0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Aplikace Philips Avent Dětská chůvička+ 

    Oznámení o ochraně osobních údajů  
    Naposledy upraveno [May 28. 2025] 
     

    Úvod a rozsah 
    Toto oznámení o ochraně osobních údajů vysvětluje, jak společnost Philips zpracovává informace a osobní údaje, když používáte aplikaci Philips Avent Baby Monitor+ („aplikace“) a k ní připojené monitory, které zahrnují dětskou jednotku a mohou zahrnovat i rodičovskou jednotku („monitory“). Aplikace vám poskytuje živé streamování videa a zvuku a umožňuje vám komunikovat s vaším dítětem, ukládat jeho zvláštní okamžiky, sledovat teplotu v pokoji, hladinu hluku a pohybu a také další služby a funkce popsané níže.


    Obecné informace o tom, jak zpracováváme vaše osobní údaje,naleznete v Oznámení o ochraně osobních údajů společnosti Philips. 

      
    Správce údajů

    Správcem vašich údajů je společnost Philips Consumer Lifestyle BV, se sídlem na adrese High Tech Campus 5, 5656 AE, Eindhoven, Nizozemsko.  

    I. DĚTSKÁ CHŮVIČKA PHILIPS AVENT – VŠECHNY VERZE 

     

    Následující části platí pro všechny verze dětské chůvičky Philips Avent. 


    Proč zpracováváme vaše údaje

    V závislosti na vaší volbě zpracováváme vaše osobní údaje pro následující účely: 


    • Vytvoření a správa účtu. Zpracováváme vaše přihlašovací údaje k účtu a profilové údaje, abyste se mohli bezpečně přihlásit do aplikace a poskytovat vám naše služby. Existují dva typy účtů: účet správce a účet hosta.


    - Účet(y) správce. Pro nastavení dětské jednotky a její připojení k aplikaci si musíte nejprve v aplikaci vytvořit účet. Pokud jste uživatelem, který dětskou jednotku nastavuje poprvé, jste prvním správcem monitoru. Aplikace umožňuje uživatelům s rolí První správce přidat nového správce ke stejné dětské jednotce („Druhý správce“) v sekci „Nastavení aplikace“. Druhí administrátoři si musí stáhnout aplikaci a vytvořit si vlastní účet, než budou pozváni, aby se stali administrátory stejné dětské jednotky. Jako druhý administrátor musíte přijmout pozvánku, abyste byli přidáni, a to vám umožní přístup ke všem funkcím aplikace. 

    - Účet(y) hosta. Jako první nebo druhý administrátor vám aplikace umožňuje sdílet informace o vaší dětské chůvičce s hostujícími uživateli v části „Nastavení dětské chůvičky“. Chcete-li se stát hostem, musíte si stáhnout aplikaci a vytvořit si v ní vlastní účet. Pokud jste hostem, máte omezené možnosti používání aplikace a můžete vidět pouze profil a přístup dítěte. audio/video streamování.


      Propojení dětské chůvičky s aplikací. Vaše data a informace specifické pro zařízení zpracováváme, abyste si mohli nastavit monitor a spárovat ho s aplikací. Tato data používáme k zajištění správného fungování monitoru a používání správného firmwaru, k poskytování služeb spojených s monitorem, k aktualizaci firmwaru a k poskytování zákaznické podpory v případě potřeby


    Vytvoření profilu (profilů) dítěte.Když si vytvoříte profil, shromažďujeme jméno vašeho dítěte a dáváme vám možnost uvést pohlaví dítěte, profilovou fotografii a datum narození. Jméno vašeho dítěte používáme k jeho propojení s jednotlivým monitorem a k tomu, abyste mohli monitor snadno najít a zkontrolovat v aplikaci, a k poskytování našich služeb, včetně zasílání push notifikací. and/or Zprávy v aplikaci a spravovat nastavení aplikace. Pokud máte více než jeden monitor, můžete vytvořit několik profilů dítěte a každý profil dítěte bude přidružen k příslušnému monitoru.

    Poskytování aplikačních služeb. Vaše údaje zpracováváme za účelem poskytování následujících služeb v aplikaci.


    - Streamování videa a zvuku.Po připojení k monitoru vaše aplikace streamuje video a audio data z monitoru, což vám umožňuje sledovat zvláštní okamžiky vašeho dítěte na cestách. Kromě toho můžete také využít funkci zpětného hovoru, která vám umožní mluvit na dítě pomocí mikrofonu telefonu (s vaším svolením). 

    - Ukolébavky. Tato funkce vám umožňuje nahrávat, ukládat a přehrávat ukolébavky vašemu dítěti.

    - Monitorování a upozornění. Aplikace vám umožňuje sledovat pohyb, zvuk a teplotu v dětském pokoji. Tato upozornění můžete povolit a zakázat v aplikaci a na rodičovské jednotce. Tato funkce vám pomůže sledovat podmínky v dětském pokoji a upozorní vás na případný zvuk. and/or detekován pohyb nebo pokud teplota přesáhne požadovaný rozsah.

    - Konfigurace monitoru. Umožňujeme vám nakonfigurovat si monitor podle vašich preferencí. Vaše údaje zpracováváme za účelem správy vašich nastavení, jako je například nastavení nočního světla. on/off stav, jas a časovač. 

