• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Řešení problémů s kávovary Philips

    Čeho se týká problém, který chcete řešit?

    LatteGo

    LatteGo

    Milk foam

    Mléčná pěna

    Brew group

    Varná jednotka

    Noise

    Šum

    Alarm light/message

    Kontrolka/zpráva alarmu

    No/few drops of coffee

    Žádná káva nebo jen několik kapek kávy

    Coffee quality

    Kvalita kávy

    Leaking

    Únik vody

    Grinding

    Mletí

    On/Off

    Zapnuto/vypnuto

    Contact us for other issues

    Nenalezli jste žádné řešení? Kontaktujte nás

    LatteGo

    Některé často kladené dotazy týkající se našeho systému mléka LatteGo

    1. Napěňovač mléka Philips LatteGo na dně netěsní
      To může mít dvě příčiny:

      1. Nesestavili jste správně dvě části napěňovače LatteGo
      Pokud jste dvě části řádně nesložili, může z otvoru ve spodní části napěňovače mléka Philips LatteGo unikat mléko. Připojte oba díly k sobě, dokud neuslyšíte **kliknutí**. Uvědomte si, že to může vyžadovat nějakou sílu.

      2. Neodstranili jste přepravní svorku napěňovače LatteGo.
      Po vybalení systému LatteGo musíte před použitím napěňovače mléka odstranit přepravní svorku.

    2. Proč je v nádobě na mléko LatteGo malý otvor?
      Malý otvor v dolní části umožňuje, aby mléko proudilo do napěňovací komory kanálkem tvořeným nádobou na mléko a těsněním na rámu LatteGo.

    3. Proč se v nádobě na mléko nespotřebovalo veškeré mléko?
      Je normální, že po použití zůstane v nádobě na mléko trochu mléka. To je nezbytné pro zajištění dokonalého napěnění a zabránění nasátí vzduchu na konci procesu napěňování.
      Pokud je množství zbývajícího mléka v nádobě na mléko větší než obvykle, zkontrolujte následující.

      1. Upravili jste délku mléka pomocí funkce paměti de memo?
      Pokud jste tak učinili, nemůžete indikace na rámu použít jako referenci, protože jste si přizpůsobili množství mléka pro nápoj.
      2. Pokud jste neupravili délku mléka pomocí funkce paměti de memo.
      Po napěnění se v nádobě na mléko nachází více mléka, protože jste naplnili nádobu nad požadovanou úroveň nápoje. Dbejte na to, abyste nádobu na mléko naplnili na požadovanou úroveň pro jeden nebo dva šálky kávy cappuccino nebo latte macchiato.

    4. Na kterých přístrojích mohu používat systém LatteGo?
      Systém LatteGo lze použít pouze na přístrojích, se kterými se prodává. Nelze jej zaměnit s jinými systémy pro napěnění mléka.

    LatteGo

    Můj přístroj nevytváří dobrou mléčnou pěnu

    Nedaří se mi vyjmout spařovací jednotku

    Nedaří se mi vložit spařovací jednotku

    Na displeji se zobrazí servisní chybový kód

    Zpráva „Vyprázdnit nádobku“ nezmizí

    Kontrolka odstranění vodního kamene nezhasne po odstranění vodního kamene

    Nerozumím významu signálů kontrolek na přístroji

    Z přístroje vyteče pouze několik kapek kávy

    Nevytéká žádná káva ani voda

    Zdá se, že z přístroje vytéká voda

    Nedaří se mi vyjmout spařovací jednotku

    I cannot remove the brew group

    Pokud se vám nedaří spařovací jednotku vyjmout, přístroj není v neutrální pozici. Postupujte podle pokynů níže a podívejte se na podpůrné video*, ve kterém naleznete podrobnější pokyny.

