Podpora
Pánské a dámské holení ・ Péče o pokožku a vlasy ・ Péče o zuby a dásně
Společnost Philips zaručuje, že výrobek bude při převzetí bez vad a poskytuje kupujícímu záruku za jakost pro jednotlivé kategorie v délce uvedené v sekci „Záruční doba“ od data převzetí výrobku kupujícím. Společnost Philips neposkytuje záruku za jakost při koupi již použitého výrobku, čímž nejsou dotčena práva kupujícího vyplývající ze zákonné odpovědnosti za vady. Zákonná odpovědnost za vady se vztahuje na vady, které měl výrobek v době převzetí kupujícím. Práva z vadného plnění, jakož i ze záruky za jakost, se uplatňují u prodejce, u kterého byl výrobek zakoupen. Právo na opravu výrobku je možné uplatnit také u subjektů určených k opravě (v autorizovaných servisních střediscích). Na základě poskytované záruky za jakost má kupující právo požadovat odstranění vady výrobku jeho opravou nebo výměnou vadné části výrobku, a není-li takový postup možný, má právo požadovat výměnu celého výrobku za stejný nebo obdobný výrobek bez vad. Dojde-li k výměně výrobku či výměně součásti v intencích předchozí věty, nepočne od převzetí nového výrobku či výrobku s vyměněnou součástí běžet nová záruční doba a na takový výrobek se vztahuje záruka za jakost v délce zbývající doby trvání původní záruky, nebo v délce devadesáti (90) dnů od opravy nebo výměny, podle toho, které období je delší. Vyměněné díly nebo součásti se stanou majetkem společnosti Philips.
Délka záruky za jakost pro jednotlivé kategorie výrobku: Osobní péče
Holicí strojky a zastřihovače | 24 měsíců |
Dámské holení a péče o pokožku | 24 měsíců |
Zubní kartáčky Sonicare a ústní sprchy | 24 měsíců* |
Fény, žehličky na vlasy a kulmy | 24 měsíců |
Náhradní hlavice pro zubní kartáčky | Neposkytuje se |
Holicí břity, hlavice a jiné příslušenství | Neposkytuje se |
* Pro kartáčky Philips Sonicare Power Up a Philips One by Sonicare je poskytnuta záruka za jakost v délce 12 měsíců. (Bližší informace v uživatelské příručce).
Na některé výrobky můžete získat prodlouženou záruku za jakost.
Záruka za jakost je platná pouze v případě, že výrobek určený k opravě nebo výměně má zachovaný původní výrobní štítek s čitelnými údaji a kupující prokáže koupi výrobku u prodávajícího. Společnost Philips si vyhrazuje právo odmítnout záruční opravu, pokud byly informace po původním nákupu u prodejce odstraněny nebo změněny. Prodloužená záruka: Na některé produkty osobní péče Philips se vztahuje volitelná prodloužená záruka. Kromě záruční doby uvedené ve spodní části této stránky můžete mít nárok na bezplatnou prodlouženou záruku, pokud svůj produkt zaregistrujete do svého účtu My Philips do 90 dnů od zakoupení. Přihlaste se ke svému účtu My Philips a postupujte podle pokynů k registraci produktu do 90 dnů od data nákupu, abyste zjistili, zda je váš produkt způsobilý.
Výrobek byl navržen a vyroben pro své obvyklé používání v domácnosti. Záruka za jakost, jakož i odpovědnost za vady, se na výrobek vztahuje pouze tehdy, není-li používán profesionálně. Za profesionální používání se považuje takové používání, jehož intenzita a frekvence převyšuje normální, obvyklé používání v domácnosti.
Práva ze záruky za jakost je možné uplatnit pouze u výrobku řádně vyčištěného včetně odstranění případného vodního kamene, které bylo provedeno dle instrukcí uvedených v návodu k obsluze.
Řešení problémů a oprava