• Doprava zdarma na vše

  • Zákaznická podpora 7 dní v týdnu

  • Nákup přímo od Philips

  • Vrácení zboží do 30 dní

1
0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Bezstarostné doručení náhradních hlavic se slevou až 20 %

    Bezstarostné doručení náhradních hlavic se slevou až 20 %

    Jak předplatné funguje?

    Navrženy pro ty nejlepší výsledky

    1) Vyberte si hlavici podle vašich potřeb

    V nabídce máme hlavice na zlepšení stavu dásní, pro
    citlivé zuby a nebo na pigmentové skvrny.
    Spokojenost zaručena

    2) Přihlaste se do vašeho účtu

    Stačí při prvním nákupu vyplnit vaši doručovací adresu a bankovní údaje a vybrat si typ předplatného.
    Ušetříte až xx %

    3) Ušetřete až 20 % z vašeho nákupu

    Díky tomuto programu ušetříte až 20 % z nákupu a dodržíte tak účinnost čištění a hygienický standard.
    S doručením každé 3 měsíce

    4) Nechte si doručit náhradní hlavice

    Pro vaše pohodlí vám vždy budou doručeny hlavice až ke dveřím zdarma. Předplatné můžete kdykoli zrušit.

    Jak předplatné funguje?

    Navrženy pro ty nejlepší výsledky

    1) Vyberte si hlavici podle vašich potřeb

    V nabídce máme hlavice na zlepšení stavu dásní, pro citlivé zuby a nebo na pigmentové skvrny.
    Spokojenost zaručena

    2) Přihlaste se do vašeho MyPhilips účtu

    Stačí při prvním nákupu vyplnit vaši doručovací adresu a bankovní údaje a vybrat si typ předplatného.
    Ušetříte až xx %

    3) Ušetřete až 20 % z vašeho nákupu

    Díky tomuto programu ušetříte až 20 % z nákupu a dodržíte tak účinnost čištění a hygienický standard.
    S doručením každé 3 měsíce

    4) Nechte si doručit náhradní hlavice

    Pro vaše pohodlí vám vždy budou doručeny hlavice až ke dveřím zdarma. Předplatné můžete kdykoli zrušit.

    Vyberte si hlavice ke svému sonickému kartáčku Sonicare

    Co říkají spokojení uživatelé na
    hlavice Philips Sonicare?

    A3 Premium All-in-One

    často kladené otázky

    Často kladené otázky k předplatnému hlavic

    Jak mohu uhradit předplatné Sonicare?
    Momentálně je možné platit platební kartou Visa a Mastercard. Všechny platební metody jsou zdarma, neúčtujeme žadné transakční poplatky.
    Kdy obdržím náhrádní hlavice Philips Sonicare?

    Objednávky v rámci České republiky doručujeme během 2-4 pracovních dnů. Po předání zásilky dopravci DPD obdržíte e-mailem kód pro sledování zásilky a v den doručení SMS zprávu s informací o přesném čase doručení. Pokud vám nevyhovuje, můžete jej změnit přímo v aplikaci DPD.

     

    Pokud při doručování nebudete zastiženi, objednávka může být doručena v novém termínu dle Váších časových dostupností. DPD Vás bude vždy kontaktovat s dalšími informacemi.

    Jak často mi budou hlavice kartáčku Sonicare doručovány?
    Dle vámi zvolené frekvence vám v rámci předplatného budou doručeny náhradní hlavice každé 3 nebo 6 měsíců.
    Jak zruším předplatné kartáčkových hlavic Sonicare? A co se pak stane?
    Předplatné hlavic ke kartáčku Sonicare můžete kdykoli zrušit ve vašem účtu MyPhilips. Chcete-li zrušit odeslání zásilky, musíte tak učinit 2 dny před datem další platby. 
    Co když se mi hlavice kartáčku Sonicare během období, po které trvá předplatné, poškodí?

    Pokud máte s produkty Philips Sonicare problémy, obraťte se na podporu, abychom mohli váš problém vyřešit.

     

    Philips Sonicare nenese odpovědnost za ztrátu, krádež nebo poškození hlavice kartáčku.

    Mohu hlavici kartáčku Sonicare vrátit?

    Vaši objednávku můžete vrátit do 30 dnů. Zboží musí být vráceno čisté, v neporušeném stavu, s veškerým příslušenstvím včetně originálního obalu.

     

    Samostatně zakoupené příslušenství a náhradní hlavice pro zubní kartáčky je možné vrátit pouze na vlastní náklady zasláním na adresu:

     

    Philips online obchod – vratka příslušenství

    PH Servis s.r.o

    Darwinova 5

    143 00 Praha

     

    Pro vrácení kupní ceny budou akceptovány pouze nerozbalené kartáčkové hlavice zaslané v neporušeném originálním balení.

     

    Do zásilky vložte informaci o čísle původní objednávky nebo faktury.

     

    Do 10 pracovních dnů od obdržení zboží vám budou peníze vráceny zpět na účet vázaný k platební kartě, kterou byla zaplacena původní objednávka.

    Jak aktualizuji své údaje?
    Své údaje můžete kdykoli aktualizovat v účtu předplatného.
    Co se stane, když některou platbu v rámci předplatného neprovedu?

    Pokud platba neproběhne včas, bude na vaši e-mailovou adresu odesláno oznámení o prodlení. V něm naleznete odkaz, pomocí kterého lze upravit své údaje a platbu dokončit. 

     

    Odesílání dalších výrobků bude pozastaveno, dokud nebude platba provedena.

    Co se stane, když potřebuji doručit hlavici kartáčku před plánovaným datem doručení?

    1. Přihlaste se ke svému účtu

    2. Klikněte na „Postoupit další doplňovací zásilku“ a postupujte podle pokynů

    Co se stane, když potřebuji posunout další zásilku náhradních hlavic?

    1. Přihlaste se ke svému účtu

    2. Klikněte na „Odložit další zásilku“ a postupujte podle pokynů

    Mohu vyměnit typ hlavic v rámci svého předplatného?
    Budete muset zrušit své současné předplatné a zakoupit si nové s hlavicí kartáčku dle vašeho výběru.

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.