• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora

    Často kladené dotazy

    1. Můj výrobek je rozbitý. Jak jej mám nechat opravit nebo reklamovat?

    Většinu situací, kdy se výrobek nechová v souladu s očekáváním, lze vyřešit z pohodlí domova, aniž by bylo nutné výrobek odnášet do servisu.


    Pro řešení běžných problémů zkontrolujte časté dotazy:


    Časté dotazy

    Pokud se vám nedaří závadu u výrobku v záruce odstranit svépomocí, reklamaci výrobku můžete výřídit online či telefonicky s naši zákaznickou podporou nebo navštivte přímo servisní středisko. Kontakt na zákaznickou podporu najdete zde. seznam servisních středisek je k dispozici zde.


    Prosím, připravte si:

    • modelové označení výrobku
    • popis závady
    • (fotku / video zachycující závadu)
    • doklad o koupi

    Následně bude závada prověřena a budete informováni o dalším postupu.

    2. Na můj výrobek se již nevztahuje záruka. Může mi Philips ještě pomoci?

    Ano. Neváhejte konktaktovat naši zákaznickou podporu. Každý případ posuzujeme individuálně a snažíme se najít vstřícné řešení.

    3. Jak dlouho trvá oprava?

    Naším cílem je opravit a vrátit vám váš výrobek co nejdříve. Pro některé opravy je třeba objednat náhradní díly, které v servisu nejsou drženy skladem, a délka opravy se pak prodlužuje o čekací dobu na tyto náhradní díly. Záruční oprava musí být dle zákona vyřízena do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

    4. Kde najdu autorizovaná servisní střediska?

    Seznam naleznete zde.

    5. Kde mohu najít náhradní díly a přislušenství pro svůj výrobek?

    Vybrané náhradní díly a příslušenství můžete zakoupit přímo na našich stránkách. Pokud požadovaný díl nemůžete najít, kontatujte prosím naši zákaznickou podporu. Požadovaný díl dohledáme. Zakoupit jej pak můžete prostřednictvím našich servisních partnerů.

    6. Kde najdu modelové označení výrobku?

    Modelové označení naleznete na krabici, v uživatelské příručce nebo na produktu samotném. Je tvaru písmen a číslic. Pokud modelové označení nemůžete najít, konktatujte naši zákaznickou podporu. Rádi vám pomůžeme.

    7. Mám výrobek zakoupený v zahraničí. Ovlivní to nějak moji záruku?

    Ne. Na naše výrobky nabízíme mezinárodní záruku bez ohledu na místo nákupu. V případě nejasností kontaktujte​ naši zákaznickou podporu.

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.