    - Ovládací panel (sekce oznámení). Kromě přijímání upozornění v reálném čase má aplikace sekci Oznámení, která umožňuje zobrazit historii všech upozornění přijatých za posledních 30 dní. 

    - Zprávy v aplikaci a push notifikace. V rámci našich aplikačních služeb vám můžeme zasílat zprávy v aplikaci s informacemi o dostupných funkcích aplikace a dalšími užitečnými tipy pro nastavení dětské chůvičky. Na základě vašeho nastavení vám můžeme také zasílat push notifikace, které obsahují výše uvedená upozornění a také informace o stavu vaší dětské chůvičky a vašich preferencích (např. vaše chůvička byla vypnuta, váš uživatel Host přijal vaši pozvánku atd.). 

    - Sdílení dat. V aplikaci můžete v části „Nastavení dětské chůvičky“ přidat uživatele Host, který vám umožní sdílet informace o dětské chůvičce s hosty. Chcete-li přidat uživatele Host, musíte v aplikaci zadat jeho e-mailovou adresu. Upozorňujeme, že pro přidání uživatelů Host si musí nejprve stáhnout aplikaci a vytvořit si účet. Po přidání si uživatelé typu Host mohou prohlédnout profil vašeho dítěte a mít přístup k streamování videa a zvuku. V závislosti na připojené dětské chůvičce mohou mít hostující uživatelé také přístup k funkcím Talkback, ukolébavky a ovládání nočního světla. 

    - Video a momentky. V aplikaci můžete nahrávat videa a pořizovat snímky svého dítěte. Upozorňujeme, že tato data zůstávají ve vašem mobilním zařízení a společnost Philips k nim nemá přístup ani je neukládá. 


     Zákaznická podpora. Zpracováváme informace týkající se vás, vašeho zařízení a vašeho používání našich služeb, včetně vaší interakce s námi a vašich kontaktních údajů, abychom vám mohli poskytovat zákaznickou podporu, reagovat na vaše dotazy a požadavky a opravovat naše služby.Můžeme také zpracovávat protokoly vaší aplikace, pokud se rozhodnete je s námi sdílet v souvislosti s otevřeným případem zákaznické podpory. To nám umožňuje lépe identifikovat a řešit problémy, se kterými se můžete setkávat, jako jsou problémy s připojením, pády aplikací a problémy s nastavením. 

    • Vylepšování našich aplikací a služeb. Chceme vylepšovat naše produkty a řešení a vyvíjet pro vás nové funkce na základě toho, jak aplikaci a zařízení používáte. 
     
    - Na základě vašich analytických dat. Abychom toho dosáhli, shromažďujeme informace o tom, jak používáte a interagujete se zařízením a aplikací, a vyhodnocujeme její výkon na vašem mobilním zařízení. To zahrnuje identifikaci a řešení jakýchkoli problémů, které mohou nastat, jako jsou například pády aplikací. 

    - Průzkumy a zpětná vazba. Občas s vámi můžeme komunikovat, abychom získali vaši zpětnou vazbu, a to tak, že vás pozveme k účasti v průzkumech nebo výzkumných projektech, které pořádáme.  
     

    Jaké údaje zpracováváme  

    Mezi kategorie osobních údajů, které zpracováváme, patří:


      Vytvoření a správa účtu. Když vám umožníme vytvořit si účet a spravovat váš účet, zpracováváme údaje, které zahrnují vaše přihlašovací údaje k účtu a informace o profilu, jako je jméno, e-mailová adresa, IP adresa, země, jazyk, časové pásmo, čas a verze operačního systému, heslo, a také informace o vaší relaci, přihlášení a ověřování.Zpracováváme také váš profilový obrázek pro případ, že se rozhodnete nějaký přidat.


    - Účet(y) hosta. Kromě informací shromážděných pro vytvoření vašeho účtu v aplikaci budeme zpracovávat vaši e-mailovou adresu a jedinečný identifikátor účtu, abyste se mohli stát hostujícím uživatelem.
    - Druhý(é) administrátorský(é) účet(y). Když jste pozváni, abyste se stali druhým administrátorem, kromě informací shromážděných pro vytvoření vašeho účtu v aplikaci zpracováváme také vaši e-mailovou adresu, jedinečný identifikátor účtu, vaše jméno (jak ho sdílí první administrátor), stav pozvánky, datum a čas přijetí pozvánky.

     Propojení monitoru s aplikací. Při instalaci, přístupu k monitoru nebo jeho používání v souvislosti s aplikací můžeme shromažďovat informace specifické pro dané zařízení. Patří sem jedinečný identifikátor vašeho účtu, informace o vaší dětské chůvičce, jako je časové pásmo, datum aktivace, jedinečné identifikátory dětské chůvičky, verze firmwaru, MAC adresa a sériové číslo.
    Vytváření profilu (profilů) dítěte. Když si v aplikaci vytvoříte profil pro své dítě, shromažďujeme jméno vašeho dítěte, které jste nám sdělili, a dáváme vám možnost uvést pohlaví a datum narození dítěte a přidat profilovou fotografii.
    • Poskytování aplikačních služeb. PPři poskytování služeb aplikací zpracováváme tyto údaje:
     

    - Streamování videa a zvuku. Jedinečný identifikátor vašeho účtu, identifikátor dětské chůvičky, IP adresy používané aplikací i dětskou jednotkou, typ připojení a podrobnosti protokolu relace. Pokud nejste doma, aplikace vám také umožňuje komunikovat s vaším dítětem streamováním zvuku do monitoru, pokud si s ním chcete povídat. Zpracováváme informace o zdroji zpětné vazby (tj. aktivní zpětná vazba z rodičovské jednotky nebo z aplikace). Vezměte prosím na vědomí, že společnost Philips neukládá data video a audio streamů. 
     
