• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Můj mixér Philips nefunguje

    Zveřejněno dne 24. března 2023
    Pokud se mixér Philips nezapne, přečtěte si článek s možnými příčinami a řešeními.
    Poznámka: Informace níže se týkají pouze modelů HR3760 a HR3770.

    Pokud nádoba mixéru není ve správné poloze, na panelu bude blikat ikona nádoby mixéru (obr. A) a mixér nebude fungovat.   

    Pokud k tomu dojde, otáčejte nádobou po směru hodinových ručiček, dokud neuslyšíte cvaknutí. Ikona nádoby mixéru zmizí a přejde do režimu zapnutí (obr. b).
    blikající ikona

    Zkontrolujte, zda je napájecí kabel správně připojený do síťové zásuvky.

    Mixér se nezapne, pokud je uzamčený bezpečnostní zámek. Umístěte nádobu mixéru do správné polohy, aby se odemkl vestavěný bezpečnostní zámek.

    Toho docílíte dotahováním nádoby mixéru, mlýnku, sekáčku nebo lahve po směru hodinových ručiček, dokud se neozve cvaknutí.

    Poznámka: Informace níže se vztahují na modely HR2037/50 a HR2038/20.

    Pokud obě spony (obrázek níže) nejsou uzamčeny na místě, mixér nebude pracovat. Před používáním se ujistěte, že jsou spony na obou stranách víka uzamčeny na místě.
    bezpečnostní spony
    V tomto případě mixér Philips zastavila ochrana proti přehřátí, aby zabránila poškození výrobku. K této situaci může dojít při zpracování příliš tuhých ingrediencí.

    Vypněte mixér a odpojte jej ze sítě. Nechte mixér vychladnout na pokojovou teplotu. Poté jej znovu připojte a zapněte.

    Výsledkem může být rozpoznatelný zápach, nicméně svůj mixér Philips můžete dál bezpečně používat.
    Poznámka: Informace níže se netýkají následujících modelů: HR2037/50, HR2038/20
     
    Před zapnutím mixéru se ujistěte se, že je knoflík otočený na pozici „OFF“ (Vypnuto). Poté nastavte otáčením knoflíku požadovaný program.

    Pokud problém stále přetrvává, obraťte se na nás s žádostí o další pomoc.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.