Pro zákazníky bude připraven zatím přísně tajný mix produktů osobní péče, výrobků pro domácnost nebo produktů péče o matku a dítě, na které Philips nabídne různě velké slevy.
„Nabídka na konkrétní produkt potrvá vždy do půlnoci. Zákazníkům se proto vyplatí prohlédnout si aktuální okénko každý den, protože zde každý den objeví skvělý dárek pro ženy, muže nebo rovnou celou rodinu za zajímavou cenu,“ popisuje Martin Žižka, Digital Marketing Manager společnosti Philips.
Zatímco v loňském roce představil Philips adventní kalendář ve formě chatbotu, který zákazníkům každý den odhaloval nové nabídky, letos se společnost rozhodla pro online formu adventního kalendáře. „Online verze kalendáře je přístupnější pro zákazníky, kterým není příjemné komunikovat s chatbotem nebo na to nejsou zvyklí. Online adventní kalendář podpoříme také na sociálních sítích a prostřednictvím mailingu. Věříme, že jde o zajímavou možnost, jak v předvánočním čase představit lidem naše produkty za zvýhodněné ceny a jinou formou, než je klasická reklama,“ dodává Martin Žižka.
Adventní kalendář Philips najdou zákazníci na https://www.philips.cz/c-e/vanoce.