    - Ukolébavky. Ukládáme vaše vlastní ukolébavky, časovače ukolébavek, stav přehrávání, režim přehrávání a seznamy skladeb a synchronizujeme tato data s vaší aplikací, abyste viděli aktualizace. 
     
    - Monitorování a upozornění. V aplikaci zpracováváme vaše preferovaná nastavení (např. vysokou / nízký teplotní práh; úroveň citlivosti pro detekci zvuku; úroveň citlivosti pro detekci pohybu; oblast pohybu; noční světlo on/off nastavení stavu a časovače nočního osvětlení; nastavení zpětného hovoru; nastavení ukolébavky atd.), protokoly zařízení (protokoly datových bodů odesílaných mezi aplikací a monitorem a naopak); datum; časové razítko; časové pásmo pro každé upozornění; a datové body související se zařízením (stav napájení; aktualizace firmwaru atd.).  
     
    - Konfigurace monitoru. Umožňujeme vám nakonfigurovat si monitor podle vašich preferencí. Ukládáme nejnovější stav vašeho nočního světla, abyste mohli sledovat tuto funkci, a synchronizujeme tato data s vaší aplikací, abyste viděli aktualizace. Také ukládáme informace o konfiguracích vašeho monitoru, jako je stav napájení, dostupné aktualizace firmwaru a nastavení režimu soukromí. 
     
    - Ovládací panel (sekce oznámení). Společnost Philips zpracovává protokoly zařízení týkající se detekce pohybu, zvuku a teplot s datem, časovým razítkem a časovým pásmem, aby zobrazovala historii vašich upozornění v sekci Oznámení v aplikaci po dobu až 30 dnů. 
     
    - Zprávy v aplikaci a push notifikace.  Můžeme vám zasílat zprávy v aplikaci ana základě vašeho nastavení i push notifikace týkající se našich služeb a vašeho používání aplikace. Za tímto účelem zpracováváme jedinečný identifikátor vašeho účtu a identifikátor mobilního telefonu. 
     
    - Videa a momentky. Aplikace vám umožňuje nahrávat videa a pořizovat snímky zvláštních okamžiků vašeho dítěte zachycených kamerou dětské jednotky. Máte plnou kontrolu nad videozáznamy a snímky vašeho dítěte. Upozorňujeme, že tato data zůstávají ve vašem mobilním zařízení a společnost Philips k nim nemá přístup. 
     

    •  Zákaznická podpora. Při zodpovídání vašich otázek a požadavků a za účelem poskytování zákaznické podpory můžeme zpracovávat vaše jméno, e-mailovou adresu, obsah e-mailů, jedinečný identifikátor a sériové číslo dětské chůvičky, jedinečné identifikátory účtu, protokoly zařízení a protokoly aplikací (pokud se rozhodnete je nahrát). Protokoly vašich aplikací mohou obsahovat seznam chůviček přidružených k účtu, stav chůvičky v době chyby, chybové kódy a server, který aplikace kontaktovala. Pokud máte zařízení Android, protokoly aplikací také obsahují model vašeho telefonu a verzi operačního systému.

      Vylepšování našich aplikací a služeb. Za účelem zlepšování našich produktů a služeb (a vývoje nových) zpracováváme následující kategorie osobních údajů: 


    - Na základě vašich analytických dat. Při vylepšování našich aplikací a služeb zpracováváme data, která zahrnují informace o vašem mobilním zařízení (například model vašeho zařízení a operační systém). Můžeme také zpracovávat informace o vašem zařízení pro sledování dítěte (např. model, jedinečný identifikátor dětské chůvičky, protokoly) a o vašem používání aplikace (například název aplikace, verze, používání a události, informace o relaci). Zajišťujeme, aby tato data byla pseudonymizována a neobsahovala žádné přímé identifikátory, jako je vaše jméno, e-mailová adresa atd. 

    - Průzkumy a zpětná vazba. Když se účastníte průzkumu, shromažďujeme vaše osobní údaje. Účast v průzkumech a výzkumných projektech je zcela dobrovolná. Osobní údaje, které shromažďujeme, zahrnují vaše odpovědi, které se mohou týkat vašeho názoru a zkušeností při interakci s našimi službami nebo službami třetích stran, a také informace o tématech týkajících se péče o matku a dítě a související metadata (např. anonymizovaná IP adresa, operační systém, model zařízení, země, jazyk). 


     
    Výše uvedené informace můžeme pseudonymizovat, kombinovat a agregovat s údaji shromážděnými z vašeho používání jiných digitálních kanálů společnosti Philips, jako jsou sociální média, webové stránky, e-maily, aplikace a připojené produkty, abychom získali klíčové poznatky, které nám umožní vylepšit naše produkty a služby tak, aby lépe vyhovovaly vašim potřebám, a v budoucnu poskytovat personalizovanější a efektivnější produkty a služby.  


