• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Kávovar Philips vydává hlasité zvuky

    Zveřejněno dne 03 October 2022

    Pokud váš kávovar Philips vydává hlasité nebo neobvyklé zvuky, přečtěte si níže více informací spolu s řešeními těchto obtíží.

    Vodní nádržka není řádně nasazená

    Je důležité správně umístit nádržku na vodu do kávovaru. V případě, že není umístěná správně, bude místo vody načerpávat vzduch.  
    • Pokud se nádržka na vodu nachází na přední straně kávovaru, ujistěte se, že je plně zatlačená dozadu a vložená správně.
    • Pokud se nádržka na vodu nachází na horní straně kávovaru, ujistěte se, že se pod nádržkou nenachází kávová zrna, špína nebo jakékoli částice.

    V přístroji se zachytil vzduch.

    Pokud je ve vašem kávovaru Philips zachycen vzduch, uslyšíte hlasitý zvuk a voda z nádržky nebude načerpána do kávovaru.

    Problém vyřešíte následujícími kroky:  
    1. VYPNĚTE přístroj.
    2. Vyprázdněte nádržku na vodu a vyjměte filtr AquaClean (nebo jakýkoli jiný vodní filtr).
    3. Nádržku na vodu naplňte vodou a umístěte ji zpět na místo.
    4. ZAPNĚTE přístroj. Jakmile se kávovar zahřeje, zvolte horkou vodu a nechte vytéct dva nebo tři šálky horké vody.

    Pokud používáte vodní filtr AquaClean, zde je několik dalších kroků, které zajistí, že je filtr správně vložen a připraven k použití. 
    1. Vodním filtrem AquaClean třeste po dobu pěti sekund.
    2. Filtr podržte vzhůru nohama v nádobě/míse s vodou a počkejte, až z něj přestanou vycházet bublinky.
    3. Vložte filtr zpět do nádržky na vodu a nádržku naplňte vodou.
    4. Kávovar vypněte a restartujte.
    5. Zvolte možnost horká voda a nechte vytéct dva až tři šálky horké vody.

     
    Poznámka: Abyste zabránili ucpávání, doporučujeme vodní filtr AquaClean měnit každé tři měsíce. 
    Play Pause

    Je potřeba vyčistit a promazat spařovací jednotku

    Je normální, že přístroj při přípravě kávy vydává zvuky. Pokud ovšem zvuky začnou znít zvláštně a jinak než obvykle, řešením může být vyčištění a promazání spařovací jednotky. 

    Je důležité spařovací jednotku kávovaru Philips jednou týdně proplachovat. Postupujte dle kroků níže a prohlédněte si video s návodem, jak o své zařízení pečovat:

    1. VYPNĚTE přístroj a počkejte, dokud nebude zcela vypnutý a nebude vydávat žádný zvuk (zhruba 15–20 sekund). 
    2. Otevřete servisní dvířka a vyjměte spařovací jednotku tak, že stisknete tlačítko „PUSH“ na pravé straně, jednotku uchopíte a vytáhnete směrem k sobě.
    3. Spařovací jednotku důkladně opláchněte vlažnou vodou a než ji vložíte zpět, nechte ji uschnout.
    4. Promažte spařovací jednotku (viz pokyny v následujícím videu).
    5. Nechte spařovací jednotku vyschnout a poté ji vložte zpět do kávovaru.

    Nepomohly tyto kroky problém vyřešit? Obraťte se na nás pro další pomoc.
    Play Pause
    Související problémy
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.