     

    1. Vraťte na místo nádobku na mletou kávu, nádobku na odkapávání a zavřete servisní dvířka.

    2. Stisknutím tlačítka ON/OFF vypněte přístroj. Počkejte, až bude zcela vypnutý a nebudou slyšet žádné zvuky.

    3. Přepněte hlavní vypínač na zadní straně do polohy VYPNUTO (0). Pokud přístroj není vybaven hlavním vypínačem, odpojte jej ze sítě. 

    4. Přepněte hlavní vypínač na zadní straně do polohy ZAPNUTO (-). Pokud přístroj není vybaven hlavním vypínačem, odpojte jej ze sítě.

    5. Pomocí tlačítka ON/OFF přístroj opět zapněte. Počkejte, až bude zcela zapnutý a nebudou již slyšet žádné zvuky. Poznámka: Než bude přístroj připraven k použití, neprovádějte žádné akce, jako například otevírání servisních dvířek, odebrání nádobky na odkapávání nebo nádobky na mletou kávu. 

    6. Vyjměte nádobku na mletou kávu a nádobku na odkapávání a otevřete servisní dvířka. 

    7. Zkuste znovu vyjmout spařovací jednotku. Zatlačte úchyt na stranu, podržte jej a vytáhněte spařovací jednotku směrem k sobě.

     

    Spařovací jednotku nikdy nevyjímejte během odstraňování vodního kamene. Vždy nejprve dokončete proces odstranění vodního kamene.

     

    *Podpůrné video není relevantní jen pro zmíněné modely, ale pro všechny plně automatické espresovače.

    I cannot remove the brew group

    Philips 2200 Series

    I cannot remove the brew group

    Philips 2200 Series LatteGo

    I cannot remove the brew group

    Philips 3200 Series

    I cannot remove the brew group

    Philips 3200 Series LatteGo

    Byly tyto informace užitečné?

    Ano

    Ne

    Nedaří se mi vložit spařovací jednotku

    Pokud se vám nedaří vložit spařovací jednotku, nejsou přístroj a spařovací jednotka v neutrální poloze. 

    Postupujte podle pokynů níže a podívejte se na podpůrné video*, ve kterém naleznete podrobnější pokyny.

     

    1. Vraťte na místo nádobku na mletou kávu a nádobku na odkapávání. Zavřete servisní dvířka, ale spařovací jednotku ponechte venku. 

    2. Stisknutím tlačítka ON/OFF vypněte přístroj. Počkejte, až bude zcela vypnutý a nebudou slyšet žádné zvuky.

    3. Přepněte hlavní vypínač na zadní straně do polohy VYPNUTO (0). Pokud přístroj není vybaven hlavním vypínačem, odpojte jej ze sítě. 

    4. Přepněte hlavní vypínač na zadní straně do polohy ZAPNUTO (-). Pokud přístroj není vybaven hlavním vypínačem, odpojte jej ze sítě.

    5. Stisknutím tlačítka ON/OFF přístroj znovu zapněte. Počkejte, až bude zcela zapnutý a nebudou slyšet žádné zvuky. 

    6. Nastavte spařovací jednotku do neutrální pozice podle podpůrného videa. Jinak ji nelze vložit. 

    7. Vyjměte nádobku na mletou kávu a nádobku na odkapávání, otevřete servisní dvířka a zasuňte spařovací jednotku zpět na kolejnice. Při vkládání spařovací jednotky nemačkejte tlačítko.

    8. Vraťte na místo nádobku na mletou kávu, nádobku na odkapávání a zavřete servisní dvířka

     

    *Podpůrné video není relevantní jen pro zmíněné modely, ale pro všechny plně automatické espresovače.

    I cannot insert the brew group
    I cannot remove the brew group

    Philips 2200 Series

    I cannot remove the brew group

    Philips 2200 Series LatteGo

    I cannot remove the brew group

    Philips 3200 Series

    I cannot remove the brew group

    Philips 3200 Series LatteGo

    Byly tyto informace užitečné?

    Ano

    Ne

    Proč karafa na mléko nenapění mléko?

    Pokud karafa na mléko nenapěňuje mléko, může to mít různé příčiny i řešení.

