Pokud jste si prohlédli všechna řešení níže a přístroj stále nevytváří páru, kontaktujte nás na adrese www.philips.com/contact, kde vám pomůžeme. Váš parní generátor může zužovat technický problém, se kterým vám rádi pomůžeme.
Pokud vaše žehlička Philips s parním generátorem přestala generovat páru, přečtěte si níže naše řešení.
Pokud jste si prohlédli všechna řešení níže a přístroj stále nevytváří páru, kontaktujte nás na adrese www.philips.com/contact, kde vám pomůžeme. Váš parní generátor může zužovat technický problém, se kterým vám rádi pomůžeme.
Pokud je v nádržce na vodu mál vody nebo pokud v ní voda vůbec není, přístroj nebude generovat páru. Ujistěte se, že je v nádržce na vodu dostatek vody nad ikonou MIN. Poté by žehlička měla opět fungovat.
Parní generátor žehličky vyžaduje dvě minuty k rozehřátí, než je připraven generovat páru. Počkejte, až přestane modré/bílé světýlko, které indikuje, že „žehlička je připravena“, blikat a rozsvítí se.
Chcete-li generovat páru, stiskněte spoušť páry:
Pokud vlastníte žehličku s parním generátorem Philips s knoflíkem volby teploty, vždy tento knoflík otočte na tečku 2, 3 nebo do pozice LEN, jak vidíte na obrázku níže.
Žehlička s parním generátorem negeneruje páru, pokud je knoflík otočený na tečku 1, na volbu SYNTETIKA nebo na program Calc-Clean.
Pokud má vaše žehlička možnost OptimalTemp, můžete generovat více páry stisknutím spouště.
Pokud má žehlička funkci Steam Boost, můžete ji aktivovat dvojitým stisknutím spouště.
Jakmile začne blikat červená kontrolka Calc-Clean a uslyšíte pípání, odstraňte z žehličky vodní kámen.
Pokud jste odstranili vodní kámen (a zkontrolovali další možnosti v tomto článku) a žehlička stále negeneruje páru, kontaktujte nás na stránce www.philips.com/contact, kde vám pomůžeme.
Když stisknete spoušť páry poprvé, pára se začne generovat až po 30 s. Během těchto 30 sekund dál stiskejte spoušť, dokud se neobjeví pára.
Poznámka: