Situace
Televizor nezobrazuje obraz nebo nepřehrává zvuk a nezapíná se. Přední LED (pohotovostní režim) kontrolka opakovaně bliká.
Article Published Date : 2021-06-20
Situace
Televizor nezobrazuje obraz nebo nepřehrává zvuk a nezapíná se. Přední LED (pohotovostní režim) kontrolka opakovaně bliká.
Ověřte, zda:
• je napájecí kabel pevně připojen do televizoru i zásuvky ve zdi
• se nezobrazuje logo Philips a/nebo televizní menu
Proveďte následující kroky:
Po zapnutí televizoru pomocí jeho tlačítka nebo joysticku, televizní obrazovka zůstává černá, ale světlo LED je zapnuté. Pokud přední indikátor LED (pohotovostní režim) svítí, televizor je stále v pohotovostním režimu. Zapněte televizor tlačítkem Standby na dálkovém ovládání.
Poznámka: Mnoho modelů televizorů z let 2015 a 2016 zobrazuje blikající světlo pohotovostního režimu, když je televizor zapnutý. Toto je úmyslné chování televizoru na znamení toho, že televizor se „načítá“ (zapíná). Když kontrolka LED přestane blikat, televizor bude plně funkční a lze jej ovládat pomocí dálkového ovladače televizoru.
Pokud se televizor nezapíná, pokračujte krokem 2.
● Od televizoru odpojte všechny kabely, příslušenství a zařízení. Tento krok případně zahrnuje i modul CAM.
• Po zhasnutí LED kontrolky počkejte alespoň minutu
• Znovu připojte napájecí kabel a nepřipojujte žádné odpojené kabely, příslušenství ani zařízení. Když světlo LED zůstane zapnuté a televizor se automaticky nezapne, může být zapnut pomocí tlačítka Standby na dálkovém ovladači.
Pokud se televizor nezapíná, proveďte znovu cyklus zapnutí z kroku 2. Pokud televizor stále nelze zapnout i po cyklech zapnutí, pokračujte krokem 3.
Pokud se televizor zapne, ujistěte se, že aktualizujete televizní software pro zlepšení funkcí televizoru:
Klikněte zde pro přejití na webové stránky podpory Philips a pro najití nejnovější verze softwaru a instrukcí pro aktualizaci televizoru. Nebo pokračujte souvisejícím článkem níže; „Jak aktualizovat software televizoru?“.
Nepoužívejte rozdvojky jakéhokoli druhu pro tento test a vyzkoušejte jinou síťová zásuvku k zjištění, zda je použitá zásuvka pro televizor optimální.
Poznámka: zkontrolujte, zda testované zásuvky nejsou vadné. Vyzkoušejte jiné elektronické zařízení a ověřte tak, že je dodávka energie dodatečná.
Pokud se televizor zapíná, zajistěte pro něj dodatečnou dodávku energie. Pokud máte podezření, že zásuvka je vadná, kontaktujte dodavatele elektrické energie.
Pokud se televizor nezapíná, pokračujte krokem 4.
Pokud kontrolka LED na televizoru stále bliká a po výše uvedených krocích se televizor stále nezapíná, kontaktujte příslušné oddělení podpory Philips.