Pro zákazníky bude připraven zatím přísně tajný mix produktů osobní péče, výrobků pro domácnost nebo produktů péče o matku a dítě, na které Philips nabídne různě velké slevy. „Nabídka na konkrétní produkt potrvá vždy do půlnoci. Zákazníkům se proto vyplatí prohlédnout si aktuální okénko každý den, protože zde každý den objeví skvělý dárek pro ženy, muže nebo rovnou celou rodinu za zajímavou cenu,“ popisuje Martin Žižka, Digital Marketing Manager společnosti Philips. Zatímco v loňském roce představil Philips adventní kalendář ve formě chatbotu, který zákazníkům každý den odhaloval nové nabídky, letos se společnost rozhodla pro online formu adventního kalendáře. „Online verze kalendáře je přístupnější pro zákazníky, kterým není příjemné komunikovat s chatbotem nebo na to nejsou zvyklí. Online adventní kalendář podpoříme také na sociálních sítích a prostřednictvím mailingu. Věříme, že jde o zajímavou možnost, jak v předvánočním čase představit lidem naše produkty za zvýhodněné ceny a jinou formou, než je klasická reklama,“ dodává Martin Žižka. Adventní kalendář Philips najdou zákazníci na https://www.philips.cz/c-e/vanoce.
Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is a leading health technology company focused on improving people's health and enabling better outcomes across the health continuum from healthy living and prevention, to diagnosis, treatment and home care. Philips leverages advanced technology and deep clinical and consumer insights to deliver integrated solutions. Headquartered in the Netherlands, the company is a leader in diagnostic imaging, image-guided therapy, patient monitoring and health informatics, as well as in consumer health and home care. Philips' health technology portfolio generated 2016 sales of EUR 17.4 billion and employs approximately 70,000 employees with sales and services in more than 100 countries. News about Philips can be found at www.philips.com/newscenter.