• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora

    Platba

    Pozor icon
    Kvůli technickým problémům vám může e -mail s potvrzením objednávky přijít se zpožděním. Pokud nebude doručen do 48 hodin, kontaktujte nás.
    Pozor icon
    Kvůli technickým problémům možná neobdržíte e-mail s potvrzením odeslání. Pracujeme na tom, abychom to vyřešili co nejdříve. Vaše objednávka je však zpracovávána správně a bude doručena v rámci očekávané dodací lhůty.
    Pozor icon
    Kvůli velkému množství objednávek jsou dodací lhůty v současné době delší než obvykle. Děláme vše pro to, abychom vaši objednávku doručili co nejdříve. Po odeslání objednávky vám bude zaslán e -mail.
    Pozor icon
    V současné době zpracováváme velké množství hovorů. Na lince budete možná muset čekat déle. Zvažte, že zavoláte v jinou dobu. Omlouváme se za vzniklé potíže.
    Pozor icon
    Z důvodu rušného období je doba zpracování vrácení peněz v současné době delší než obvykle. Děláme vše, co je v našich silách, abychom požadavky zpracovali co nejrychleji. Po dokončení vám bude odeslán potvrzovací e -mail.
    Pozor icon
    Z důvodu plánované údržby možná nebudete moci dočasně zakoupit výrobky na našich webových stránkách. Pracujeme na tom, abychom tento problém co nejdříve vyřešili, a omlouváme se za vzniklé potíže. Naše výrobky můžete stále nakupovat u jiných prodejců.
    Pozor icon
    Z důvodu plánované údržby můžete dočasně obdržet e -mail s potvrzením objednávky se zpožděním. Na zpracování a dodání vaší objednávky to nemá vliv. Pokud jste neobdrželi potvrzení objednávky do 48 hodin, kontaktujte nás.
    Pozor icon
    Z důvodu údržby systému není možné aktuálně přidat vybrané produkty do košíku. Prosím, vraťte se pro Váš nákup později. Děkujeme za pochopení.
    Pozor icon
    Kvůli technických problémům možná nebudete moci dočasně platit na našich webových stránkách za výrobky prostřednictvím [PAYMENT_METHOD]. Pracujeme na tom, abychom to co nejdříve vyřešili, a omlouváme se za vzniklé potíže. Mezitím můžete použít jiný způsob platby nebo nakupovat naše výrobky u jiných prodejců.
    Pozor icon
    Pokud voláte ohledně bezpečnostního nápravného opatření některých produktů Philips Respironics pro spánkovou a respirační terapii navštivte webové stránky: www.philips.com/src-update

    Platební metody

    Jaké jsou možnosti platby?
    Momentálně je možné platit platební kartou Visa, Visa Electron, Visa Debit, Mastercard, Mastercard Debit, Ekonto a Maestro. Všechny platební metody jsou zdarma, neúčtujeme žadné transakční poplatky.

    Pomohla vám tato informace?

    Slevové poukazy

    Jak uplatním slevový kupón?
    Slevový kupón můžete uplatnit v nákupním košíku vložením slevového kódu do pole „Zadejte kód slevového kupónu“ a kliknutím na tlačítko „Uplatnit“. Na jednu objednávku můžete použít pouze jeden slevový kód. Některé slevové kódy mohou být neplatné pro určité kategorie produktů nebo pro již zlevněné produkty.

    Pomohla vám tato informace?

    Co dělat, pokud se při uplatnění slevového kupónu zobrazí chyba?
    Slevové kódy rozlišují malá a velká písmena. Pomlčky (-) nebo jiné speciální znaky jsou také nedílnou součástí kódu. Kód musí být vložen bez mezer, které mohou vzniknou při kopírování kódu. Pokud jste vyzkoušeli všechny možnosti a slevový kód stále nefunguje, prosím kontaktujte nás.

    Pomohla vám tato informace?

    Chyba při placení

    Moje platba byla neúspěšná.

    Aby nedocházelo k chybám při placení, doporučujeme jako fakturační adresu uvést adresu poskytnutou Vaší bance. Také zkontrolujte platnost platební karty a dostatek prostředků na účtu. U některých karet je potřeba aktivovat možnost placení online. Prověřte nastavení karty pro možnost platby online. Prověřte denní, týdenní a měsíční limity karty. Tedy jakou částku můžete utratit dle nastavených limitů karty. Ujistěte se, že nedošlo k přečerpání limitů. 

    Vymazání mezipaměti (cache) a cookies ve Vašem prohlížeči může pomoci. Doporučujeme zkusit platbu opakovat, ideálně jinou platební kartou. 

    Pokud problém přetrvává, prosím kontaktujte Vaši banku nebo vydavatele platební karty.

    V případě, že výše uvedené bylo prověřeno a stále je problém s placení kartou,kontaktujte nás. Prosím, uveďte relevantní číslo objednávky, email, informaci o chybovém hlášení a případně datum a hodinu kdy byla realizována neúspěšná objednávka.

    Pomohla vám tato informace?

    Faktury

    Jak si mohu stáhnout fakturu?

    Fakturu obdržíte e-mailem během 1-2 pracovních dnů od vytvoření objednávky. Je možné, že obdržíte více e-mailů, pokud objednávka obsahuje více produktů od různých prodejců. 

     

    Fakturu za výrobky osobní péče,  péče o matku a dítě, péče o zuby a dásně můžete stáhnout ze svého účtu na stránkách Philips online obchodu, jakmile bude dostupná. Přihlašte se do svého účtu. Klikněte na "Historie objednávek". Vyberte objednávku dle čísla a klikněte na zobrazení faktury a stáhněte ji. 

    Pomohla vám tato informace?

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.