• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora

    Kde najdu modelové označení výrobku?
    Vyhledání modelového označení výrobku
    Kde najdu modelové označení​?
    Modelové označení najdete na těle výrobku. Jedná se o kombinaci písmen a číslic.
    Pokud máte výrobek u sebe, zvolte skupinu a kategorii výrobku níže. Ukážeme vám, kde se modelové označení nachází. ​
    Umístění modelového označení na výrobku​

    Vyhledávání servisního střediska

    Pokud hledáte pomoc s výrobky osobní péče, péče o matku a dítě a péče o domácnost, navštivte naše servisní středisko. Seznam našich servisních partnerů najdete také v pdf (stáhnout). Jednotlívá servisní střediska se spelializují vybrané kategorie výrobků.

    S sebou si vezměte:

     

    1. Doklad o koupi (účtenku nebo fakturu)

    2. Dotčený výrobek (včetně příslušenství)

    Změnit rádius vyhledávání
    Změnit rádius vyhledávání

    Často kladené dotazy

    1. Můj výrobek je rozbitý. Jak jej mohu nechat opravit?

    Většinu situací, kdy se výrobek nechová v souladu s očekáváním, lze vyřešit z pohodlí domova, aniž by bylo nutné výrobek odnášet do servisu.

    Pro řešení běžných problémů zkontrolujte časté dotazy:


    Časté dotazy


    Pokud se vám nedaří závadu u výrobku odstranit svépomocí, konktaktujte naši zákaznickou podporu. Detailně se na váš problém podíváme a navrhneme vhodné řešení.

    2. Na můj výrobek se již nevztahuje záruka. Může mi Philips ještě pomoci?

    Ano. Neváhejte konktaktovat naši zákaznickou podporu. Každý případ posuzujeme individuálně a snažíme se najít vstřícné řešení.

    3. Jak dlouho trvá oprava?

    Naším cílem je opravit a vrátit vám váš výrobek co nejdříve. Pro některé opravy je třeba objednat náhradní díly, které v servisu nejsou drženy skladem, a délka opravy se pak prodlužuje o čekací dobu na tyto náhradní díly. Záruční oprava musí být dle zákona vyřízena do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Snažíme se, abyste funkční výrobek u sebe měli co nejdříve.

    4. Kde najdu autorizovaná servisní střediska?

    Seznam naleznete pod odkazem níže.

    5. Kde mohu najít náhradní díly a přislušenství pro svůj výrobek?

    Vybrané náhradní díly a příslušenství můžete zakoupit přímo na našich stránkách. Pokud požadovaný díl nemůžete najít, kontatujte prosím naši zákaznickou podporu. Požadovaný díl dohledáme. Zakoupit jej pak můžete prostřednictvím našich servisních partnerů.

    6. Kde najdu modelové označení výrobku?

    Modelové označení naleznete na krabici, v uživatelské příručce nebo na produktu samotném. Je tvaru písmen a číslic. Pokud modelové označení nemůžete najít, konktatujte naši zákaznickou podporu. Rádi vám pomůžeme.

    7. Mám výrobek zakoupený v zahraničí. Ovlivní to nějak moji záruku?

    Ne. Na naše výrobky nabízíme mezinárodní záruku bez ohledu na místo nákupu. V případě nejasností kontaktujte​ naši zákaznickou podporu.

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.