Usilovně pracujeme na tom, abychom zlepšili životnost holicích strojků Philips, snížili svůj dopad na životní prostředí a poskytli vám, jako uživateli výrobků Philips, lepší zážitek.
Pokud váš holicí strojek Philips přestane fungovat během záruční doby, klikněte zde a požádejte o opravu nebo výměnu. Odkazovaná stránka vám také pomůže zjistit, zda je váš výrobek v záruce.
Vzhledem k tomu, že většina holicích strojků Philips je konstruována jako vodotěsná, doporučujeme nechat baterii vyměnit pouze v autorizovaném servisním středisku. Otevření těla holicího strojku může narušit jeho vodotěsnost, což může vést k poškození nebo zranění.
Tip: podívejte se na článek o řešení problémů „Můj holicí strojek Philips nefunguje“, kde najdete řešení mnoha běžných problémů, které mohou být mylně považovány za závadu baterie.
Philips i9000 Series
Baterii holicích strojků Philips i9000 Series lze vyměnit v servisním středisku Philips kdykoli během životnosti holicího strojku (včetně doby po skončení záruky).
Kliknutím na odkaz opustíte oficiální web společnosti Philips Electronics Ltd. ("Philips"). Jakékoli odkazy na webové stránky třetích stran, které se mohou objevit na těchto stránkách, jsou poskytovány pouze pro vaše pohodlí a v žádném případě nepředstavují žádné spojení nebo podporu informací poskytovaných na těchto propojených webových stránkách. Společnost Philips neposkytuje žádná prohlášení ani záruky jakéhokoli druhu s ohledem na jakékoli webové stránky třetích stran nebo informace na nich obsažené.