Většinu situací, kdy se výrobek nechová v souladu s očekáváním, lze vyřešit z pohodlí domova, aniž by bylo nutné výrobek odnášet do servisu. Pro řešení běžných problémů zkontrolujte časté dotazy:
Pokud se vám nedaří závadu u výrobku odstranit svépomocí, konktaktujte naši zákaznickou podporu. Detailně se na váš problém podíváme a navrhneme vhodné řešení.
Ano. Neváhejte konktaktovat naši zákaznickou podporu. Každý případ posuzujeme individuálně a snažíme se najít vstřícné řešení.
Naším cílem je opravit a vrátit vám váš výrobek co nejdříve. Pro některé opravy je třeba objednat náhradní díly, které v servisu nejsou drženy skladem, a délka opravy se pak prodlužuje o čekací dobu na tyto náhradní díly. Záruční oprava musí být dle zákona vyřízena do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Snažíme se, abyste funkční výrobek u sebe měli co nejdříve.
Seznam naleznete pod odkazem níže.
Vybrané náhradní díly a příslušenství můžete zakoupit přímo na našich stránkách. Pokud požadovaný díl nemůžete najít, kontatujte prosím naši zákaznickou podporu. Požadovaný díl dohledáme. Zakoupit jej pak můžete prostřednictvím našich servisních partnerů.
Modelové označení naleznete na krabici, v uživatelské příručce nebo na produktu samotném. Je tvaru písmen a číslic. Pokud modelové označení nemůžete najít, konktatujte naši zákaznickou podporu. Rádi vám pomůžeme.
Ne. Na naše výrobky nabízíme mezinárodní záruku bez ohledu na místo nákupu. V případě nejasností kontaktujte naši zákaznickou podporu.