55 % lidí si čistí pouze zuby a na dásně zapomíná*. To je hlavním tématem letošní kampaně, kterou Philips podporuje Světový den ústního zdraví. Ten se každoročně slaví 20. března ve více než 100 zemích světa a značka Philips Sonicare je jeho globálním partnerem.
Na Facebooku Philips odhaluje lidem pravdu o tom, jak špatně si do této chvíle čistili zuby. Nejprve je šokuje, následně jim nabízí technické i metodické řešení. Uživatelům sociálních sítí nastavuje příslovečné hygienické zrcadlo („Pokud jste si dnes zuby vyčistili přesně takhle…“), při čemž využívá jednoduchou mechaniku pop-up postu, který pracuje s překvapivou pointou po rozkliknutí („… tak jste si je čistili špatně, protože jste vynechali dásně.“). Stejné sdělení obsahují i video link ads a instastories.
Každý pop-up post i video vedou na microsite, kde najdou uživatelé edukační videa a informace o tom, jak správně pečovat o zuby a dásně a jak si kvalitně vyčistit mezizubní prostory. Následuje i návrh řešení v podobě konkrétních produktů péče o zuby a dásně Philips Sonicare a jejich hlavních benefitů. Ve finální fázi kampaně je uživatel odveden do eshopu Philipsu.
55 % lidí si čistí pouze zuby a na dásně zapomíná*. To je hlavním tématem letošní kampaně, kterou Philips podporuje Světový den ústního zdraví. Ten se každoročně slaví 20. března ve více než 100 zemích světa a značka Philips Sonicare je jeho globálním partnerem.
Na Facebooku Philips odhaluje lidem pravdu o tom, jak špatně si do této chvíle čistili zuby. Nejprve je šokuje, následně jim nabízí technické i metodické řešení. Uživatelům sociálních sítí nastavuje příslovečné hygienické zrcadlo („Pokud jste si dnes zuby vyčistili přesně takhle…“), při čemž využívá jednoduchou mechaniku pop-up postu, který pracuje s překvapivou pointou po rozkliknutí („… tak jste si je čistili špatně, protože jste vynechali dásně.“). Stejné sdělení obsahují i video link ads a instastories.
Každý pop-up post i video vedou na microsite, kde najdou uživatelé edukační videa a informace o tom, jak správně pečovat o zuby a dásně a jak si kvalitně vyčistit mezizubní prostory. Následuje i návrh řešení v podobě konkrétních produktů péče o zuby a dásně Philips Sonicare a jejich hlavních benefitů. Ve finální fázi kampaně je uživatel odveden do eshopu Philipsu.
Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) je přední společnost zabývající se technologiemi pro zdraví a zdravotnictví. Zaměřuje se na zlepšování zdraví lidí a dosahování dobrých výsledků napříč celým spektrem péče o zdraví, od zdravého životního stylu a prevence přes diagnostiku, léčbu a následnou domácí péči. Společnost Philips využívá pokročilou technologii a rozsáhlé klinické a spotřebitelské znalosti a poskytuje tak integrovaná řešení. Philips sídlí v Nizozemsku a je lídrem v oblasti diagnostického zobrazování, obrazem řízené terapie, monitorování pacienta, zdravotnické informatiky, osobního zdraví a domácí péče. Společnost Philips vytvořila v roce 2018 tržby ve výši 18,1 miliard EUR, zaměstnává přibližně 78 000 zaměstnanců a pobočky má ve více než 100 zemích. Novinky o společnosti Philips naleznete na webech www.philips.cz/spanek a www.philips.cz/a-w/about/news/home.html.
Brand and Communications Manager
Tento kontakt je určen pro novináře, pokud máte dotaz k výrobkům Philips, obraťte se prosím na naší zákaznickou podporu.