Podpora
Smartsleep・ Spánek・ Astma
Společnost Philips zaručuje, že výrobek bude při převzetí bez vad a poskytuje kupujícímu záruku za jakost pro jednotlivé kategorie v délce uvedené v sekci „Záruční doba“ od data převzetí výrobku kupujícím. Společnost Philips neposkytuje záruku za jakost při koupi již použitého výrobku, čímž nejsou dotčena práva kupujícího vyplývající ze zákonné odpovědnosti za vady. Zákonná odpovědnost za vady se vztahuje na vady, které měl výrobek v době převzetí kupujícím. Práva z vadného plnění, jakož i ze záruky za jakost, se uplatňují u prodejce, u kterého byl výrobek zakoupen. Právo na opravu výrobku je možné uplatnit také u subjektů oprávněných k vykonání opravy (v autorizovaných servisních střediscích). Na základě poskytované záruky za jakost má kupující právo požadovat odstranění vady výrobku jeho opravou nebo výměnou vadné části výrobku, a není-li takový postup možný, má právo požadovat výměnu celého výrobku za stejný nebo obdobný výrobek bez vad. Dojde-li k výměně výrobku či výměně součásti v intencích předchozí věty, nepočne od převzetí nového výrobku či výrobku s vyměněnou součástí běžet nová záruční doba a na takový výrobek se vztahuje záruka za jakost v délce zbývající doby trvání původní záruky, nebo v délce devadesáti (90) dnů od opravy nebo výměny, podle toho, které období je delší. Vyměněné díly nebo součásti se stanou majetkem společnosti Philips.
Řešení problémů a oprava