    1. Součásti karafy na mléko jsou znečištěné.

    • Rozložte všechny součásti a omyjte je teplou vodou / prostředkem na mytí nádobí.


    2. Dávkovací hubička karafy na mléko není zcela vysunutá.
    • Zkontrolujte, že je zcela vysunutá.

    3. Trubička na mléko není řádně spojena s napěňovací jednotkou.
    • Trubičku na mléko řádně připojte k napěňovací jednotce.

    4. Nepoužíváte mléko správného typu.

    • Testováno bylo polotučné a tučné kravské mléko, sójové mléko a mléko bez laktózy, u kterých bylo prokázáno, že dobře tvoří pěnu.

    Jak vyčistit karafu na mléko

    Why doesn’t my machine create good milk foam?

    Byly tyto informace užitečné?

    Ano

    Ne

    Přístroj vydává hlasitý zvuk

    Při používání espresovače je zvuk normální. Pokud uslyšíte neobvyklé zvuky, zde se dozvíte, co mohlo tento problém způsobit a jak jej snadno vyřešit.

    Hlasitý zvuk během mletí může být způsoben:


    1. Zablokovaným otvorem na kávu.
    Odblokování otvoru na kávu může tento problém vyřešit. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu* o čištění přístroje.

    2. Mletím nastaveným na nejjemnější mletí.
    Nastavení mletí upravte na hrubší mletí. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu* o prvním použití a přizpůsobení nastavení.

    Hlasitý zvuk během proplachování nebo spařování může být způsoben:


    1. Zachycením kávových zrn nebo jejich zbytků pod nádržkou na vodu a nasáváním vzduchu
    Vyjměte nádržku na vodu a odstraňte z ní veškeré zbytky kávových zrn. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu* o čištění přístroje.

    2. Spařovací jednotka je ucpaná nečistotami nebo není dobře promazaná
    Vyjměte spařovací jednotku, opláchněte ji pod tekoucí vodou a podle potřeby promažte. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu pro čištění, vložení a vyjmutí spařovací jednotky.

    3. Z přístroje je třeba odstranit vodní kámen.
    Pokud jste nějakou dobu přístroj neodvápňovali nebo jste čištění několikrát odložili, je nyní čas odstranit vodní kámen z vašeho přístroje. Vodní kámen z přístroje odstraňujte pouze odvápňovacím prostředkem Philips/Saeco. Na stránce o odstraňování vodního kamene naleznete konkrétní pokyny pro váš přístroj.

    4. Používáním filtru AquaClean/Brita

    Filtr nebyl před umístěním řádně připraven nebo může být ucpaný.

    Vypněte přístroj. Vyjměte filtr a zkuste znovu připravit kávu. Pokud tak kávu lze připravit, před vložením filtru zpět se ujistěte, že je řádně připraven – viz video s návodem, jak připravit filtr AquaClean. Vložte připravený filtr zpět a připravte kávu. Pokud problém stále trvá, filtr může být ucpaný a je třeba jej vyměnit.

    *Podpůrné video není relevantní jen pro zmíněné modely, ale pro všechny plně automatické espresovače.

    Příprava filtru AquaClean

    Prepare AquaClean filter

    Byly tyto informace užitečné?

    Ano

    Ne

    Na displeji se zobrazí servisní chybový kód 1, 3, 4, 5 nebo 19

    Pokud se objeví servisní chybový kód 1, 3, 4, 5, 14 nebo 19, přístroj nelze nadále používat. Podpůrná videa* vám pomohou problém vyřešit. Pokud se zobrazí jakýkoli jiný kód, doporučujeme obrátit se na naši zákaznickou podporu.

    Servisní chybový kód 1

    Značí, že otvor na kávu je blokován mletou kávou. 

    Odblokování otvoru na kávu může tento problém vyřešit. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu.   

