Nedaří se mi spárovat kávovar Saeco s domácí sítí Wi-Fi
Zveřejněno dne 2021-09-16
Pokud máte potíže s připojením kávovaru Saeco k domácí síti Wi-Fi, zde naleznete možné příčiny potíží spolu s jednoduchými radami, jak potíže vyřešit.
Pokud na seznamu dostupných sítí nevidíte svou domácí síť, zkontrolujte následující:
• Připojte kávovar k domácí síti Wi-Fi 802.11 b/g/n s frekvencí 2,4 GHz. (Frekvenční pásmo 5 GHz není podporováno) • Pokud je název vaší domácí sítě Wi-Fi (SSID) skrytý, kávovar nebude schopný tuto síť najít. Dočasně překonfigurujte router domácí sítě tak, aby byl název sítě Wi-Fi viditelný. Po úspěšném připojení k domácí síti Wi-Fi můžete její název opět skrýt.
Pokud potřebujete vyřešit další potíže s připojením kávovaru Saeco, projděte si následující kontrolní seznam:
• Resetujte místní router / přístupový bod k síti Wi-Fi a znovu spusťte nastavení sítě • Ujistěte se, že zadáváte správné přihlašovací údaje a heslo • Umístěte přístroj blíže k routeru / přístupovému bodu k síti Wi-Fi a zkuste to znovu • Připojte kávovar k domácí síti Wi-Fi 802.11 b/g/n s frekvencí 2,4 GHz. (Frekvenční pásmo 5 GHz není podporováno)
Zkuste provést nastavení sítě Wi-Fi ještě jednou a postupujte podle pokynů na obrazovce.
Pokud kávovar Saeco ztratil připojení k domácí síti Wi-Fi, zkontrolujte následující: • Vaše domácí síť funguje správně (připojení k internetu je k dispozici) • Router ani heslo k síti Wi-Fi se nezměnily • Kávovar je zapnutý • Kávovar není příliš daleko od routeru • Kávovar není příliš blízko u jiných objektů a přístrojů, které by mohly blokovat signál Wi-Fi.
Pokud se potíže nepodařilo vyřešit, kontaktujte nás.