• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Co mám dělat, pokud mi ještě nebyla dodávka náhradních břitů doručena?

    Aktualizováno dne 23 September 2022

    Ve většině případů obdržíte dodávku náhradních břitů pro Philips OneBlade 360 během 3–5 dnů od data odeslání. Pokud jste dodávku náhradních břitů neobdrželi do 5 pracovních dnů po odeslání, kontaktujte zákaznickou podporu internetového obchodu Philips.

    Abychom cenu dopravy udrželi co nejnižší, pro dodávku náhradních břitů neobdržíte sledovací kód.

     

    Informace na této stránce jsou platné pro následující modelové číslo: QP4530/30 .

    Nejčastější dotazy

    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.