     

    1. Vypněte přístroj. 

    2. Vyjměte spařovací jednotku.

    3. Pomocí rukojeti lžičky otvor na kávu odblokujte. 

    4. Umístěte spařovací jednotku zpět.

    5. Přístroj znovu zapněte.

    6. Nastavení mletí změňte na hrubší mletí.

     

    *Podpůrné video není relevantní jen pro modely zmíněné v názvu, ale pro všechny plně automatické espresovače.

    Číst víceČíst méně

    Servisní chybový kód 3/4

    TSpařovací jednotka je ucpaná, není řádně promazaná nebo nesedí bezpečně na místě. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu a problém vyřešte.

     

    1. Vypněte přístroj.

    2. Vyjměte spařovací jednotku a omyjte ji vodou. 

    3. Namažte spařovací jednotku podle pokynů v podpůrném videu.

    4. Vložte spařovací jednotku zpět a ujistěte se, že bezpečně sedí na místě. Při správném vložení a zajištění uslyšíte tiché cvaknutí. 

    5. Přístroj znovu zapněte.

     

    *Podpůrné video není relevantní jen pro modely zmíněné v názvu, ale pro všechny plně automatické espresovače.

    Číst víceČíst méně

    Servisní chybový kód 5

    Tento kód může mít různé příčiny. Jedno z následujících řešení může váš problém vyřešit. Podrobnější pokyny naleznete v podpůrném videu*.

     

    1. Do vodního okruhu se dostal vzduch nebo došlo k zachycení kávových zrn pod nádržkou na vodu.
    Vypněte přístroj. Vylijte vodu a zkontrolujte, zda je nádržka na vodu čistá a neobsahuje zbytky kávových zrn. Poté přístroj. znovu zapněte. Zkuste nechat protéct 2–3 šálky horké vody.

    2. Pokud používáte filtr AquaClean/Brita
    Filtr nebyl před umístěním řádně připraven nebo je ucpaný.
    Vypněte přístroj. Vyjměte filtr a zkuste znovu připravit kávu. Pokud tak kávu lze připravit, před vložením vodního filtru zpět se ujistěte, že je řádně připraven. Vložte připravený filtr zpět. Pokud problém stále trvá, filtr může být ucpaný a je třeba jej vyměnit.

    3. Spařovací jednotka je ucpaná
    Vypněte přístroj. Vyjměte spařovací jednotku, opláchněte ji pod tekoucí vodou a podle potřeby ji promažte. Vložte spařovací jednotku zpět a přístroj znovu zapněte.

    4. Částice vodního kamene blokují okruh systému.
    Přístroj na několik hodin vypněte. Přístroj znovu zapněte a pokud chybový kód zmizí, odstraňte vodní kámen z přístroje. Pro odstraňovaní použijte odvápňovací prostředek Philips/Saeco. V oddíle odstraňování vodního kamene naleznete konkrétní pokyny pro váš přístroj.

    *Podpůrné video není relevantní jen pro zmíněné modely, ale pro všechny plně automatické espresovače.

    Číst víceČíst méně

    Servisní chybový kód 14

    Přístroj je přehřátý. Na 60 minut jej vypněte.

     

    Servisní chybový kód 19

    • Nechte přístroj, aby se z přepravní teploty přizpůsobil pokojové teplotě.
    • Přístroj na 30 minut vypněte a poté jej znovu zapněte.

    Podpůrné video pro chybový kód 1

    Error code 1 support movie

    Podpůrné video pro chybový kód 3/4

    Error code 3/4 support movie

    Podpůrné video pro chybový kód 5

    Error code 5 support movie

    Byly tyto informace užitečné?

    Ano

    Ne

    Zpráva „vyprázdnit nádobku na mletou kávu“ nemizí

    Pokud vyprázdníte nádobku na mletou kávu, když je přístroj vypnutý, počítadlo cyklů přípravy kávy se neresetuje a zpráva „Vyprázdnit nádobku na mletou kávu“ nezmizí. Nebo přístroj vyvolá zprávu, i když nádobka ještě není plná.

