Zjistit název vašeho parního generátoru je velmi snadné. Stačí se podívat na pravou nebo levou stranu vašeho parního generátoru. Název vašeho produktu je tam napsán jako například PerfectCare Elite, PerfectCare Performer apod.
Časem se může na parních generátorech usazovat vodní kámen. Čím je ve vaší oblasti tvrdší voda, tím rychleji se usazují nečistoty a tvrdnou, pokud nejsou vyčištěny. Běžné odstraňování vodního kamene pomáhá zabránit problémům jako jsou bílé/hnědé skvrny na oblečení, hnědá voda a únik vody. Pravidelné čištění vaší žehličky pomáhá udržet nejvyšší výkon při napařování a prodlužuje životnost vašeho parního generátoru.
Odstraňte knoflík. Nechte vodu a částice vodního kamene vytéct.
Pokud běžně nepoužíváte funkci EASY DE-CALC a/nebo z vaší žehličky vychází bílé/hnědé skvrny, odstraňte vodní kámen z žehlicí plochy podle popisu níže.
POZNÁMKA: U některých modelů je tlačítko calc-clean v přední části rukojeti žehličky.
Doporučujeme používat kohoutkovou nebo demineralizovanou vodu pro všechny parní generátory a žehličky Philips. Demineralizovaná voda je nejlepší volbou, abyste předešli nánosům vodního kamene na vaší žehličce. Nikdy nepoužívejte vodu pro žehličky nebo parfémovanou vodu pro váš parní generátor Philips. Jejich použitím se žehlička kontaminuje a mohlo by dojít k jejímu poškození nebo selhání.
Ne, pokud kontrolka odstranění vodního kamene bliká, váš parní generátor nebude napařovat. Musíte dokončit celý proces odstranění vodního kamene, než bude parní generátor opět připraven k použití.
Může se stát, že proces odstraňování vodního kamene není zcela dokončen, a tak není reset úspěšně proveden. (Funkce Smart Calc Clean) Pokud problém přetrvává nebo máte jakékoliv dotazy, neváhejte se obrátit na Péči o zákazníky Philips
Proveďte odstranění vodního kamene znovu a ujistěte se, že je proces dokončen. Když je proces odstraňování vodního kamene dokončen, vaše žehlička se resetuje a kontrolka odstranění vodního kamene automaticky zhasne. (Funkce Easy De-Calc)
Pokud se pořád objevují bílé skvrny nebo hnědé nečistoty na vašich oděvech i po odstranění vodního kamene z žehličky, doporučujeme opakovat proces odstranění vodního kamene: tímto budete žehličku proplachovat tak, že se usazený vodní kámen vymyje.
Poté, co jste dokončili proces odstranění vodního kamene a začínáte znovu žehlit, může z žehlicí plochy stále vytékat voda a pára je slabá (nebo žádná). Je to způsobeno tím, že vaše žehlička stále obsahuje vodu z procesu odstraňování vodního kamene. Pro vyřešení tohoto problému a odstranění vody ze systému prosím opakovaně stiskněte tlačítko páry po dobu 30 sekund. Uslyšíte zvuk čerpadla a pokud je odstraněna veškerá voda, pára se bude opět generovat.
Pokud vždy používáte demineralizovanou vodu, na vašem parním generátoru se nebudou objevovat nánosy vodního kamene. Ale u některých parních generátorů se kontrolka odstraňování vodního kamene rozsvítí podle toho, jak byl přístroj používán. V tomto případě prosím proveďte proces odstraňování vodního kamene, aby se přístroj mohl znovu použít.
Zavolejte nám: +420 228 880 896 Pondělí–pátek: 08:00 – 19:00
Náš tým péče o zákazníky je stále k dispozici, aby vám pomohl.
You are about to visit a Philips global content page
Continue