citlivé zuby a nebo na pigmentové skvrny.
Jako předplatitelé náhradních hlavic získáte službu na 3 měsíce zdarma. Více než 350 lékařů všech specializací je připraveno pomoci vám a vašim nejbližším v otázkách ohledně zdraví, sestřičky vám pomohou s objednáním po celé republice. Ve své klientské zóně najdete také příspěvky pojišťoven, nebo užitečné články.
Více než 350 lékařů všech specializací je připraveno pomoci vám a vašim nejbližším v otázkách ohledně zdraví, sestřičky vám pomohou s objednáním po celé republice. Ve své klientské zóně najdete také příspěvky pojišťoven, nebo užitečné články.
Slevový kód lze použít v rámci jednoho účtu pouze 1x.
25% sleva se vztahuje na všechny objednávky v rámci předplatného Sonicare do konce roku 2023 (platí na první i následné objednávky). Stačí přidat slevový kód BRUSH25 v košíku.
*Balení obsahuje 2 hlavice, sleva z maloobchodní ceny 849 Kč
A3 Premium „vše v jednom“ (HX9092/10) Odstraňuje až 20x více plaku*, až 100% redukce skvrn za méně než dva dny** až 15x zdravější dásně během pouhých 2 týdnů***.
Více informací o produktu
Doručení každý 3. měsíc
Doručení každý 6. měsíc
*Balení obsahuje 2 hlavice, sleva z maloobchodní ceny 849 Kč
A3 Premium „vše v jednom“ (HX9092/11) Odstraňuje až 20x více plaku*, až 100% redukce skvrn za méně než dva dny** až 15x zdravější dásně během pouhých 2 týdnů***.
Více informací o produktu
Doručení každý 3. měsíc
Doručení každý 6. měsíc
*Balení obsahuje 2 hlavice, sleva z maloobchodní ceny 599 Kč
Optimal White (HX6062/10) Odstraňuje až 7x více plaku a až o 100 % více skvrn než manuální kartáček a pomáhá vám dosáhnout bělejšího úsměvu už za jeden týden*.
Více informací o produktu
Doručení každý 3. měsíc
Doručení každý 6. měsíc
*Balení obsahuje 2 hlavice, sleva z maloobchodní ceny 399 Kč
Philips Sonicare For Kids (HX6032/33) Kompaktní velikost kartáčkové hlavice má tvarovaný profil vhodný pro zuby dětí od 3 let. Má jemná vlákna, která zajistí příjemné čištění.
Více informací o produktu
Doručení každý 3. měsíc
Doručení každý 6. měsíc
Momentálně je možné platit platební kartou Visa a Mastercard. Všechny platební metody jsou zdarma, neúčtujeme žadné transakční poplatky.
Objednávky v rámci České republiky doručujeme během 2-4 pracovních dnů. Po předání zásilky dopravci DPD obdržíte e-mailem kód pro sledování zásilky a v den doručení SMS zprávu s informací o přesném čase doručení. Pokud vám nevyhovuje, můžete jej změnit přímo v aplikaci DPD. Pokud při doručování nebudete zastiženi, objednávka může být doručena v novém termínu dle Váších časových dostupností. DPD Vás bude vždy kontaktovat s dalšími informacemi.
Dle vámi zvolené frekvence vám v rámci předplatného budou doručeny náhradní hlavice každé 3 nebo 6 měsíců.
Předplatné hlavic ke kartáčku Sonicare můžete kdykoli zrušit ve vašem účtu MyPhilips. Chcete-li zrušit odeslání zásilky, musíte tak učinit 2 dny před datem další platby.
Pokud máte s produkty Philips Sonicare problémy, obraťte se na podporu, abychom mohli váš problém vyřešit. Philips Sonicare nenese odpovědnost za ztrátu, krádež nebo poškození hlavice kartáčku.
Vaši objednávku můžete vrátit do 30 dnů. Zboží musí být vráceno čisté, v neporušeném stavu, s veškerým příslušenstvím včetně originálního obalu. Samostatně zakoupené příslušenství a náhradní hlavice pro zubní kartáčky je možné vrátit pouze na vlastní náklady zasláním na adresu: Philips online obchod – vratka příslušenství PH Servis s.r.o Darwinova 5 143 00 Praha Pro vrácení kupní ceny budou akceptovány pouze nerozbalené kartáčkové hlavice zaslané v neporušeném originálním balení. Do zásilky vložte informaci o čísle původní objednávky nebo faktury. Do 10 pracovních dnů od obdržení zboží vám budou peníze vráceny zpět na účet vázaný k platební kartě, kterou byla zaplacena původní objednávka.
Své údaje můžete kdykoli aktualizovat v účtu předplatného.
Pokud platba neproběhne včas, bude na vaši e-mailovou adresu odesláno oznámení o prodlení. V něm naleznete odkaz, pomocí kterého lze upravit své údaje a platbu dokončit. Odesílání dalších výrobků bude pozastaveno, dokud nebude platba provedena.
1. Přihlaste se ke svému účtu 2. Klikněte na „Postoupit další doplňovací zásilku“ a postupujte podle pokynů
1. Přihlaste se ke svému účtu 2. Klikněte na „Odložit další zásilku“ a postupujte podle pokynů
Budete muset zrušit své současné předplatné a zakoupit si nové s hlavicí kartáčku dle vašeho výběru.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueYou are about to visit a Philips global content page
Continue