• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora

    Prohlášení o záruce pro výrobky Osobní péče

    Pánské a dámské holení ・ Péče o pokožku a vlasy ・ Péče o zuby a dásně

    Společnost Philips zaručuje, že výrobek bude při převzetí bez vad a poskytuje kupujícímu záruku za jakost pro jednotlivé kategorie v délce uvedené v sekci „Záruční doba“ od data převzetí výrobku kupujícím. Společnost Philips neposkytuje záruku za jakost při koupi již použitého výrobku, čímž nejsou dotčena práva kupujícího vyplývající ze zákonné odpovědnosti za vady.

     

    Zákonná odpovědnost za vady se vztahuje na vady, které měl výrobek v době převzetí kupujícím. Práva z vadného plnění, jakož i ze záruky za jakost, se uplatňují u prodejce, u kterého byl výrobek zakoupen. Právo na opravu výrobku je možné uplatnit také u subjektů určených k opravě (v autorizovaných servisních střediscích).

     

    Na základě poskytované záruky za jakost má kupující právo požadovat odstranění vady výrobku jeho opravou nebo výměnou vadné části výrobku, a není-li takový postup možný, má právo požadovat výměnu celého výrobku za stejný nebo obdobný výrobek bez vad. Dojde-li k výměně výrobku či výměně součásti v intencích předchozí věty, nepočne od převzetí nového výrobku či výrobku s vyměněnou součástí běžet nová záruční doba a na takový výrobek se vztahuje záruka za jakost v délce zbývající doby trvání původní záruky, nebo v délce devadesáti (90) dnů od opravy nebo výměny, podle toho, které období je delší. Vyměněné díly nebo součásti se stanou majetkem společnosti Philips.

    Záruční doba

    Délka záruky za jakost pro jednotlivé kategorie výrobku:

     

    Osobní péče

    Holicí strojky a zastřihovače

    24 měsíců

    Dámské holení a péče o pokožku

    24 měsíců

    Zubní kartáčky Sonicare a ústní sprchy

    24 měsíců*

    Fény, žehličky na vlasy a kulmy

    24 měsíců

    Náhradní hlavice pro zubní kartáčky

    Neposkytuje se

    Holicí břity, hlavice a jiné příslušenství

    Neposkytuje se

    * Pro kartáčky Philips Sonicare Power Up a Philips One by Sonicare je poskytnuta záruka za jakost v délce 12 měsíců. (Bližší informace v uživatelské příručce).


    Na některé výrobky můžete získat prodlouženou záruku za jakost.

    • Abyste získali nárok na prodlouženou záruku Philips, zaregistrujte svůj výrobek ve svém účtu MyPhilips do 90 dnů od zakoupení.
    • Po registraci obdržíte potvrzovací e-mail s podrobnostmi o vaší prodloužené záruce.
    • Uschovejte si účtenku a potvrzovací e-mail jako doklad o prodloužené záruce.

    Záruční podmínky

    Záruka za jakost je platná pouze v případě, že výrobek určený k opravě nebo výměně má zachovaný původní výrobní štítek s čitelnými údaji a kupující prokáže koupi výrobku u prodávajícího. Společnost Philips si vyhrazuje právo odmítnout záruční opravu, pokud byly informace po původním nákupu u prodejce odstraněny nebo změněny.


    Výrobek byl navržen a vyroben pro své obvyklé používání v domácnosti. Záruka za jakost, jakož i odpovědnost za vady, se na výrobek vztahuje pouze tehdy, není-li používán profesionálně. Za profesionální používání se považuje takové používání, jehož intenzita a frekvence převyšuje normální, obvyklé používání v domácnosti.


    Práva ze záruky za jakost je možné uplatnit pouze u výrobku řádně vyčištěného včetně odstranění případného vodního kamene, které bylo provedeno dle instrukcí uvedených v návodu k obsluze.

    Na co se záruka nevztahuje?

     
    • Vada způsobená jiným než obvyklým používáním výrobku, zanedbanou nebo nesprávnou údržbou, nedodržením instrukcí uvedených v návodu k obsluze a nezabránění veškerým činnostem nebo způsobům použití, které jsou v návodu označeny jako nežádoucí nebo je před nimi varováno. Pro spotřebitele je závazný pouze návod vydaný společností Philips.
    • Mechanické, tepelné, elektrické anebo chemické poškození výrobku v důsledku jakékoliv příčiny, která nesouvisí s chybou materiálu anebo chybou výroby. Např. poškození pádem, zvířaty, havárií, živelnou pohromou, nesprávným připojením na elektrickou síť, nevhodným zabalením při přepravě nebo vodou (pokud uživatelská příručka výslovně neuvádí, že produkt lze opláchnout).
    • Mechanické poškození holicích hlav, frézek a planžet u holicích a depilačních přístrojů.
    • Opotřebování výrobku nebo části výrobku způsobené obvyklým používáním výrobku nebo části výrobku (např. vybité baterie, snížení kapacity akumulátorů, otupení nožů a frézek, opotřebení zobrazovacích částí, změna barvy aktivních částí, změna funkce a vzhledu způsobené usazeninami a vodním kamenem, opotřebování gumových a plastových těsnění).
    • Nesprávná funkce a případné vady výrobku způsobené používáním příslušenství jiných než doporučených výrobců.
    • Vady způsobené používáním nevhodného, poškozeného, opotřebovaného či znečištěného příslušenství.
    • Vady vzniklé nešetrným zacházením, např. zlomení plastových dílů, nádob, krytů apod.

    Řešení problémů a oprava

    Nefunguje váš výrobek, jak by měl? 

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.