• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Proč je po sycení chuť perlivé vody v láhvi neuspokojivá?

    Zveřejněno dne 2020-12-28
    Pokud není chuť perlivé vody v láhvi uspokojivá, věnujte pozornost následujícím bodům:
    1. Doba každého nasycení je 2–3 sekundy;
    2. Není-li chuť uspokojivá, můžete vodu po několika sekundách nasytit znovu. Neplňte láhev vzduchem nepřetržitě déle než 5 sekund, mohlo by dojít k plýtvání plynem a nadměrnému tlaku v láhvi.
    3. Zkontrolujte, zda je bombička prázdná nebo nikoli. Pokud ano, obraťte se na poprodejní servis a bombičku nechte znovu naplnit.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.