličku s parním generátorem Philips s knoflíkem volby teploty, vždy tento knoflík otočte na tečku 2, 3 nebo do pozice LEN, jak vidíte na obrázku níže.

    • Žehlička s parním generátorem negeneruje páru, pokud je knoflík otočený na tečku 1, na volbu SYNTETIKA nebo na program Calc-Clean.

    • Pokud má vaše žehlička možnost OptimalTemp, můžete generovat více páry stisknutím spouště.

    • Pokud má žehlička funkci Steam Boost, můžete ji aktivovat dvojitým stisknutím spouště.

     

    knoflík na volbu teploty

    Jakmile začne blikat červená kontrolka Calc-Clean a uslyšíte pípání, odstraňte z žehličky vodní kámen.

    Pokud jste odstranili vodní kámen (a zkontrolovali další možnosti v tomto článku) a žehlička stále negeneruje páru, kontaktujte nás na stránce 
    www.philips.com/contact, kde vám pomůžeme.

    Když stisknete spoušť páry poprvé, pára se začne generovat až po 30 s. Během těchto 30 sekund dál stiskejte spoušť, dokud se neobjeví pára.

    Poznámka:

    • Zvuk pumpovní, který uslyšíte, je v pořádku.
    • Pokud byla žehlička dlouhodobě uskladněná, může začít generace páry až po delší době.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.