• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Bezdrátový vysavač SpeedPro Max zobrazuje chybový kód

    Zveřejněno dne 27. října 2022
    Pokud chcete vědět, co znamenají chybové kódy u bezdrátového vysavače Philips SpeedPro Max, odpověď najdete v následujícím textu.
    Chybový kód E4 (při čtení vzhůru nohama může vypadat jako h3) znamená, že je zablokován rotační kartáč bezdrátového vysavače Philips SpeedPro Max.

    Pro vyřešení tohoto problému vypněte bezdrátový vysavač, zkontrolujte rotační kartáč a odstraňte veškeré překážky, jako jsou vlasy, chomáče, nečistoty nebo prach. Chcete-li tento problém vyřešit, vypněte bezdrátový vysavač, zkontrolujte rotační kartáč a odstraňte veškeré nečistoty, jako jsou vlasy, špína a prach.

    Můžete postupovat dle následujících kroků: 

    1. Pomocí tlačítka uvolnění vyjměte kartáč. 

    1. Ručně odstraňte veškerá vlákna. 

    Tip: Veškerá zaseknutá vlákna přestřihněte nůžkami (viz obrázek A).

    1. Nasaďte kartáč zpět. 


    Pokud chybový kód po vyčištění rotačního kartáče nezmizí, obraťte se na nás a požádejte o další pomoc

    Chybový kód E6 (při čtení vzhůru nohama může vypadat jako 93) znamená, že adaptérem bezdrátového vysavače Philips SpeedPro Max neprotéká žádný proud.

    Pro vyřešení tohoto problému zkontrolujte, zda je adaptér bezdrátového vysavače správně zapojen do zásuvky ve zdi a zda je správně připevněn nabíjecí kotouč (magnet). Pokud spotřebič nefunguje, obraťte se na nás.
     
    Chybový kód E6 vysavače Philips SpeedPro Max
    Chybový kód E7 (nebo L3 při čtení vzhůru nohama) indikuje použití nesprávného adaptéru. Ujistěte se, že používáte správný adaptér, který byl původně dodán s vaším bezdrátovým vysavačem. Pokud používáte správný adaptér, který ovšem nefunguje, kontaktujte nás.
     
    Chybový kód E7 vysavače Philips SpeedPro Max
    Chybový kód SE (nebo 5E nebo 35, pokud na něj hledíte vzhůru nohama) se může objevit z několika důvodů.  

    Nejprve zkontrolujte, jestli je váš bezdrátový vysavač Philips SpeedPro Max nabitý, používaný, nebo jestli jej neskladujete v příliš vysoké či nízké teplotě.

    Pokud je teplota skladování nižší než 5 °C nebo vyšší než 40 °C:
    • Odpojte zařízení z nabíječky a přemístěte je do pokoje s teplotou mezi 5–40 °C (41–104 °F). Vyčkejte několik minut, než se teplota uvnitř zařízení vyrovná s okolním prostředím, a poté jej zkuste zapnout znovu. Pokud chybový kód nezmizí, obraťte se na nás a požádejte o další pomoc.

    Jestliže se uvedeným postupem problém nevyřešil nebo máte jiný problém, příčinou může být mechanická porucha. Obraťte se na nás pro další pomoc.
    Chybový kód SE vysavače Philips SpeedPro Max
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.