• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Získejte přesně takovou podporu, jakou potřebujete
    Hledáte pro svůj výrobek konkrétní řešení?

    Můj mixér Philips nefunguje

    Pokud váš mixér Philips nelze zapnout, může to mít několik příčin. Zjistěte, jak můžete tento problém vyřešit.

    Napájecí kabel není připojen do síťové zásuvky

    Zkontrolujte, zda je napájecí kabel správně připojený do síťové zásuvky.

    Bezpečnostní zámek je uzamčený

    Mixér se nezapne, pokud je uzamčený bezpečnostní zámek. Umístěte nádobu mixéru do správné polohy, aby se odemkl vestavěný bezpečnostní zámek.

    Toho docílíte dotahováním nádoby mixéru, mlýnku, sekáčku nebo lahve po směru hodinových ručiček, dokud se neozve cvaknutí.

    Zamykání mixéru Whale – v2.JPG

    Spustila se ochrana proti přehřátí

    V tomto případě mixér Philips zastavila ochrana proti přehřátí, aby zabránila poškození výrobku. K této situaci může dojít při zpracování příliš tuhých ingrediencí.

    Vypněte mixér a odpojte jej ze sítě. Nechte mixér vychladnout na pokojovou teplotu. Poté jej znovu připojte a zapněte.

    Výsledkem může být rozpoznatelný zápach, nicméně svůj mixér Philips můžete dál bezpečně používat.

    Knoflík není otočený na pozici [Vypnuto] (OFF)

    Před zapnutím mixéru se ujistěte, že je knoflík otočený na pozici [Vypnuto] (OFF). Poté nastavte otáčením knoflíku požadovaný program.

    Pokud problém stále přetrvává, obraťte se na nás s žádostí o další pomoc.

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.