    Právní základ pro zpracování

    Právní základy, na které se při zpracování vašich osobních údajů opíráme, jsou následující: 

     Propojení vašeho monitoru s aplikací. Zpracování relevantních údajů potřebných k propojení vašeho monitoru s aplikací a vaším účtem, abychom vám mohli poskytovat výše popsané služby, provádíme na základě plnění smlouvy. Přístup společnosti Philips k datům ve vašem zařízení (tj. monitoru) je založen na nezbytné nutnosti navázat zabezpečené připojení a poskytovat vám požadované služby monitoru a aplikace.

    Vytvoření profilu (profilů) dítěte. Protože k aplikaci můžete připojit více než jeden monitor, musíme každý monitor identifikovat. Děláme to prostřednictvím dat z profilu dítěte, která jsou přidružena ke konkrétnímu monitoru. Pro zpracování těchto údajů se spoléháme na plnění smlouvy. Upozorňujeme, že poskytnutí věku, pohlaví a profilové fotografie dítěte je volitelné. Pokud nám tyto informace poskytnete, spoléháme na náš oprávněný zájem ukládat údaje o věku a pohlaví vašeho dítěte v našem backendu, což vám umožní tyto údaje načíst v případě, že aplikaci odinstalujete a znovu nainstalujete na jiné zařízení, a požádáme vás o váš výslovný souhlas s uložením profilového obrázku v našem backendu a jeho sdílením s vašimi hostujícími uživateli.

    Poskytování služeb aplikace. Zpracováváme vaše osobní údaje a osobní údaje vašeho dítěte, abychom vám mohli poskytovat naše výše popsané služby a funkce na základě podmínek aplikace a na základě plnění smlouvy. Máte kontrolu nad funkcemi, které chcete v aplikaci a rodičovské jednotce povolit a zakázat. 

    Zákaznická podpora. Vaše údaje zpracováváme na základě plnění smlouvy, jak je nezbytné pro správu našich služeb identifikací a opravou chyb a pro poskytování zákaznické podpory a vyřizování vašich požadavků. 

    •Vylepšování našich aplikací a služeb. 


    - Analytická data. Před povolením přístupu k vašim informacím pro účely analýzy se spoléháme na váš výslovný souhlas. Tento souhlas můžete kdykoli odvolat v Nastavení aplikace. Pokud tento souhlas odvoláte, nebudeme již tyto údaje shromažďovat a zpracovávat, ale dříve shromážděné/zpracované údaje můžeme i nadále používat za účelem zlepšování produktů a služeb. 

    - Průzkum a zpětná vazba. Vaše osobní údaje zpracováváme na základě našeho oprávněného zájmu provádět průzkumy za účelem získání zpětné vazby a poznatků, které nám umožní zlepšit naše služby a vyvíjet nová řešení pro společnost i pro vás v oblasti osobního zdraví. Vždy ověřujeme, zda naše oprávněné zájmy nepřevažují nad vašimi právy a zájmy na ochranu osobních údajů.  
     
    Vycházíme z našeho oprávněného zájmu pseudonymizovat, kombinovat a agregovat výše uvedené informace s údaji shromážděnými z vašeho používání jiných digitálních kanálů společnosti Philips, jako jsou sociální média, webové stránky, e-maily, aplikace a připojené produkty, abychom získali klíčové poznatky, které nám umožní vylepšit naše produkty a služby tak, aby lépe vyhovovaly vašim potřebám, a v budoucnu poskytovat personalizovanější a efektivnější produkty a služby.  
     

    Oprávnění 

    Pokud je to nutné k poskytování našich služeb, může aplikace požádat o vaše povolení k přístupu k úložným možnostem, senzorům nebo dalším funkcím vašeho mobilního zařízení. Tato oprávnění zahrnují: 


    • Wi-Fi. Aplikace vyžaduje pro připojení monitoru k aplikaci povolení k Wi-Fi. Toto povolení můžete kdykoli zablokovat v nastavení svého mobilního zařízení. 

    • Mikrofon. Aplikace vyžaduje povolení k přístupu k mikrofonu, abyste mohli mluvit se svým dítětem a nahrávat si vlastní ukolébavky v souladu s tímto oznámením.

    • Soubory. Aplikace vyžaduje přístup k souborům mobilního zařízení pro ukládání jazykových konfigurací a dalších souborů, které aplikace používá k provozu (např. grafika, mediální soubory nebo jiné velké programové prostředky). Pokud aplikaci smažete, data budou smazána z vašeho mobilního zařízení.

    • Poloha.Aplikace vyžaduje povolení k přístupu k poloze, aby mohla během nastavení monitoru pomocí aplikace automaticky vyplnit název vaší WiFi sítě (identifikátor sady služeb neboli SSID). Aplikace načte aktuálně používaný SSID z vašeho mobilního zařízení. Společnost Philips nemá přístup k vaší geografické poloze.

    • Fotogalerie. Pokud přidáte obrázek do svého profilu nebo profilu vašeho dítěte, aplikace vyžaduje povolení k přístupu do fotogalerie vašeho mobilního zařízení. 

    • Ostatní. V některých případech může váš operační systém požadovat oprávnění, která vaše mobilní zařízení potřebuje z technických důvodů, ale která nejsou ovládána ani používána společností Philips. Nebudeme shromažďovat žádné údaje spojené s těmito oprávněními, pokud to nebude nutné k poskytování našich služeb v souladu s tímto oznámením.

