0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Teplota ohřívače Philips se liší od teploty na jiných teploměrech

    Zveřejněno dne 28. srpna 2024
    Můžete si všimnout mírných rozdílů v teplotě zobrazované na displeji ohřívače Philips nebo v aplikaci a teplotě na ostatních teploměrech nebo teplotě podle vašeho vlastního vnímání teploty. Chcete-li vědět proč, přečtěte si článek níže.
     

    Rozdíly v zobrazované teplotě

    Okolní teplotu může ovlivnit spousta faktorů, například velikost místnosti, ventilace a vzdálenost mezi teploměrem a ohřívačem. Tyto faktory mohou přispět k malým změnám ve čtení teploty. 
     
    Navíc má každý teploměr svou správnost měření, což může vést k různým zobrazeným teplotám. Tyto rozdíly ve správnosti měření mohou vysvětlit, proč displej ukazuje jiné číslo, než váš teploměr.
     
    Občas zbytkové teplo uvnitř ohřívače způsobí, že je čtení okolní teploty na displeji opožděné. Toto zpoždění může způsobit odchylku od ostatních teploměrů nebo od toho, jak sami teplotu vnímáte.

    Vyřešila tato odpověď váš problém? Pokud ne, obraťte se na nás a požádejte o pomoc.
     

    Informace na této stránce jsou platné pro následující modelové číslo: CX5120/11 .

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.