Ultratenký televizor s rozlišením 4K s Android TV™
75PUS7101/12
Co dělat, pokud není přístupná služba SmartTV?
Situace:
Nastala některá z těchto situací: • Služba SmartTV není přístupná • Zobrazí se ikona načítání, ale služba SmartTV se nenačte Zobrazí se zpráva „Nebyl nalezen server Philips“ • Zobrazí se zpráva „Chcete-li dokončit přihlášení ke službě SmartTV, vypněte a znovu zapněte televizor“ • Zobrazí se obrazovka SmartTV Demo
Kontrolní seznam
Ověřte, zda: • je software v televizoru aktuální • Je v televizoru k dispozici kabelové nebo bezdrátové připojení. • V případě použití bezdrátového signálu: bezdrátový signál má sílu nejméně 80 % mezi televizorem a bezdrátovým přístupovým bodem •Televizor byl zapnutý nejméně 3 minuty před přístupem k portálu SmartTV
Poznámka: Během údržby portálu SmartTV je SmartTV dočasně nepřístupná (maximálně až 6 hodin).
Přijmout
Nepřístupnost Smart TV mohou způsobit různé faktory. Pokud chcete ověřit, co způsobuje zablokování portálu služby Smart TV, postupujte pomocí následujících kroků pro řešení potíží:
1. Provedení cyklu zapnutí
Restartujte televizor podle následujícího postupu: • Vypněte televizor • Odpojte napájecí kabel televizoru. • Počkejte alespoň minutu (po zhasnutí LED žárovky) a teprve potom kabel napájení znovu zapojte • Televizor znovu zapněte
2. Ověřte správnost nastavení hodin.
• Stiskněte tlačítko [Home] na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:
V této nabídce lze definovat následující nastavení:
[Network mode] (Režim sítě): Tato položka by měla být nastavena na hodnotu [DHCP/auto IP] (DHCP / automatická IP) Tato možnost zajišťuje, aby televizor automaticky aktualizoval připojení v případě, že router změní IP adresu televizoru.
[IP address] (IP adresa): Adresa IP začíná číslem 169 nebo 0.0, pokračujte krokem 5. To znamená, že router blokuje připojení nebo vůbec nemá připojení k televizoru.
4. Vymažte paměť internetu.
• Stiskněte tlačítko [Home] na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:
Setup > [Network Settings] (Nastavení sítě) > [Clear Apps memory] (Vyčistit paměť aplikací) nebo [Clear Internet Memory] (Vymazat internetovou paměť) Nebo Setup > Installation > [Clear Net TV memory] (Smazat paměť Net TV)
Soubory cookie a historie procházení budou odstraněny. Potvrzení se nezobrazí.
• Opakujte krok 1, vyčkejte 3 minuty, než se televizor zcela zapne, a zkuste přejít ke službě SmartTV. Pokud se televizor nepřipojuje ke službě SmartTV, pokračujte krokem 5.
5. Vyzkoušejte kabelové připojení, pokud se používá bezdrátové připojení.
Bezdrátové připojení může být rušeno kovem, zdmi, vodou nebo jinými zařízeními.
6. Obraťte se na poskytovatele služeb internetu.
Přístup ke službě SmartTV může být blokován routerem v domácí síti. Poskytovatele služeb internetu vám může pomoci zkontrolovat nastavení zabezpečení routeru (např. firewall, cloudovou ochranu).
7. Opakovaná instalace televizoru
Nezapomeňte na to, že během opakované instalace dojde ke ztrátě nahrávek a informací o kanálech. • Stiskněte tlačítko [Home] na dálkovém ovladači televizoru a vyberte: Setup nebo Configuration > [TV settings] (Nastavení TV) > [Reinstall TV] (Opakovaná instalace televizoru) Nebo Setup > [TV settings] (Nastavení televizoru) > [General settings] (Obecná nastavení) > [Reinstall TV] (Opakovaná instalace televizoru) • Postupujte podle pokynů na obrazovce.
Každý výrobek má jedinečné číslo modelu, které obvykle začíná písmeny následovanými sérií číslic, například GC6440, 37PFL7403D nebo SA1300.
Číslo vašeho modelu lze najít několika způsoby:
Podívejte se na obal
Podívejte se dovnitř výrobku
Podívejte se na výrobek
Prohlédněte si manuál
Omlouváme se, ale tento výrobek jsme nenašli. Zkontrolujte, zda jste vyplnili správné číslo modelu. Číslo modelu se skládá z písmen následovaných číslicemi (např. HX9903, SP9820). V případě, že pro číslo modelu nebyly nalezeny žádné výsledky, obraťte se na naše kontaktní centrum.
Výsledky vyhledávání pro {words} ({number} výrobky)
Našli jsme {number} výrobků dostupných mimo vaši zemi, na které se nemusí vztahovat místní promo akce.