    II. DĚTSKÁ CHŮVIČKA PHILIPS AVENT – PRÉMIOVÁ VERZE    

     

    Následující části se vztahují pouze na dětskou chůvičku Philips Avent Premium. 


    Pokud používáte toto zařízení, máte možnost zapnout další funkce připojené k vašim monitorům: SenseIQ, detekci pláče a překlad pláče od Zoundream. V této části naleznete konkrétní informace o tom, jak zpracováváme vaše údaje a údaje vašeho dítěte, pokud se rozhodnete tyto funkce aktivovat. Veškeré další informace o tom, jak zpracováváme vaše údaje a údaje vašeho dítěte, naleznete v části I výše.


    SenseIQ


    SenseIQ je řešení s umělou inteligencí, které je nabízeno uživatelům prémiových dětských chůviček Philips Avent. Pomocí sledování pohybu můžete sledovat stav spánku vašeho dítěte, jeho spánkové cykly a dýchání. 


    Proč zpracováváme vaše údaje

    V závislosti na vašem rozhodnutí tuto funkci povolit zpracováváme údaje vašeho dítěte pro následující účely: 


     Poskytuje funkci SenseIQ a sleduje spánek vašeho dítěte. Zpracováváme údaje vašeho dítěte, abychom vám mohli poskytovat funkci SenseIQ, včetně zasílání push oznámení. and/or zprávy v aplikaci (např. Miminko Active/Awake upozornění, upozornění na žádný signál) a spravovat nastavení funkcí (např. zapnout nebo vypnout SenseIQ and/or jeho oznámení).

     Zobrazuji vám řídicí panel SenseIQ. Data o vašem dítěti používáme k tomu, abyste si mohli snadno prohlédnout jeho spánkové cykly. Zapnutím funkce SenseIQ se automaticky aktivuje přehled denních a týdenních spánkových cyklů vašeho dítěte za posledních 30 dní. 
     

    Vylepšení SenseIQ. Pokud je funkce SenseIQ povolena, můžete nám udělit souhlas se zpracováním diagnostických dat z této funkce za účelem sledování jejího výkonu, identifikace a řešení problémů a vývoje a vylepšování funkce SenseIQ. 

    Jaké údaje zpracováváme

    Mezi kategorie osobních údajů, které zpracováváme, patří:  


      Poskytuje funkci SenseIQ a sleduje spánek vašeho dítěte.Při poskytování této funkce zpracováváme tyto údaje:  
     

    - Videozáznam dítěte. Když aktivujete funkci SenseIQ, společnost Philips zpracuje videozáznam vašeho dítěte pořízený kamerou v monitoru. Upozorňujeme, že společnost Philips neukládá videozáznam vašeho dítěte.  
     
    - Data o relaci spánku. Algoritmus SenseIQ analyzuje videozáznam vašeho dítěte, aby rozpoznal a sledoval spánkové fáze vašeho dítěte (např. čas začátku a konce spánkových fází, délku spánku, aktuální fázi spánku, délku aktuální fáze spánku, délku každé fáze spánku v aktuální spánkové fázi, dobu „bez signálu“ a dobu „mimo postele“). Tato data jsou generována algoritmem SenseIQ v dětské jednotce a v reálném čase přenášena do aplikace a rodičovské jednotky.  
     
    - Údaje o stavu SenseIQ. Algoritmus SenseIQ také analyzuje videozáznam vašeho dítěte, aby detekoval jeho přítomnost a pohyby (např. pohyb dítěte, dýchání, žádný signál, mimo postýlku) a aktuální frekvenci dýchání dítěte. Tato data jsou generována algoritmem SenseIQ v dětské jednotce a v reálném čase přenášena do aplikace a rodičovské jednotky. 

     


     Zobrazuji vám řídicí panel SenseIQ. Když vám zobrazujeme přehled s denní a týdenní historií spánku vašeho dítěte, zpracováváme tyto údaje: 
     
    - Data o relaci spánku (jak je definováno výše). 
    - Manuální data o relaci spánku. V aplikaci můžete ručně zadat čas začátku a konce spánku vašeho dítěte. Společnost Philips tato data zpracovává a zobrazuje je na ovládacím panelu SenseIQ. 
    - Stavová data SenseIQ (jak je definováno výše). 
     
    Vezměte prosím na vědomí, že společnost Philips ukládá výše uvedené údaje pouze za účelem zobrazení ovládacího panelu SenseIQ po dobu maximálně 30 dnů.

    • Vylepšení SenseIQ. Pokud k tomuto účelu poskytnete souhlas, společnost Philips bude zpracovávat vaše diagnostická data, včetně metrik, jako je spolehlivost a síla signálu, spolehlivost detekce umělou inteligencí a detekované pole umělou inteligencí. location/size. Pokud je povolen souhlas se SenseIQ i souhlas s vylepšením SenseIQ, budou diagnostická data odesílána každou minutu na naše servery a ukládána ve vašem účtu po dobu 15 dnů. Po uplynutí této doby data z vašeho účtu smažeme a jejich kopii (bez jakýchkoli identifikátorů) přeneseme na samostatné úložiště, kde je můžeme sloučit a agregovat pro účely analýzy, vylepšování produktů a budoucího výzkumu a vývoje produktů. 