    Jak zajistit, aby zpráva zmizela:
    • Když je přístroj zapnutý, vyjměte nádobku na mletou kávu, počkejte alespoň 5 sekund a poté ji znovu vložte.

    The ‘empty coffee grounds container’ message does not disappear

    Byly tyto informace užitečné?

    Ano

    Ne

    Kontrolka odstranění vodního kamene nezhasne po odstranění vodního kamene

    Pokud kontrolka odstranění vodního kamene stále svítí, s největší pravděpodobností jste po dokončení cyklu odstranění vodního kamene přístroj dostatečně nepropláchli vodou.
    Propláchněte přístroj další plnou nádržkou vody.

    Pokud jste postup odstranění vodního kamene zastavili vypnutím přístroje a nevíte, jak jej obnovit, požádejte o pomoc náš tým péče o zákazníky.

    Byly tyto informace užitečné?

    Ano

    Ne

    Nerozumím významu signálů kontrolek na espresovači

    Kontrolky na espresovači vás informují o tom, co dělat, a také o stavu vašeho přístroje.

    Uživatelská příručka obsahuje samostatnou kapitolu věnovanou významu kontrolek. Pomocí funkce vyhledávání si vyhledejte a stáhněte odpovídající uživatelskou příručku pro espresovač Philips a Saeco.

    Poznámka: Pokud blikají všechny kontrolky současně, obraťte se na naše středisko péče o zákazníky, které vám poskytne pomoc.

    Byly tyto informace užitečné?

    Ano

    Ne

    Kávovar vaří vodnatou kávu

    Pokud je káva příliš vodnatá, může to mít různé příčiny i řešení. Zde zjistíte, co mohlo problém způsobit a jak jej snadno vyřešit. 

     

    1. Při prvním použití

    Je normální, že káva z prvních šálků může být vodnatá, protože adaptibilní systém Saeco se stále nastavuje. Připravte ještě 5–7 šálků kávy.

     

    2. Spařovací jednotka je ucpaná nečistotami nebo není dobře promazaná.

    Vyjměte spařovací jednotku, opláchněte ji pod tekoucí vodou a podle potřeby promažte. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu pro čištění, vložení a vyjmutí spařovací jednotky. 

     

    3. Objem kávy byl upraven pomocí funkce MEMO

    Pomocí tlačítka pro přípravu kávy upravte objem kávy. Stiskněte a podržte příslušné tlačítko, dokud se na displeji nezobrazí ikona „Memo“. Přístroj přejde do fáze programování a začne připravovat zvolenou kávu. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu* o prvním použití a přizpůsobení nastavení.

     

    4. Otvor na kávu blokuje mletá káva

    Odblokování otvoru na kávu může tento problém vyřešit. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu* o čištění přístroje.

     

    5. Mletí je nastaveno na hrubé mletí 

    Nastavení mletí upravte na jemné mletí. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu* o prvním použití a přizpůsobení nastavení.

     

    *Podpůrné video není relevantní jen pro modely zmíněné v názvu, ale pro všechny plně automatické espresovače.

    Čištění spařovací jednotky

    Philips Saeco espresso machine rinse brew group

    Odblokování otvoru na kávu

    Philips Saeco espresso machine unblock coffee funnel

    Byly tyto informace užitečné?

    Ano

    Ne

    Z přístroje vyteče pouze několik kapek kávy

    Pokud z přístroje vyteče pouze několik kapek kávy, může to mít různé příčiny i řešení. Zde zjistíte, co mohlo problém způsobit a jak jej snadno vyřešit.

    1. Spařovací jednotka je ucpaná nečistotami nebo není dobře promazaná
    Vyjměte spařovací jednotku, opláchněte ji pod tekoucí vodou a podle potřeby promažte. Mezi podpůrnými videi* najděte příslušný návod s pokyny pro čištění nebo mazání a pro vložení a vyjmutí spařovací jednotky.

