0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Nemohu nastavit svá zařízení a aplikaci Philips Avent Baby Monitor+

    Zveřejněno dne 31. července 2024
    Pokud se vám nedaří nastavit dětskou chůvičku s připojením Philips Avent a aplikaci Philips Avent Baby Monitor+, níže uvedené tipy pro řešení problémů vám mohou pomoci najít řešení.
    • Zkontrolujte, zda jste vybrali SSID sítě, která podporuje frekvenci 2,4 GHz.
    • Zkontrolujte, zda je signál Wi-Fi silný a stabilní. Pokud je signál slabý, zvažte přemístění dětské jednotky na jiné místo, ale ne dále než pět stop (1,5 metru) od dítěte. Nebo resetujte směrovač Wi-Fi.
    • Pro silnější signál použijte opakovač Wi-Fi. Použijte stejné SSID (název sítě) a stejné heslo pro směrovač i opakovač.
    • Používejte stejnou síť Wi-Fi pro chytré zařízení (mobilní telefon) a dětskou chůvičku.
    • Zkontrolujte kontrolku LED na dětské jednotce. Pokud bliká červeně (během párování aplikace a dětské jednotky), je zadané SSID nebo heslo Wi-Fi chybné. Zopakujte proces nastavení se správným heslem.
    • Pokud kontrolka LED na dětské jednotce svítí červeně, je dětská chůvička připojena ke směrovači Wi-Fi, ale ne k internetu. Zkontrolujte, zda máte přístup k internetu pomocí jiných aplikací, jako je YouTube, Facebook atd. Pokud jiné aplikace nereagují, opravte přístup k internetu. Pokud máte přístup k internetu, server může být dočasně nedostupný. Počkejte 30 minut a poté zopakujte postup nastavení.
    • Ujistěte se, že dětskou chůvičku neruší jiná zařízení. Zařízení, jako jsou mikrovlnné trouby, notebooky atd. mohou rušit signál Wi-Fi. Vyzkoušejte jiné místo nebo zvětšete vzdálenost mezi takovými zařízeními a dětskou chůvičkou.
    • Chytré zařízení s kódem QR držte ve vhodné vzdálenosti od kamery na dětské chůvičce. Vzdálenost by měla být dva až šest palců (pět až 15 cm).
    • Pokud kamera stále nemůže kód QR přečíst, zajistěte v místnosti dostatek světla. Zkontrolujte jas displeje a v případě potřeby jej změňte.
    • Pokud je povolen noční režim, vypněte jej, upravte jas displeje a zkuste to znovu.
    Když dětská chůvička načte kód QR, uslyšíte potvrzovací zvuk a kontrolka LED na dětské jednotce se rozsvítí bíle.
    • Bílá kontrolka LED ukazuje, že dětská jednotka je připojena ke směrovači Wi-Fi. Dětská chůvička je připravena k připojení k aplikaci.
    • Zelená kontrolka LED značí, že přístroj je připravený k připojení k rodičovské jednotce.
    Možná již existují tři osoby, které dohlíží na vaše dítě. Aplikace umožňuje současné dohlížet pouze třem osobám/uživatelům. Pokud máte práva správce, můžete jednomu z hostů odebrat přístup, abyste mohli dohlížet sami.
    Upozorňujeme, že u dětské chůvičky Philips Avent Premium Connected (SCD971, SCD973) se údaje o spánku po obnovení továrního nastavení vymažou. Pokud se na údaje budete chtít podívat i po obnovení továrního nastavení, udělejte si před jeho provedením v aplikaci snímky obrazovky.

    Obnovení továrního nastavení provedete následujícím způsobem:
    1. Na rodičovské jednotce stiskněte současně tlačítko režimu a tlačítko obousměrné komunikace na dobu přibližně 10 sekund.
    2. Když se na obrazovce zobrazí zpráva s výzvou k potvrzení, klepněte na tlačítko Pokračovat.
    3. Na dětské jednotce stiskněte tlačítko zapnutí/vypnutí na déle než 10 sekund. Kontrolka LED bliká mezi zelenou a oranžovou barvou. Obnovení továrního nastavení je dokončeno, když se kontrolka LED změní na zelenou.
    4. Je třeba aktualizovat všechna nastavení, včetně SSID (názvu sítě) připojeného směrovače Wi-Fi, hesla a uživatelů aplikace.
    5. Nyní můžete dětskou chůvičku opět spárovat s aplikací.
    Obnovení továrního nastavení rodičovské a dětské jednotky
    Máte stále problémy s nastavením připojené dětské chůvičky Philips Avent?
    Pokud žádný z těchto tipů nepomohl, kontaktujte nás.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.