    Právní základ pro zpracování

    Právní základy, na které se v souvislosti s funkcí SenseIQ opíráme pro zpracování údajů vašeho dítěte, jsou následující: 


     Poskytuje funkci SenseIQ a sleduje spánek vašeho dítěte. Vzhledem k tomu, že funkce SenseIQ vyvozuje závěry o dýchání a spánkových vzorcích vašeho dítěte, které by mohly být citlivé povahy, spoléháme se na váš výslovný souhlas s aktivací této funkce a s tím, že společnost Philips bude tato data zpracovávat. Tento souhlas můžete kdykoli odvolat a deaktivovat SenseIQ.

     Zobrazuji vám řídicí panel SenseIQ. Vzhledem k tomu, že ovládací panel SenseIQ vyžaduje, aby společnost Philips zpracovávala a ukládala údaje o dýchání a spánku vašeho dítěte, které by mohly být citlivé, spoléháme se na váš výslovný souhlas s aktivací této funkce a s povolením společnosti Philips zpracovávat tato data. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat a deaktivovat SenseIQ.

    • Vylepšení SenseIQ. Spoléháme na váš výslovný souhlas se zpracováním vašich diagnostických dat SenseIQ za účelem sledování jejího výkonu, identifikace a řešení problémů a vývoje a vylepšování této služby. Tento souhlas můžete kdykoli odvolat v sekci Nastavení. Upozorňujeme, že pokud odvoláte souhlas potřebný k aktivaci funkce SenseIQ, bude automaticky odvolán i tento souhlas s vylepšením této funkce.


    Detekce pláče


    Detekce pláče je software s umělou inteligencí integrovaný do vašeho monitoru (dětské jednotky), který analyzuje zvukové streamy zachycené dětskou jednotkou a v reálném čase identifikuje, zda obsahují zvuk dětského pláče, či nikoli. Pokud bude detekován pláč, budete v aplikaci upozorněni. Funkci detekce pláče můžete v aplikaci kdykoli povolit nebo zakázat.


    Proč zpracováváme vaše údaje

    V závislosti na vašem rozhodnutí aktivovat funkci detekce pláče zpracováváme vaše údaje pro následující účely:  


    Poskytuje funkci detekce pláče a identifikuje, zda vaše dítě pláče či nikoliv.Když povolíte detekci pláče, společnost Philips zpracuje zvukové fragmenty zachycené vaším monitorem (dětskou jednotkou), aby vám mohla poskytnout tuto funkci, včetně zasílání push oznámení. and/or zprávy v aplikaci a spravovat nastavení funkcí (např. zapnout nebo vypnout detekci pláče). Toto zpracování probíhá lokálně v dětské jednotce a společnost Philips neukládá zvukové fragmenty. 

     Zobrazování výsledků detekce pláče v aplikaci v reálném čase. Jakmile je detekce pláče povolena, zobrazí se výsledky detekce pláče zachycené dětskou jednotkou, abychom vás v aplikaci v reálném čase upozornili, pokud byl detekován dětský pláč, a pomohli vám tak sledovat pláč vašeho dítěte.
     
     Zobrazení výsledků detekce pláče v sekci Oznámení v aplikaci. Díky výsledkům detekce pláče si v aplikaci můžete snadno prohlédnout pláč svého dítěte po dobu až 30 dnů. 


    Jaké údaje zpracováváme

    Mezi kategorie osobních údajů, které zpracováváme, patří:  


     Poskytuje funkci detekce pláče a identifikuje, zda vaše dítě pláče či nikoliv. Na základě lokální analýzy zvukových streamů vašeho dítěte dokáže monitor identifikovat, zda tyto zvukové streamy obsahují pláč vašeho dítěte, či nikoli. Veškeré zpracování pro tento účel probíhá lokálně v samotné dětské jednotce.

     Zobrazování výsledků detekce pláče v aplikaci v reálném čase. Algoritmus detekce pláče analyzuje zvukové streamy zachycené dětskou jednotkou a identifikuje, zda obsahují zvuk dětského pláče, či nikoli. Výsledky detekce pláče mohou zahrnovat detekovaný pláč, datum a časové razítko. Tato data jsou generována algoritmem detekce pláče v dětské jednotce a v reálném čase přenášena do aplikace.

     Zobrazení výsledků detekce pláče v sekci Oznámení v aplikaci. Výsledky detekce pláče (jak je definováno výše). Vezměte prosím na vědomí, že společnost Philips ukládá tato data na serveru pouze za účelem zobrazení výsledků detekce pláče po dobu maximálně 30 dnů. 


    Právní základ pro zpracování

    Právní základy, na které se opíráme pro zpracování vašich údajů a údajů vašeho dítěte, jsou následující: 
     


    Poskytuje funkci detekce pláče a identifikuje, zda vaše dítě pláče či nikoliv. Společnost Philips nepřistupuje k osobním údajům, nepoužívá je ani neukládá za účelem poskytování funkce detekce pláče a identifikace, zda vaše dítě pláče, či nikoli. Veškeré zpracování související s poskytováním této funkce probíhá lokálně v dětské jednotce. Proto se pro zpracování osobních údajů týkajících se tohoto účelu nemusíme spoléhat na právní základ.