    2. Hubička na kávu je ucpaná.
    Otvory ve výpusti kávy zkuste opatrně vyčistit pomocí jehly.

    3. Pokud používáte filtr AquaClean/Brita
    Filtr nebyl před umístěním řádně připraven nebo může být ucpaný.
    Vypněte přístroj. Vyjměte filtr a zkuste znovu připravit kávu. Pokud tak kávu lze připravit, před vložením filtru zpět se ujistěte, že je řádně připraven – viz video s návodem, jak připravit filtr AquaClean. Vložte připravený filtr zpět a připravte kávu. Pokud problém stále trvá, filtr může být ucpaný a je třeba jej vyměnit.

    4. Z přístroje je třeba odstranit vodní kámen.
    Pokud jste nějakou dobu přístroj neodvápňovali nebo jste čištění několikrát odložili, je nyní čas odstranit vodní kámen z vašeho přístroje. Vodní kámen z přístroje odstraňujte pouze odvápňovacím prostředkem Philips/Saeco. Na stránce o odstraňování vodního kamene naleznete konkrétní pokyny pro váš přístroj.

    5. Nechte protéct horkou vodu.

    Do systému se mohl dostat vzduch. Necháte-li přístrojem protéct horkou vodu, problém se tím odstraní.

     

    *Podpůrné video není relevantní jen pro zmíněné modely, ale pro všechny plně automatické espresovače.

    Proplachování spařovací jednotky

    How to rinse the brew group

    Promazávání spařovací jednotky

    How to grease the brew group

    Jak připravit a nainstalovat filtr Saeco AquaClean

    How to prepare the AquaClean filter

    Byly tyto informace užitečné?

    Ano

    Ne

    Nevytéká žádná káva ani voda

    Tento kód může mít různé příčiny. Jedno z následujících řešení může váš problém vyřešit. Podrobnější pokyny naleznete v podpůrném videu*.

    1. Při prvním použití
    Je normální, že káva z prvních šálků může být vodnatá, protože adaptibilní systém Saeco se stále nastavuje. Připravte ještě 5–7 šálků kávy.

    2. Zachycení kávových zrn nebo jejich zbytků pod nádržkou na vodu a nasávání vzduchu
    Vyjměte nádržku na vodu a odstraňte z ní veškeré zbytky kávových zrn. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu* o čištění přístroje.

    3. Spařovací jednotka je ucpaná nečistotami
    Vyjměte spařovací jednotku, opláchněte ji pod tekoucí vodou a podle potřeby promažte. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu pro čištění, vložení a vyjmutí spařovací jednotky.

    4. Pokud používáte filtr AquaClean/Brita.
    Filtr nebyl před umístěním řádně připraven nebo může být ucpaný.
    Vyjměte filtr a zkuste znovu připravit kávu. Pokud tak kávu lze připravit, před vložením filtru zpět se ujistěte, že je řádně připraven – viz video s návodem, jak připravit filtr AquaClean. Vložte připravený filtr zpět a připravte kávu. Pokud problém stále trvá, filtr může být ucpaný a je třeba jej vyměnit.

    5. Do vodního okruhu se dostal vzduch
    Nechte vytéci 2–3 šálky horké vody.

    6. Z přístroje je třeba odstranit vodní kámen.
    Pokud jste nějakou dobu přístroj neodvápňovali nebo jste čištění několikrát odložili, je nyní čas odstranit vodní kámen z vašeho přístroje. Vodní kámen z přístroje odstraňujte pouze odvápňovacím prostředkem Philips/Saeco. Na stránce o odstraňování vodního kamene naleznete konkrétní pokyny pro váš přístroj.

    Podpůrné video

    No coffee or water is being dispensed

    Byly tyto informace užitečné?

    Ano

    Ne

    Zdá se, že přístroj teče

    Přítomnost vody pod přístrojem může mít několik příčin, nemusí nutně znamenat technickou poruchu. Více informací naleznete níže a také v podpůrném videu*, které obsahuje podrobnější informace.


