• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Záruční podmínky pro Obraz a zvuk, Péče o vodu, Osvětlení pro automobily

    TV · Monitory · Video · Audio · Komunikace · Péče o vodu · Osvětlení pro automobily

    Výrobky společnosti Philips jsou navrženy a vyrobeny podle nejvyšších standardů a poskytují velmi kvalitní výkon, snadno se používají a instalují. Pokud během používání svého výrobku narazíte na jakékoli potíže, doporučujeme nejprve nahlédnout do uživatelské příručky nebo si vyhledat informace v sekci podpory na těchto webových stránkách, kde můžete (v závislosti na typu výrobku) nalézt uživatelskou příručku ke stažení, často kladené otázky, instruktážní videa nebo fórum podpory.
     
    Je velice nepravděpodobné, že dojde k selhání výrobku. Společnost Philips vám však v takovém případě zařídí servis výrobku Philips. Tento servis je bezplatný, pokud nás o závadě informujete během záruční lhůty, a pokud je splněn předpoklad, že byl výrobek používán v souladu s uživatelskou příručkou (např. v určeném prostředí). Pro některé kategorie výrobků poskytuje záruku partnerská firma společnosti Philips. Tyto informace naleznete v dokumentaci dodané spolu s výrobkem.
     
    Pokud dáte do servisu v České republice svůj výrobek, který jste zakoupili v zahraničí, společnost Philips se bude snažit zajistit servis výrobku podle záručních podmínek platných v té zemi, kde jste výrobek zakoupili.
     
    Tento dokument se vztahuje pouze na spotřebitelské výrobky. Pokud jde o profesionální výrobky, platí pro ně záruční podmínky stanovené smlouvou o prodeji nebo nákupu.

    Záruční lhůta

    Záruční lhůta pro výrobky společnosti Philips uvedené v hlavičce je v České republice 24 měsíců, s výjimkou následujících kategorií výrobků:

    Kategorie výrobka

    Záruční lhůta

    Monitory LCD řad B, S, P, V

    36 měsíců

    Přijímače digit. televizního vysílání

    12 měsíců

    Automobilové žárovky jsou výrobky podléhající opotřebení, tudíž se na ně nevztahuje právní záruční doba. Přesto poskytujeme následující záruku:

     

    • LED upgrades, Xenonové žárovky

    Záruka 2 roky nebo 60 000km – která z možností nastane dříve.

    • Standardní halogenové, Hiper a signální žárovky

    Záruka 1 rok nebo 30 000km – která z možností nastane dříve.

    • Vysoce výkonné halogenové žárovky

    Záruka 3 měsíců nebo 10 000km – která z možností nastane dříve.

    • Automobilová světla

    Ke standardní záruce, která se vztahuje na většinu našich automobilových výrobků, vám u svých vybrané výrobků, nabízíme její prodloužení. Zaregistrujte svůj nákup, abyste tuto nabídku na prodlouženou záruku mohli využít: Philips.com/auto-warranty

    Záruční podmínky

    Záruční lhůta začíná datem nákupu, které je uvedeno na dokladu o nákupu, a končí s ukončením období, jež je uvedeno v části „Záruční lhůta“. Požadujete-li servis, ale ztratili jste doklad o nákupu nebo společnost Philips nezná daného maloobchodního prodejce (jedná se například o prodejce z online aukčního kanálu), bude se mít za to, že záruční lhůta započala tři měsíce po datu výroby, jenž je uvedeno na výrobku nebo jenž je možné odvodit od sériového čísla výrobku. Požadujete-li servis výrobků bez data výroby nebo sériového čísla uvedeného na výrobku, je vyžadován platný doklad o nákupu výrobku.
     
    Tam, kde výrobek nelze opravit nebo kde taková oprava není komerčně smysluplná, může společnost Philips výrobek vyměnit za nový nebo repasovaný s obdobnými funkcemi. Po opravě, aktualizaci firmwaru nebo výměně výrobku bude záruční lhůta pokračovat od data původního nákupu.

    Potřebujete servis?

    Chcete-li předejít zbytečným potížím, před kontaktováním společnosti Philips nebo prodejce vám doporučujeme důkladně přečíst uživatelskou příručku nebo přejít do části podpory na tomto webu. Chcete-li získat záruční servis, obraťte se prosím na zákaznickou podporu dané kategorie výrobků​: využijte jeden z kontaktů uvedených na těchto webových stránkách. Pokud vašemu výrobku již vypršela záruční lhůta, kontaktuje zákaznickou podporu dané kategorie výrobků.

     

    Aby vám mohla společnost Philips nebo partnerská servisní společnost při hovoru poskytnout efektivní rady, je třeba mít u sebe:

    • Číslo typu nebo modelu výrobku (někdy se mu říká také ID modelu).
    • Doklad o nákupu (například originální fakturu nebo doklad o zaplacení), na kterém je uvedeno datum zakoupení, název prodejce a číslo modelu výrobku.
    • Sériové číslo výrobku nebo kód data výroby, které jsou uvedeny na výrobku.

    Číslo modelu, sériové číslo nebo kód data výroby (je-li k dispozici) se nachází v přihrádce na baterie, na zadní straně nebo na spodní straně výrobku.

    Řešení problémů a oprava

    Nefunguje váš výrobek, jak by měl?

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.