    • Zobrazování výsledků detekce pláče v aplikaci v reálném čase. Vaše osobní údaje zpracováváme za účelem poskytování této služby na základě našich podmínek. Máte kontrolu nad tím, zda enable/disable tuto funkci. Aktivním povolením této funkce požadujete, aby společnost Philips zpracovávala a zobrazovala výsledky detekce pláče v reálném čase. 

    • Zobrazení výsledků detekce pláče v sekci Oznámení v aplikaci. Funkce detekce pláče je volitelná (můžete enable/disable tuto funkci kdykoli). Pokud se rozhodnete tuto funkci povolit, budeme se spoléhat na náš oprávněný zájem ukládat výsledky detekce pláče, což vám umožní sledovat pláč vašeho dítěte v aplikaci po dobu až 30 dnů. Vždy ověřujeme, zda naše oprávněné zájmy nepřevažují nad vašimi právy a zájmy na ochranu soukromí.


    Překlad Cry od Zoundream


    Překlad Cry je funkce s využitím umělé inteligence, kterou nabízí třetí strana, společnost Zoundream AG („Zoundream“). Pokud se rozhodnete tuto službu aktivovat, budete přesměrováni na platformu Zoundream a budete muset poskytnout některé osobní údaje přímo jim pro vytvoření účtu. / Přihlaste se ke svému stávajícímu účtu u Zoundream a aktivujte si předplatné jejich služby. Zoundream vystupuje jako nezávislý správce pro zpracování vašich údajů a údajů vašeho dítěte. Další informace o tom, jak budou zpracovávat vaše údaje a údaje vašeho dítěte, si můžete přečíst v jejich Oznámení o ochraněosobních údajův EU.  

    Upozorňujeme, že aktivací této funkce dáváte společnosti Philips pokyn k připojení vašeho monitoru ke cloudové službě Zoundream, abyste mohli sdílet zvuková data vašeho dítěte se službou Zoundream. Také souhlasíte se zpracováním výsledků překladu pláče vašeho dítěte společností Philips za účelem jejich zobrazení v aplikaci.

    Společnost Philips vystupuje jako nezávislý správce údajů, pokud jde o veškeré osobní údaje, které na vaši žádost předává společnosti Zoundream, a pokud jde o veškeré údaje, které od společnosti Zoundream obdrží za účelem umožnění a provádění překladatelské služby Cry. 

    Proč zpracováváme vaše údaje

    V závislosti na vaší volbě aktivace překladatelské služby Cry zpracováváme vaše osobní údaje pro následující účely:


     Aktivace a deaktivace překladatelské služby Cry od Zoundream. Když se v aplikaci rozhodnete aktivovat překlad Cry, zpracujeme vaše data za účelem ověření a ověření, zda máte nárok na službu Cry, a abychom vám umožnili bezpečně připojit dětskou jednotku ke cloudové službě Zoundream. Za tímto účelem si můžeme se společností Zoundream vyměňovat některá data. Vezměte prosím na vědomí, že toto zpracování proběhne bez ohledu na typ předplatného, které máte u Zoundream (bezplatná zkušební doba nebo placené předplatné).   

    • Provádění překladatelské služby Cry s využitím Zoundream. Jakmile je služba povolena a vaše předplatné je aktivní, dětská jednotka bude lokálně zpracovávat zvuková data, aby detekovala pláč vašeho dítěte (funkce detekce pláče (viz výše)). Pokud je pláč detekován, dětská jednotka odešle data o zvuku pláče do cloudové služby Zoundream. Zoundream zpracovává data a poskytuje výsledky překladu pláče (hladový/ospalý/nepříjemný/podrážděný/potřeba říhnout), které se zobrazí v rodičovské jednotce a v aplikaci. 

    • Zobrazení výsledků překladu Cry v sekci Oznámení v aplikaci. Výsledky překladu Cry zpracováváme tak, abyste si je mohli prohlédnout v sekci Oznámení v aplikaci po dobu až 30 dnů. 


    Jaké údaje zpracováváme

    Mezi kategorie osobních údajů, které zpracováváme, patří:  


     Aktivace a deaktivace překladatelské služby Cry od Zoundream. Při povolování nebo zakazování této funkce musíme ověřit vaše předplatné služby Zoundream a bezpečně připojit vaši dětskou jednotku ke cloudové službě Zoundream. Za tímto účelem přeneseme informace týkající se vašeho monitoru (identifikátor dětské chůvičky a název, který jste přiřadili dětské jednotce) do Zoundream a obdržíme token předplatného (obsahuje informace o datu zahájení vašeho předplatného u Zoundream, datu vypršení platnosti vašeho předplatného u Zoundream a typu vašeho předplatného u Zoundream), stav předplatného (aktivní; neaktivní; zrušené; trvání). 

    • Provádění překladatelské služby Cry s využitím Zoundream. Vaše údaje zpracováváme, abychom umožnili platformě Zoundream provádět překladatelskou službu Cry. Data odesílaná dětskou jednotkou do cloudové služby Zoundream zahrnují data o zvuku pláče (např. zvukové fragmenty, datum, časové razítko) a token předplatného (jak je definováno výše). Abychom mohli výsledky zobrazit v aplikaci, dostáváme od Zoundreamu výsledky překladu výrazu Cry (hladový/ ospalý/ nepohodlný/ podrážděný/ potřeba říhnout) a stav předplatného (v případě, že bylo ukončeno).