    V nádobce na odkapávání je voda

    Pokud je v nádobce na odkapávání voda, nemějte obavy, je to normální: 

    Jedná se o vodu z cyklů samočištění, které přístroj během používání provádí. Ta vytéká přímo do nádobky na odkapávání. Nejde o unikání vody z přístroje.


    Hnědá voda / voda obsahující zbytky kávových zrn

    Pokud je voda pod přístrojem hnědá nebo obsahuje zbytky kávových zrn, zkontrolujte, že příčinou není: 

    Přetékající nádobka na odkapávání, rozlití, vyjmutí nádobky na odkapávání během používání nebo ucpání spařovací jednotka/zásobníku na zbytky. Chcete-li problém vyřešit nebo mu předejít:

    – Nádobku na odkapávání vyprázdněte, když se na krytu nádobky na odkapávání zobrazí indikátor „Nádobka na odkapávání je plná“

    – Než začnete z přístroje odstraňovat vodní kámen, zkontrolujte, jestli je nádobka na odkapávání prázdná

    – Přístroj umístěte na vodorovný povrch

    – Vyjměte spařovací jednotku a zásobník na zbytky kávy a opláchněte je pod tekoucí vodou.

     

    Čistá voda pod přístrojem

    Pokud je nádržka na vodu umístěna na přední straně přístroje, možná není zcela zasunuta. Zatlačte ji zpět co nejdále. 

    Pokud se tímto problém nevyřeší, obraťte se zákaznickou podporu ve vaší zemi. Může docházet k úniku vody.
    Pokud vidíte čistou vodu pod, za přístrojem nebo po stranách přístroje:

    Obraťte se zákaznickou podporu ve vaší zemi. Může docházet k úniku vody.

     

    Za výpustí kávy dochází k úniku kávy nebo vody. 

    Pokud má váš přístroj odnímatelnou výpust kávy, zkontrolujte, zda je umístěna ve správné poloze. Zatlačení výpusti kávy trochu více směrem k přístroji může tento problém vyřešit. 

    Pokud výpust kávy vašeho přístroje není odnímatelná, obraťte se na zákaznickou podporu ve vaší zemi. Může docházet k úniku vody.

    *Podpůrné video není relevantní jen pro modely zmíněné v textu, ale pro všechny plně automatické espresovače.

    Byly tyto informace užitečné?

    Ano

    Ne

    Přístroj nemele kávová zrna

    Otvor na kávu blokuje mletá káva. Odblokování otvoru na kávu může tento problém vyřešit. Postupujte podle pokynů v podpůrném videu*.

     

    1. Vypněte přístroj. 

    2. Vyjměte spařovací jednotku.

    3. Pomocí rukojeti lžičky otvor na kávu odblokujte. 

    4. Umístěte spařovací jednotku zpět.

    5. Přístroj znovu zapněte.

    6. Nastavení mletí změňte na hrubší mletí.

     

    *Podpůrné video není relevantní jen pro modely zmíněné v názvu, ale pro všechny plně automatické espresovače.

    Podpůrné video

    How to clean the coffee funnel in your Saeco machine

    Byly tyto informace užitečné?

    Ano

    Ne

    Přístroj se nezapne

    Pokud se espresovač po stisknutí vypínače nezapne, může to mít různé příčiny i řešení.

    1. Zkontrolujte napájecí kabel a tlačítko na zadní straně přístroje

    • Zkontrolujte, zda je napájecí kabel správně připojen. Pevně zatlačte napájecí kabel do kávovaru i do zásuvky.
    • Zkontrolujte, zda je zapnutý hlavní vypínač na zadní straně přístroje.


    2. Zapojte přístroj do jiné zásuvky
    • Zkontrolujte, zda ke zdroji napájení není připojeno příliš mnoho zařízení. Zkuste přístroj zapojit do jiné zásuvky

    The machine will not switch on

    Byly tyto informace užitečné?

    Ano

    Ne

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.