Kdy mám vyměnit kazetu v čisticí stanici Philips?
Kdy vyměnit čisticí kazetu
U systému SmartClean se na zařízení zobrazí symbol šipky, který oranžově bliká. Ve stanici Quick Clean Pod se zobrazí malá ikona ve tvaru okénka (viz obrázek).
Používáte-li čisticí systém každý týden, měla by čisticí kapalina v kazetě vystačit na tři měsíce. Pokud jej používáte častěji, bude třeba kazetu vyměnit mnohem dříve, možná již do měsíce.
Čisticí kazeta Philips se dodává se speciální čisticí kapalinou navrženou pro toto zařízení. Nepokoušejte se kazetu znovu naplnit jiným typem čisticího roztoku. Mohlo by dojít k poškození zařízení.
Chcete-li pro svůj čisticí systém Philips zakoupit náhradní kazety, navštivte náš online obchod.
Jak vyměnit čisticí kazetu v systému Smart Clean
1. Vytáhněte malou přihrádku ve spodní části systému SmartClean.
2. Vyjměte kazetu SmartClean a zlikvidujte ji.
3. Vezměte novou kazetu, sloupněte krytí na horní straně a umístěte ji zpět do slotu.
Systém SmartClean by nyní měl být připraven k použití s holicím strojkem Philips.
Jak vyměnit čisticí kazetu ve stanici Quick Clean Pod
2. Otočením sejměte víčko z kazety Phillips Quick Clean.
3. Zvedněte jazýček na pečeti, vytáhněte jej za roh a tím pečeť odstraňte z kazety Philips Quick Clean Pod.
4. Stiskněte malý kruhový díl na rukojeti kazety Philips Quick Clean Pod a odlomte háček s pojistkou na rukojeti.
5. Vložte kazetu Philips Quick Clean Pod do stanice Philips Quick Clean Pod.