    • Zobrazení výsledků překladu Cry v sekci Oznámení v aplikaci. Výsledky překladu Cry, čas, datum a jméno vašeho dítěte zpracováváme tak, jak jste je sdíleli, abyste snadno viděli pláč vašeho dítěte a důvod, proč plakalo. Aktivací překladatelské služby Cry od Zoundream se v aplikaci automaticky zobrazí data za posledních 30 dní.


    Právní základ pro zpracování

    Právní základy, na které se opíráme pro zpracování vašich údajů a údajů vašeho dítěte, jsou následující: 


     Aktivace a deaktivace překladatelské služby Cry od Zoundream. Předplatné překladatelské služby Cry na platformě Zoundream máte možnost kdykoli aktivovat a deaktivovat. Pokud se rozhodnete povolit službu nabízenou společností Zoundream, výslovně nás žádáte o bezpečné připojení vašeho monitoru (dětské jednotky) ke cloudové službě Zoundream a my se spoléháme na naše oprávněné zájmy, abychom vaše údaje za tímto účelem zpracovali. Vždy ověřujeme, zda naše oprávněné zájmy nepřevažují nad vašimi základními právy a svobodami

    Provádění překladatelské služby Cry s využitím Zoundream. Pokud se rozhodnete povolit službu nabízenou společností Zoundream, výslovně nás žádáte o zobrazení výsledků překladu Cry jako součásti služby nabízené společností Zoundream a očekáváte, že se tyto výsledky zobrazí v aplikaci a v nadřazené jednotce. Pro tento účel se spoléháme na naše oprávněné zájmy při zpracování výsledků překladu Cry. Vždy ověřujeme, zda naše oprávněné zájmy nepřevažují nad vašimi základními právy a svobodami. Vezměte prosím na vědomí, že data o zvuku pláče (např. fragmenty zvuku, datum a časové razítko) jsou do Zoundreamu přenášena přímo z dětské jednotky bez jakéhokoli zpracování společností Philips, aby Zoundream mohl sám provést překlad pláče.

    Zobrazení výsledků překladu Cry v sekci Oznámení v aplikaci. Povolením překladové služby Cry souhlasíte také se zpracováním výsledků překladu Cry vašeho dítěte za účelem jejich zobrazení v sekci Oznámení v aplikaci po dobu až 30 dnů.

    Přístup k informacím ve vašem zařízení nebo jejich ukládání 

     

    Pokud je to nutné k poskytování našich služeb a v souladu s tímto Oznámením o ochraně osobních údajů v aplikaci, můžeme přistupovat k informacím z vašeho zařízení nebo do něj ukládat určité informace. Za tímto účelem můžeme používat různé technologie, jako jsou soubory cookie, tagy, pixely, SDK nebo podobné technologie, které dále souhrnně označujeme jako „soubory cookie“.   
     

    • Požadované soubory cookie. V některých případech je přístup k informacím/ukládání informací na vašem zařízení nezbytné pro poskytování služeb aplikace. V takových případech nepotřebujeme váš předchozí souhlas k povolení přístupu nebo ukládání.   
       

      - Zabezpečení a ověřování. Funkční soubory cookie používáme pro účely zabezpečení, ověřování, správy relací a poskytování služeb.Tyto soubory cookie nám pomáhají ověřit vaši totožnost, chránit váš účet a poskytovat naše služby. 
        
      - Soubory cookie nezbytné k poskytování Služby, o kterou jste výslovně požádali. Pokud je to nezbytné pro poskytování našich služeb (např. abychom zajistili, že poskytujeme obsah aplikace relevantní pro vaši zemi bydliště a ve vámi preferovaném jazyce; nebo abychom se ujistili, že obsah odpovídá obrazovce vašeho mobilního zařízení), můžeme potřebovat zpracovat informace z vašeho mobilního zařízení, včetně vaší IP adresy, typu mobilního internetového prohlížeče, operačního systému, informací o operátorovi SIM karty, údajů o relaci a používání nebo údajů o výkonu souvisejících se službami. 
        
    • Další soubory cookie. Soubory cookie používáme pro analytické účely a účely vylepšování produktů. Tyto soubory cookie načítají informace a osobní údaje z vašeho mobilního zařízení a údaje o používání a interakci s vaší aplikací a podléhají vašemu předchozímu souhlasu (viz výše uvedená část Vylepšení našich produktů a služeb v kapitole Právní základ zpracování). 

    Další informace o ochraně osobních údajů 

     

    Toto oznámení o ochraně osobních údajů je součástí globálního oznámení o ochraně osobních údajů společnosti Philips, které je k dispozici na adrese www.philips.com/privacy, který vám doporučujeme přečíst. Globální oznámení o ochraně osobních údajů společnosti Philips je nedílnou součástí tohoto dokumentu a poskytuje další informace o kategoriích třetích stran, se kterými můžeme sdílet vaše osobní údaje, o opatřeních, která zavádíme k ochraně vašich osobních údajů, o mezinárodních přenosech dat a zavedených zárukách, o vašich právech na ochranu osobních údajů podle platných zákonů o ochraně osobních údajů a o tom, jak kontaktovat příslušného pověřence pro ochranu osobních údajů nebo podat stížnost. 

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.