0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Žehlička Philips s parním generátorem se již nezahřívá

    Zveřejněno dne 17. července 2025

    Pokud se vaše žehlička Philips s parním generátorem neohřívá, najděte možné příčiny a řešení v následujících částech.

    Pokud je vaše žehlička Philips s parním generátorem zapnutá a modrá/bílá kontrolka napájení nebo kontrolka LED na rukojeti bliká, ale žehlicí plocha zůstává studená, může být žehlička v režimu automatického vypnutí.

    Pokud žehličku nepoužíváte po dobu čtyř až deseti minut, přepne se do režimu automatického vypnutí. Znovu ji aktivujete jednoduchým stisknutím vypínače.

    Ujistěte se, že jste nastavili teplotu na úroveň vhodnou pro žehlený materiál.

    Po dvou až třech minutách by měla být žehlicí plocha horká.

    Zkontrolujte napájecí kabel, zástrčku a zásuvku, zda je vše správně připojeno. Nepoužívejte prodlužovací kabel.

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.