Nastala některá z těchto situací: • Služba SmartTV není přístupná • Zobrazí se ikona načítání, ale služba SmartTV se nenačte Zobrazí se zpráva „Nebyl nalezen server Philips“ • Zobrazí se zpráva „Chcete-li dokončit přihlášení ke službě SmartTV, vypněte a znovu zapněte televizor“ • Zobrazí se obrazovka SmartTV Demo
Kontrolní seznam
Ověřte, zda: • je software v televizoru aktuální • Je v televizoru k dispozici kabelové nebo bezdrátové připojení. • V případě použití bezdrátového signálu: bezdrátový signál má sílu nejméně 80 % mezi televizorem a bezdrátovým přístupovým bodem •Televizor byl zapnutý nejméně 3 minuty před přístupem k portálu SmartTV
Poznámka: Během údržby portálu SmartTV je SmartTV dočasně nepřístupná (maximálně až 6 hodin).
Přijmout
Nepřístupnost Smart TV mohou způsobit různé faktory. Pokud chcete ověřit, co způsobuje zablokování portálu služby Smart TV, postupujte pomocí následujících kroků pro řešení potíží:
1. Provedení cyklu zapnutí
Restartujte televizor podle následujícího postupu: • Vypněte televizor • Odpojte napájecí kabel televizoru. • Počkejte alespoň minutu (po zhasnutí LED žárovky) a teprve potom kabel napájení znovu zapojte • Televizor znovu zapněte
2. Ověřte správnost nastavení hodin.
• Stiskněte tlačítko [Home] na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:
V této nabídce lze definovat následující nastavení:
[Network mode] (Režim sítě): Tato položka by měla být nastavena na hodnotu [DHCP/auto IP] (DHCP / automatická IP) Tato možnost zajišťuje, aby televizor automaticky aktualizoval připojení v případě, že router změní IP adresu televizoru.
[IP address] (IP adresa): Adresa IP začíná číslem 169 nebo 0.0, pokračujte krokem 5. To znamená, že router blokuje připojení nebo vůbec nemá připojení k televizoru.
4. Vymažte paměť internetu.
• Stiskněte tlačítko [Home] na dálkovém ovladači televizoru a vyberte:
Setup > [Network Settings] (Nastavení sítě) > [Clear Apps memory] (Vyčistit paměť aplikací) nebo [Clear Internet Memory] (Vymazat internetovou paměť) Nebo Setup > Installation > [Clear Net TV memory] (Smazat paměť Net TV)
Soubory cookie a historie procházení budou odstraněny. Potvrzení se nezobrazí.
• Opakujte krok 1, vyčkejte 3 minuty, než se televizor zcela zapne, a zkuste přejít ke službě SmartTV. Pokud se televizor nepřipojuje ke službě SmartTV, pokračujte krokem 5.
5. Vyzkoušejte kabelové připojení, pokud se používá bezdrátové připojení.
Bezdrátové připojení může být rušeno kovem, zdmi, vodou nebo jinými zařízeními.
6. Obraťte se na poskytovatele služeb internetu.
Přístup ke službě SmartTV může být blokován routerem v domácí síti. Poskytovatele služeb internetu vám může pomoci zkontrolovat nastavení zabezpečení routeru (např. firewall, cloudovou ochranu).
7. Opakovaná instalace televizoru
Nezapomeňte na to, že během opakované instalace dojde ke ztrátě nahrávek a informací o kanálech. • Stiskněte tlačítko [Home] na dálkovém ovladači televizoru a vyberte: Setup nebo Configuration > [TV settings] (Nastavení TV) > [Reinstall TV] (Opakovaná instalace televizoru) Nebo Setup > [TV settings] (Nastavení televizoru) > [General settings] (Obecná nastavení) > [Reinstall TV] (Opakovaná instalace televizoru) • Postupujte podle pokynů na obrazovce.
Kliknutím na odkaz opustíte oficiální web společnosti Philips Electronics Ltd. ("Philips"). Jakékoli odkazy na webové stránky třetích stran, které se mohou objevit na těchto stránkách, jsou poskytovány pouze pro vaše pohodlí a v žádném případě nepředstavují žádné spojení nebo podporu informací poskytovaných na těchto propojených webových stránkách. Společnost Philips neposkytuje žádná prohlášení ani záruky jakéhokoli druhu s ohledem na jakékoli webové stránky třetích stran nebo informace na nich obsažené.